  • 71. Data: 2004-03-18 17:40:06
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:c3cmmp$1pa$1@news.onet.pl...
    > OK!
    > Ale juz nie wiem nad czym dyskutujemy w tym momencie? :)
    > Wyszlo chyba z tego ze nie wolna najezdzac na bank, bo "widzialy galy co
    > wybieraly" i moge isc do innego banku. Ja tak nie uwazam. Ja mysle, ze ja
    > sobie i tak pojde - ale przy okazji pouswiadamiam troche ludzi, ze moga
    miec
    > taniej cos. Czy skorzystaja czy nie - to juz ich sprawa.

    Ja tez jestem za edukacja. Jednak jesi juz sie kos na cos decyduje to
    powinien to zrobic swiadomie a nie pozniej plakac :-) Dlatego jestem za
    uswiadamianiem ale niech jeszcze ktos to czyta :-)

    > Zauwaz ze - koszt wydania - nawet jesli jest za free (ale chyba wznawiaja
    za
    > free zazwyczaj?) - masz oplate za uzytkowanie - i juz wyjdzie ci cala
    oplata
    > w kazdym innym banku to raz.,

    Pokaz mi bank w ktorym za karte podstawowa i dwie dodatkowe zaplace rocznie
    108 zl :-) (dodatkowo wszytskich trzech uzytkownikow wymienilo w tym roku
    karty ze wzgledu na stare zdjecia :-)) czyli te koszty nalezaloby tez
    doliczyc.

    --
    JaKi

  • 72. Data: 2004-03-18 17:40:30
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > znaczy sie smierc frajerom. A kto dal sie nabrac jego stratA? :D

    DOKLADNIE TAK

  • 73. Data: 2004-03-18 17:40:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kriss <r...@o...pl> wrote:
    > zaqcznijmy sami dbac o swoje interesy a nie czekac na media i zycie
    > bedzie prostsze

    Stary, no wez nie przesadzaj.
    Ja na przyklad nie wiem ktore produkty spozywcze sa najlepsze, ktory
    operator telefonii i tak dalej i tak dalej.
    Co moge sam sprawdzic to sprawdze - ale przeciez na wszystkim sie nie znam

  • 74. Data: 2004-03-18 17:41:12
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > w tym wypadku uogólnienie jest jak najbardziej uprawnione. Zwłaszcza w
    > kontekście karty Citi.

    No to teraz do Ciebei zwroce sie z pytaniem :-)

  • 75. Data: 2004-03-18 17:43:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kriss <r...@o...pl> wrote:
    > ze mnie nie drze wiec nie bede bral udzialu w jakijs akcji, kazdy ma
    > to co chce, ja jestem zadowolony :)

    Z ciebie nie drze, ale robi to z kilkunastu (?) tysiecy konsumentow. Nie
    widze powodu, dlaczego mieliby dawac zarabiac wiecej firmie, zamiast wydac
    na wakacje?

  • 76. Data: 2004-03-18 17:43:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No to teraz do Ciebei zwroce sie z pytaniem :-)

    Czy Ty czytasz wcześniejsze posty? Przecież w tej "gałęzi" chodzi o relację
    kredyt na KK-kredyt w rachunku.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 77. Data: 2004-03-18 17:43:20
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

> [...]
    > operator telefonii i tak dalej i tak dalej.
    > Co moge sam sprawdzic to sprawdze - ale przeciez na wszystkim sie nie znam

    JA OSOBISCIE SAM WOLE SPRADZIC CO DAL MNIE JEST LEPSZE NIZ SLEPO WIERZYC
    INNYM
    NA PEWNO TO CO PISZA LUDZIE TUTAJ NIE JEST DLA MNIE PODSTAWA A TYLKO
    DODATKIEM I KROPKA

  • 78. Data: 2004-03-18 17:44:15
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > w tym wypadku uogólnienie jest jak najbardziej uprawnione. Zwłaszcza w
    > kontekście karty Citi.

    NO WIEC NIE UOGOLNIAJ A PISZ O KK

  • 79. Data: 2004-03-18 17:45:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kriss <r...@o...pl> wrote:
    > NA PEWNO TO CO PISZA LUDZIE TUTAJ NIE JEST DLA MNIE PODSTAWA A TYLKO
    > DODATKIEM I KROPKA

    Masz racje. Ale nie kaz kazdemu sprawdzac wszystko. Nie kazdy ma wyzsze
    wyksztalcenie i wiedza z finansow

  • 80. Data: 2004-03-18 17:45:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "kriss" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > NO WIEC NIE UOGOLNIAJ A PISZ O KK

    Capslock Ci się zaciął, to raz. A dwa - kredyt w rachunku jest zawsze
    korzystniejszy niż kredyt na KK. Zwłaszcza tez z karty Citi. Jeżeli
    zaprzeczasz, to prosze o przykłady.