  • 81. Data: 2004-03-18 17:45:59
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    news:c3cn5h$el$1@news.onet.pl...

    > Czy Ty czytasz wcześniejsze posty? Przecież w tej "gałęzi" chodzi o
    relację
    > kredyt na KK-kredyt w rachunku.

    Ups, sorki zagalopowalem sie :-) Pod wzgledem % faktycznie daja d** :-)

    --
    JaKi

  • 82. Data: 2004-03-18 17:46:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
    > Pokaz mi bank w ktorym za karte podstawowa i dwie dodatkowe zaplace
    > rocznie 108 zl :-) (dodatkowo wszytskich trzech uzytkownikow
    > wymienilo w tym roku karty ze wzgledu na stare zdjecia :-)) czyli te
    > koszty nalezaloby tez doliczyc.

    1) Wg. TOiP czy przez roznego rodzaju promocje? Bo jesli to drugie - to sie
    nie ciesz - bo sa przeciez takie na rynku :P
    2) A pokaz mi drozsza karte dla osoby, ktora bierze na KK kredyt w wysokosci
    powiedzmy 4000 zl. Raz w roku. Klient swiezak.

  • 83. Data: 2004-03-18 17:48:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > rocznie 108 zl :-) (dodatkowo wszytskich trzech uzytkownikow
    > wymienilo w tym roku karty ze wzgledu na stare zdjecia :-)) czyli te

    Sa rozne dziwne promocje w roznych bankach. Z pewnoscia cos znjdziesz.
    Pytanie - czy karty dodatkowe nie sa objete obowiazkowym ubezpieczeniem - i
    ile sie ma kart - to dla wszystkich jest 6,5? Pytajm bo nie wiem.

  • 84. Data: 2004-03-18 17:48:16
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Z ciebie nie drze, ale robi to z kilkunastu (?) tysiecy konsumentow. Nie
    > widze powodu, dlaczego mieliby dawac zarabiac wiecej firmie, zamiast wydac
    > na wakacje?

    A NIECH WYDAJA . KTO IM BRONI :) PROPONUJE CI STAC POD ODDZIALAMI CITI I
    PROWADZIC AKCJE WAKACJE :)

  • 85. Data: 2004-03-18 17:50:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kriss <r...@o...pl> wrote:
    > A NIECH WYDAJA . KTO IM BRONI :) PROPONUJE CI STAC POD ODDZIALAMI
    > CITI I PROWADZIC AKCJE WAKACJE :)

    NA miejscu konkurencji dawno bym to zrobil

  • 86. Data: 2004-03-18 17:51:09
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Masz racje. Ale nie kaz kazdemu sprawdzac wszystko. Nie kazdy ma wyzsze
    > wyksztalcenie i wiedza z finansow

    ok, po prostu badzmy rozsadni i oceniajmy na co nas stac a nie co jest be bo
    ktos mowie ze be

  • 87. Data: 2004-03-18 17:52:10
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

> [...]
    wysokosci
    > powiedzmy 4000 zl. Raz w roku. Klient swiezak.

    powtarzajac
    co za idiota bierze kredyt z KK??!!

  • 88. Data: 2004-03-18 17:53:39
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Capslock Ci się zaciął, to raz. A dwa - kredyt w rachunku jest zawsze
    > korzystniejszy niż kredyt na KK. Zwłaszcza tez z karty Citi. Jeżeli
    > zaprzeczasz, to prosze o przykłady.

    lubie capsa :)
    alez ja wlasnie o tym pisze ze trzeba byc idiota zeby brac kredyt w KK i nie
    podwarzam wyzszosci KK nad kredytem w rachunku. sam tak robie.

  • 89. Data: 2004-03-18 17:54:35
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Sa rozne dziwne promocje w roznych bankach. Z pewnoscia cos znjdziesz.
    > Pytanie - czy karty dodatkowe nie sa objete obowiazkowym ubezpieczeniem -
    > ile sie ma kart - to dla wszystkich jest 6,5? Pytajm bo nie wiem.

    ubezpieczasz tranzakcje a nie karte i placisz raz

  • 90. Data: 2004-03-18 17:57:57
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > NA miejscu konkurencji dawno bym to zrobil

    na szczescie konkrurencja jest rozsadniejsza :) kazdy bank ma cos do dupy i
    jakbys taka polityke wprowadzil to wszedzie staliby pod bankami
    a kto by pracowal??