  • 1. Data: 2006-10-19 14:10:05
    Temat: Sprzedaż Sterlingów - gdzie??
    Od: Adam Fulara <f...@o...pl>

    Witam!

    Mam nietypowe Funty Sterlingi przywiezione z Irlandii północnej,
    drukowane przez Northern Bank. Bez problemu płaciłem nimi w U.K., ale
    jest problem ze sprzedażą w Polsce, wszyscy kupują tylko funty BRYTYJSKIE.

    Nie wiecie gdzie je można sprzedać? Najlepiej Poznań/Wrocław ew.
    Katowice....

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2006-10-20 05:35:35
    Temat: Re: Sprzedaż Sterlingów - gdzie??
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

> [...]
    > ze sprzedażą w Polsce, wszyscy kupują tylko funty BRYTYJSKIE.
    >
    > Nie wiecie gdzie je można sprzedać? Najlepiej Poznań/Wrocław ew.

    Obawiam się, że tak jak funty szkockie - w Polsce nikt tego nie kupi.

    Grzexs