  • 21. Data: 2011-04-30 20:19:16
    Temat: Re: Srebro
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    news:yvssoycf3mhm.x3623thrc406.dlg@40tude.net...

    >> http://ifutures.pl/post20318.html#p20318
    >
    > Dziwaczny ten wykres.

    No dosyć dziwaczny kształt, jednak dosyć często sie powtarza na różnych
    interwałach; i szybkich i wolnych.
    Teza o tyle śmiała, że to zaledwie początek patternu.
    Jednak szybkie zejście do podstawy (około 45$) już go mocniej
    uprawdopodobni.

  • 22. Data: 2011-05-02 06:20:56
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:iphqsg$p7g$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Teza o tyle śmiała, że to zaledwie początek patternu.
    > Jednak szybkie zejście do podstawy (około 45$) już go mocniej

    przyznaj sie, wiedziałeś o Osamie :).
    Prorok czy co .. ?

    pozdrawiam
    george

  • 23. Data: 2011-05-02 07:00:10
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 22:19:16 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > Teza o tyle śmiała, że to zaledwie początek patternu.
    > Jednak szybkie zejście do podstawy (około 45$) już go mocniej

    Skippy jestes genialny!!!

  • 24. Data: 2011-05-02 11:21:48
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Skippy jestes genialny!!!

    Nie do końca, bo w swojej kolekcji głów byka nie mam przypadku, żeby tak
    przewalcowali prawą stronę "duszka":)
    Tak więc straciłem pewność czy to ten pattern będzie szedł dalej.

    Zjechali na $42 zmiatając wszystko po drodze w 10 minut:)

  • 25. Data: 2011-05-02 11:42:58
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 2 May 2011 13:21:48 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > Tak więc straciłem pewność czy to ten pattern będzie szedł dalej.
    >
    > Zjechali na $42 zmiatając wszystko po drodze w 10 minut:)

    Obserwowalem to. Po maskrze kurs stał przez 10 minut w jednym miejscu jakby
    przestali kwotowac. Duszek nie duszek, ale skoro tak narysowałeś więc
    zlapalem noza i znowu się udało. Dzięki. Niestety najważniejsze rzeczy się
    wyczyniają się wieczorem i w środku nocy co z przyczyn oczywistych nie
    bardzo mi odpowiada ;)

  • 26. Data: 2011-05-02 11:53:58
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > bardzo mi odpowiada ;)

    >Po maskrze kurs stał przez 10 minut w jednym miejscu jakby

    i bossa dała spread 20 pisow; masakra

    a zrobiłeś rev gdzieś na dole?

    powiem tak: położyłem się zdrzemnąć dopiero jak doszli spowrotem w okolice
    44,50 czyli koło 9 rano:)))
    było warto:)

    na razie out i poczekamy co się wykluje dalej

  • 27. Data: 2011-05-02 12:51:46
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 2 May 2011 13:53:58 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > 44,50 czyli koło 9 rano:)))
    > było warto:)
    >
    > na razie out i poczekamy co się wykluje dalej

    Zlapalem na 43,56 a potem walilo jeszcze w dół przez chwile co o mało nie
    zakończyło się zawałem. Ale kiedy sie ruszyło up jeszcze dołożyłem longa
    43.87 i poszedłem spać. Do teraz trzymam z SL na 45.xxx i pewnie mnie
    wyautuje ;(

  • 28. Data: 2011-05-02 13:20:33
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > przyznaj sie, wiedziałeś o Osamie :).
    > Prorok czy co .. ?
    >
    > pozdrawiam
    > george

    hmmm zawsze mnie to intryguje
    w kreskach mówia insajderzy
    czyli ktoś wiedział o nadchodzącej spektakularnej akcji, inaczej tego nie
    umiem wytłumaczyć

  • 29. Data: 2011-05-02 13:38:34
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    jaja są niezłe, ten silver to rollerkastrat:)))
    serio to mamy chyba dużą 4tą falę, więc ostre jazdy we dwie strony w normie
    i ciężko jest złapać wybicie z niej ze zbyt bliskim stopem
    a daleki odpada, bo zasuwają po 10% w obie strony co godzine:)

  • 30. Data: 2011-05-02 13:40:15
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    root włącz sobie silver M1
    od godziny 15 dziś jest fraktal miniaturka tego o czym pisałem w dużej skali
    ma takie same kształty:)