  • 41. Data: 2011-05-03 12:04:13
    Temat: Re: Srebro
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    news:crdcx1cow5ao.1p99fzu7gqjmx$.dlg@40tude.net...

    > Na razie męczę sie u AM. 80 pipsów spread na srebrze! ;) Czekam az Alior
    > bedzie działał. Bo mnie szlag trafia.

    80 pipsów?
    A jak masz kwoowany?
    Tu są dwie cyfry po przecinku i spread 5
    w czasie ostrych ruchawek kilakanście do 20, ale w zasadzie normalni 5.

  • 42. Data: 2011-05-03 13:03:40
    Od: root <r...@v...pl>

    > Tez sie zastanawiam nad Aliorem bo widzialem ich reklamy- ale nie wiem jak
    > rzeczywiscie oni dzialaja :(
    > Root -AM to Admiral Markets?
    >
    > O bossie tez myslalem mozesz powiedziec skippy jak chodzi bossa? Bo mam ich
    > demo ale wiem ze demo a real to dwie rozne rzeczy.
    >
    > Do walut to mam oande ale szukam tez na wszelki wypadek jakiejs
    > dywersyfikacji.
    >
    > Za Aliorem przemawia fakt ze wspolracuja z BArclays Capital., ale nie wiem
    > jak chodzi iz platforma. Jesli by mogl ktos cos powiedziec pare slow...

> [...]

    AM to Admiral. Nie moge powiedziec ze sa zli jesli chodzi o waluty, ale
    commodities to porażka.
    Alior na razie jest w wersji demo. Mieli falstart niestety. Są problemy z
    samym programem. Ale to prawdziwy ECN, więc mam nadzieje że wkrótce
    platforma stanie na nogi.

  • 43. Data: 2011-05-03 13:06:06
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2011 14:04:13 +0200, skippy napisał(a):

    > 80 pipsów?
    > A jak masz kwoowany?
    > Tu są dwie cyfry po przecinku i spread 5
    > w czasie ostrych ruchawek kilakanście do 20, ale w zasadzie normalni 5.

    Nie no teraz mam 40pipsów ale 3 miejsca po przecinku ;) Wiec chyba 4 duże
    pipsy. Po zamknieciu w USA w czasie Syndey przechodzą na 80 moich (małych)
    pipsów.

  • 44. Data: 2011-05-03 14:03:43
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > Alior na razie jest w wersji demo. Mieli falstart niestety. Są problemy z
    > samym programem. Ale to prawdziwy ECN, więc mam nadzieje że wkrótce
    > platforma stanie na nogi.

    No jesli beda wspolpracowac z Barclays Capital to moze to byc naprrawde
    interesujace.
    Z barclays zdaje sie wspolpracuje tez WGT jesli dobrze pamietam.

  • 45. Data: 2011-05-03 14:57:35
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > AM to Admiral. Nie moge powiedziec ze sa zli jesli chodzi o waluty, ale
    > commodities to porażka.

    można coś bliżej o tej porażce?

  • 46. Data: 2011-05-03 15:06:02
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    chyba właśnie srebro idzie na upa
    mogą ew. zejść gdzieś do 43,40
    poniżej 43,30 raczej alarm:)

  • 47. Data: 2011-05-03 17:19:37
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2011 16:57:35 +0200, skippy napisał(a):

    > można coś bliżej o tej porażce?

    Requoty non-stop. Zeby cos kupic/sprzedc trzeba sie naklikac. Gorzej jak
    chcesz wyjsc a tu straty 100$ co sekunda! Stoplossy tu nie maja takiego
    znaczenia, bo trzeba je dawac bardzo daleko od aktualnej ceny. Czasem chce
    wyjsc wczesniej. Ogolnie kaszana. Ale nie wiem czy to ich wina czy rynek
    nieplynny, czy dostawca do dupy.

  • 48. Data: 2011-05-03 17:25:13
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2011 17:06:02 +0200, skippy napisał(a):

    > chyba właśnie srebro idzie na upa
    > mogą ew. zejść gdzieś do 43,40
    > poniżej 43,30 raczej alarm:)

    Ja dzisiaj caly dzien szorty. Raz tylko long ale kleske ponisolem sromotną.
    Czekam na 40.500 tam chyba bedzie duze wsparcie

  • 49. Data: 2011-05-03 17:29:47
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > wyjsc wczesniej. Ogolnie kaszana. Ale nie wiem czy to ich wina czy rynek

    no to nie ma sensu
    nie mam takich skeczy
    zależy od obrotu, kasy, czy nawet jakieś głupie 0,1 lota sprawia takie
    problemy?

  • 50. Data: 2011-05-03 17:30:39
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Ja dzisiaj caly dzien szorty. Raz tylko long ale kleske ponisolem
    > sromotną.
    > Czekam na 40.500 tam chyba bedzie duze wsparcie

    I wybili Iten peak zaraz po 17), to patterm 5-0
    tylko od tazu, jak widać, poszli w piach:)