  • 51. Data: 2011-05-03 17:32:40
    Temat: Re: Srebro
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    news:oecver3ls6a4$.13rguou5015kh$.dlg@40tude.net...

    > Requoty non-stop. Zeby cos kupic/sprzedc trzeba sie naklikac. Gorzej jak
    > chcesz wyjsc a tu straty 100$ co sekunda! Stoplossy tu nie maja takiego
    > znaczenia, bo trzeba je dawac bardzo daleko od aktualnej ceny. Czasem chce
    > wyjsc wczesniej. Ogolnie kaszana. Ale nie wiem czy to ich wina czy rynek
    > nieplynny, czy dostawca do dupy.

    w bossa fx requoty i egzekucja przez zapytanie też się zdarzają
    ale np dzisiaj wale cały dzień od rana, naprawdę spory obrót i tylko raz
    rekwotowanie a cały czas egzekucja natychmiastowa
    jak na razie jest ok

  • 52. Data: 2011-05-03 17:43:19
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    chyba panika jest od paru dni

  • 53. Data: 2011-05-03 17:56:41
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2011 19:32:40 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > ale np dzisiaj wale cały dzień od rana, naprawdę spory obrót i tylko raz
    > rekwotowanie a cały czas egzekucja natychmiastowa
    Wyglada to tak. Szbki ruch w dół (jak dzisiaj), próbuję wejśc S na dołku,
    kurs na chwile rośnie a ja dostaje requote, potem znowu i znowu - tak z 10
    razy a potem jak juz wejde to okazuje sie ze 100 pipsow (10) ponizej tego
    niz zamierzalem. Okazuje sie ze spreead nie ma znaczenia bo i tak nigdy sie
    nie uzyska tego jak w danym momencie wyglada kwotowanie.

  • 54. Data: 2011-05-03 18:43:21
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > sie
    > nie uzyska tego jak w danym momencie wyglada kwotowanie.

    znaleźlismy pierwszy temat w którym się w pełni zgadzamy;)
    :)))

  • 55. Data: 2011-05-03 19:31:15
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2011 20:43:21 +0200, skippy napisał(a):

    > znaleźlismy pierwszy temat w którym się w pełni zgadzamy;)
    > :)))

    Patrz i nawet moje przewidywania co do ceny minimalnej na razie sie
    sprawdzaja (dzięki AT ). Napisalem 40.150 no i było ... prawie ;) A teraz
    odbijamy. Wchodze na long liczac na australijczykow i japońców. Mam dość
    tego dołowania dzisiaj.

  • 56. Data: 2011-05-03 19:37:07
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2011 21:31:15 +0200, root napisał(a):

> [...]
    > odbijamy. Wchodze na long liczac na australijczykow i japońców. Mam dość

    Skonczyla sie na razie podaż, obroty niewielkie. No chyba ze usiaki coś o
    22 znowu wyntną ;)

  • 57. Data: 2011-05-03 20:08:44
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2011 20:43:21 +0200, skippy napisał(a):

    > znaleźlismy pierwszy temat w którym się w pełni zgadzamy;)
    > :)))

    Spójrz na to i napisz co jest źle.

    http://www.quantala.com//wp-content/uploads/2011/04/
    silver03052011godz22.gif

    Wykryłem ze Twoje Fibony działają ;) ale nie wiem czy dobrze interpretuję:
    23,6 to zniesienie i spadek tam sie zatrzymal dzisiaj. Wlazlem więc na long
    z niewielkim TP ktore widac. SL jest ukryty (działa moj programik "stopy"
    co też widać;)

  • 58. Data: 2011-05-03 20:08:52
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > odbijamy. Wchodze na long liczac na australijczykow i japońców. Mam dość

    No jest OK.
    I ja się pochwalę, wątek załozyłem 25 kwietnia - świeca dzienna dała sygnał
    jak cholera.
    Ale to nie ma dla mnie znaczenia bo jadę dosyć ostrym lewarem i raczej
    bliskie stopy.

    Natomiast od tamtej świecy mamy piękną zmienność intra.
    Ciekawe czy taka się utrzyma przez jakiś czas.
    Myślę, że powinna - albo zaczęła się już ostra sraczka, albo jesteśmy na
    etapie fali 4 niszczącej niezorietowane obydwie strony i będzie jeszcze
    histeria hiperboliczna jako 5.

    Jak myslisz?
    I pytanie, które wszyscy pominęli...
    Stwierdziłem że bezie ostra jazda na podstawie patternu i kształtu fali.
    Wiadomo, kształt fali tworzą ludzie, w tym insajderzy.

    Są dwie opcje - albo miałem fart, albo insajderzy wyciągnęli kurs 27
    kwietnia i niechcący "pokazali" kształtem fali, że będzie zsyp.
    Pewnie tego się nie da rozstrzygnąć, ja sam nie potrafię, ale co o tym
    sądzisz?

    Jest teoretycznie możliwe, że na 2 dni przed wysłaniem perszinga w Osamę
    gruby wiedział jak kręcić lody?

  • 59. Data: 2011-05-03 20:11:25
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Mam dość tego dołowania dzisiaj.

    prawdopodobnie skośnoocy w nocy zrobią upa na towarze, ale ja też już po
    całym dniu i dwóch nicach naparzanki nie mam siły na next.
    Chyba po prostu leciutka pozycja i daleki stop i niech się dzieje wola
    Nieba:)

  • 60. Data: 2011-05-03 20:15:23
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > long
    > z niewielkim TP ktore widac. SL jest ukryty (działa moj programik "stopy"

    Ale to chyba do Endriu?
    BTW jak patrzę na rys w tej skali to widać, że spokojnie sie powinni zwalić
    nie tak długo na 36