  • 61. Data: 2011-05-03 20:39:05
    Temat: Re: Srebro
    Od: root <m...@y...com>

    cinews:10pfsirzvxq0v$.xyejuqtl3b5b$.dlg@40tude.net..
    .

> [...]
    > histeria hiperboliczna jako 5.
    >
    > Jak myslisz?
    > I pytanie, kt re wszyscy pomin li...
    > Stwierdzi em e bezie ostra jazda na podstawie patternu i kszta tu fali.
    > Wiadomo, kszta t fali tworz ludzie, w tym insajderzy.
    >
    > S dwie opcje - albo mia em fart, albo insajderzy wyci gn li kurs 27
    > kwietnia i niechc cy "pokazali" kszta tem fali, e b dzie zsyp.
    > Pewnie tego si nie da rozstrzygn , ja sam nie potrafi , ale co o tym
    > s dzisz?
    >
    > Jest teoretycznie mo liwe, e na 2 dni przed wys aniem perszinga w Osam

    Ja walcze juz dlugo z tym rynkiem i mam nieco inny ogląd. Po pierwsze
    wyciagneli kurs nie 27ego, ale w nocy niedzieli na poniedzialek 25
    kwietnia. Poniewaz podeszlo to pod magiczne 50$ zrobila sie pierwsza
    duza korekta nastepnego dnia (wlasciwie to tego samego dnia bo wtedy
    juz u nas bylo sloneczko;) 27 kwietnia byl kolejny atak na magiczne
    50$. Niestety nieudany. Potem jeszcze 2 dni ataku i pewnie kurs by sie
    przebil, gdyby nie pershing. Spadek rozpoczal sie ok 1 naszego czasu a
    tzw. "opinie" poinformowano dopiero o 4. Tak mowili w TV wiec chyba
    naszego czasu.
    Reasumujac nie sadze ze wyciagniecie kursu w gore mialo jakis zwiazek
    z Osama. To byl naturalny duzy ruch na srebrze - taki sam jak
    wszystkie do tej pory. Spadek 1 maja i owszem byl tak dziwny ze
    nierealny. Czegos takiego nie widzialem w mojej karierze (nie
    wspominajac krachu z 1994r - ale to prehistoria;)

  • 62. Data: 2011-05-03 20:54:43
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "root" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    nierealny. Czegos takiego nie widzialem w mojej karierze (nie
    wspominajac krachu z 1994r - ale to prehistoria;)

    ===
    zanosiło się, no ale nie mo juz co rozstrzasac przeszlosci
    spodobało mi sie sreberko, odkrylem je niedawno (jak zobaczylem ww swiece na
    D)
    takich parabolek jak tutaj jeszcze nie widziałem
    wygląda ze jest mega-plynne, ksztalty naruszane w istotny sposob
    sporadycznie i to na roznych interwalach
    szczerz mowiac w porownaniu z wykresami FW to nareszcie inna bajka

  • 63. Data: 2011-05-03 21:16:42
    Od: root <m...@y...com>

    On 3 Maj, 22:54, "skippy" <m...@t...moon> wrote:
    > U ytkownik "root" <m...@y...com> napisa w wiadomo ci
    >
    > ===
    > zanosi o si , no ale nie mo juz co rozstrzasac przeszlosci
    > spodoba o mi sie sreberko, odkrylem je niedawno (jak zobaczylem ww swiece na
    > D)
    > takich parabolek jak tutaj jeszcze nie widzia em
    > wygl da ze jest mega-plynne, ksztalty naruszane w istotny sposob
    > sporadycznie i to na roznych interwalach
    > szczerz mowiac w porownaniu z wykresami FW to nareszcie inna bajka

    Ja chyba musze odpuscic. Trend sie skopal a ja cienki jestem w te
    zawijasy. Nie nadaje sie swingowania czy skalpowania i zawsze trace
    wtedy kase. Dzisiaj chyba robie ostatni trejd na sreberku - i w
    dodatku mozna go nazwac lapaniem noza.
    To nie na moje nerwy. No ale nigdy nie mow nigdy ;)

    p.s
    Ty narzekasz na dzisiejszy dzien a ja od rana do rana prawie
    codziennie ;)

  • 64. Data: 2011-05-03 21:46:05
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Uzytkownik "root" <m...@y...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

> [...]
    >
    > p.s
    > Ty narzekasz na dzisiejszy dzien a ja od rana do rana prawie

    no nie narzekam w sumie poczulem sie jak ryba w wodzie, ale efekt
    dlugoterminowy poznamy, jak nazwa wskazuje, w dluzszym terminie
    ;)

  • 65. Data: 2011-05-04 05:53:09
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2011 22:11:25 +0200, skippy napisał(a):

    > prawdopodobnie skośnoocy w nocy zrobią upa na towarze, ale ja też już po
    > całym dniu i dwóch nicach naparzanki nie mam siły na next.
    > Chyba po prostu leciutka pozycja i daleki stop i niech się dzieje wola
    > Nieba:)

    Wstalem i nic, poza tym ze mnie wyautowalo na pice w dół. I teraz jak
    zwykle zostaje:
    albo oczekiwac paniki i spadku do 36,5 co jest prawdopopodobne w dluzszym
    terminie
    albo odbicia w okolice 43,6 a potem spadku
    albo spadku i odbicia
    Ot cała filozofia. Takie to proste i takie niepraktyczne ;)

  • 66. Data: 2011-05-04 06:29:50
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > albo odbicia w okolice 43,6 a potem spadku
    > albo spadku i odbicia
    > Ot cała filozofia. Takie to proste i takie niepraktyczne ;)

    Ta, widze Azjaci wyczyścili wszystkich cwaniakujących z longami:)))

    Co do opisanej filozofii, nie wiem czy praktyczne czy nie:)

    Ja w ręcznej grze w sumie mam technikę wchodzenia w potencjalnie dobre
    miejsca, szybka ucieczka jak pomysł był zły i realizowania jak oceniam że
    ruch się kończy. Jeśli oceniam że ruch dłuższy a uda się kawałek już z nimi
    pójść czasem daje stopa na zero i zostawiam.
    Taki to mój algorytm, tez prosty i też niepraktyczny bo nie podaję definicji
    "potencjalnie dobrych miejsc":)

  • 67. Data: 2011-05-04 08:12:35
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 4 May 2011 08:29:50 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > pójść czasem daje stopa na zero i zostawiam.
    > Taki to mój algorytm, tez prosty i też niepraktyczny bo nie podaję definicji

    Zwaliło sie w dwa dni o kilkanaście procent a Ty mówisz ze powinienem
    czekać na fibo 36% czy 36$ (to na jedno wychodzi ;). Coś czuje ze teraz
    będzie sie miotało ze sklonnościa do upa. A ja mam do wyboru albo odpuscic
    albo miotac sie razem z nimi i tracic na stoplosach ;(

  • 68. Data: 2011-05-04 08:30:53
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    widze że np teraz w Alior spread jest 30 pips

  • 69. Data: 2011-05-04 09:05:49
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 4 May 2011 10:30:53 +0200, skippy napisał(a):

    > widze że np teraz w Alior spread jest 30 pips

    Czyli twoje 3 pipsy. Tylko ze w przypadku "niewalut" Alior nie jest czystym
    ECNem, bo dostaje kwotowania od GTI. W sumie grasz wtedy w GTI i oni robia
    cie w bambuko ;)

  • 70. Data: 2011-05-04 09:26:02
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > Czyli twoje 3 pipsy. Tylko ze w przypadku "niewalut" Alior nie jest
    > czystym
    > ECNem, bo dostaje kwotowania od GTI. W sumie grasz wtedy w GTI i oni robia
    > cie w bambuko ;)

    a co to jest to GTI? Bo na ich stronie jednym z partnerow jest GFT....