  • 1. Data: 2006-03-26 18:27:05
    Temat: Średnia cena m^2 (PKO)
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Czy gdzieś można znaleźć średnią cenę m2 mieszkania,
    jaką posługuje się PKO przy wyliczaniu premii gwarancyjnej?
    A może ktoś z Was pracuje w PKO i może mi podać cenę
    m2 z ostatniego kwartału? Chcę sobie przeliczyć książeczkę,
    bo ostatnią wycenę robiłem z rok temu a kosztuje mnie kolejna
    taka przyjemność 50zł...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2006-03-26 18:38:34
    Temat: Re: Średnia cena m^2 (PKO)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:
> [...]
    > m2 z ostatniego kwartału? Chcę sobie przeliczyć książeczkę,
    > bo ostatnią wycenę robiłem z rok temu a kosztuje mnie kolejna

    Na stronie GUSu znajdziesz.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-03-26 19:04:24
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński zapodał(-a):
    > Na stronie GUSu znajdziesz.

    Coś cienko chyba szukam - nie znalazłem informacji ani za ostatni kwartał
    2005, ani za przedostatni... Albo słabo szukam, albo coś mało
    tych informacji na stronie GUS :/

  • 4. Data: 2006-03-26 19:18:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > Coś cienko chyba szukam - nie znalazłem informacji ani za ostatni
    > kwartał 2005, ani za przedostatni... Albo słabo szukam, albo coś mało

    http://www.stat.gov.pl/dane_spol-gosp/prod_bud_inw/c
    eny/index.htm

  • 5. Data: 2006-03-26 19:36:27
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński zapodał(-a):
    > http://www.stat.gov.pl/dane_spol-gosp/prod_bud_inw/c
    eny/index.htm

    Dziękuję, źle szukałem.

    ps. przeglądałem metodologię wyliczania tego i nie rozumiem, czemu tak
    spadła cena m2 wg. tych statystyk w ostatnim kwartale 2005 - przy obecnych
    cenach mieszkań to jakiś paradoks.

  • 6. Data: 2006-03-27 07:18:56
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    DooMiniK napisał(a):
    > ps. przeglądałem metodologię wyliczania tego i nie rozumiem, czemu tak
    > spadła cena m2 wg. tych statystyk w ostatnim kwartale 2005 - przy obecnych
    > cenach mieszkań to jakiś paradoks.

    Limit zwrotu VAT w budownictwie jest powiązany ze średnią ceną m2. Masz
    jeszcze jakieś pytania? ;)

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 7. Data: 2006-03-27 11:22:11
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:e06qgk$otc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > tak
    > spadła cena m2 wg. tych statystyk w ostatnim kwartale 2005 - przy

    No jak paradoks, byla taka potrzeba chwili towarzysze... Cos ta cena
    ma wspolnego z ktoryms z limitow do ulg. :)

    marekz

  • 8. Data: 2006-03-27 20:31:44
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" zapodał(-a):
    > Limit zwrotu VAT w budownictwie jest powiązany ze średnią ceną m2. Masz jeszcze
    jakieś pytania? ;)

    Taka odpowiedź mi wystarczy- ufam Twojej wiedzy ;)