  • 31. Data: 2007-09-06 21:00:22
    Temat: Re: Stało się - ktoś zrobił zakupy moją KK Multi
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 6 Sep 2007 20:00:21 +0200, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    wrote:

    >I następne pytanie: Czy istnieje jeszcze jakaś inna droga dochodzenia
    >zwrotu tych środków, niż sąd?

    Tak, arbitraż bankowy.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 32. Data: 2007-09-06 21:01:10
    Temat: Re: Sta o si - kto zrobi zakupy moj KK Multi
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 06 Sep 2007 09:36:17 -0700, krzysztofsf <k...@w...pl>
    wrote:

    >Czasem dzwoniac do banku, mam ochote zaczac rozmowe od "Rowniez
    >nagrywam nasza rozmowe, mam nadzieje, ze nie ma pan nic przeciwko
    >temu".

    Ależ po co? Nie masz takiego obowiązku, żeby informować.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 33. Data: 2007-09-06 21:04:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > Tak, arbitraż bankowy.

    Chyba nie przy kwocie 11k USD.

    --
    Mithos

  • 34. Data: 2007-09-06 21:11:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> writes:

    > Tak, arbitraż bankowy.

    Dla kwoty 11 tysiecy dolarow? Raczysz zartowac.

    MJ

  • 35. Data: 2007-09-06 22:37:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mithos wrote:

    > Co ewentualnie tylko wydluzy czas ewentualnego procesu cywilnego.

    Niekoniecznie. Ja tak zrobiłem po pierwszym takim zdarzeniu z kartą z
    PeKaO, po czym z pewnymi pretensjami zadzwonił do mnie przedstawiciel
    tego banku ("po co robię aferę") - ale pieniądze wróciły potem
    szybciutko, a po jakimś czasie procedura została zmieniona na taką, jak
    ją opisałem.

  • 36. Data: 2007-09-06 22:37:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 06 Sep 2007 23:11:10 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Dla kwoty 11 tysiecy dolarow? Raczysz zartowac.

    Faktycznie, to już za dużo. Zostaje prawnik, a potem, jeśli to nei
    zadziała - to sąd. IMHO to, co ponad 150 Euro maja oddać.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 37. Data: 2007-09-07 10:30:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    A jednak pozytywne zaskoczenie :) Kwota zostala warunkowo zwrocona i
    oznaczona jest jako "reklamacja z tyt. obciazenia".

    Zobaczymy co dalej.

    Natomiast ING nadal nie aktywowalo mi podgladu online. Ktos pisal ze
    jemu zajelo to 48h. Wolne zarty. Dzisiaj bedzie 3 tydzien od pierwszego
    zgloszenia i 4 dzien od ponownego zgloszenia.

    --
    Mithos

  • 38. Data: 2007-09-07 15:14:09
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:
> [...]
    > jemu zajelo to 48h. Wolne zarty. Dzisiaj bedzie 3 tydzien od pierwszego
    > zgloszenia i 4 dzien od ponownego zgloszenia.

    Nie wolne żarty, tylko fakt, o którym pisałem już wtedy kiedy to się
    stało (w maju) . Jak chcesz to poszukaj.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 39. Data: 2007-09-07 16:41:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco pisze:
    > Nie wolne żarty, tylko fakt, o którym pisałem już wtedy kiedy to się
    > stało (w maju) . Jak chcesz to poszukaj.

    To srednia i tak wyjdzie slaba.

    2 dni + ponad 3 tygodnie /2 = ?

    --
    Mithos

  • 40. Data: 2007-09-07 18:06:42
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > To srednia i tak wyjdzie slaba.
    >
    > 2 dni + ponad 3 tygodnie /2 = ?

    Uważasz, że tylko my dwaj mamy kartę i OKO w ING, czy pracujesz nad
    kolejnym sondażem przedwyborczym?
    Masz pecha. Przykre, ale się zdarza. Współczuję. Niektórzy mają pecha,
    inni nie mają.
    Czy warto o tym w kółko pisać?. Temat jest o Multi, a nie o Twoim pechu
    w ING.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****