  • 41. Data: 2007-09-07 18:29:33
    Temat: Re: Stało się - ktoś zrobił zakupy moją KK Multi
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco pisze:
    > Masz pecha. Przykre, ale się zdarza. Współczuję. Niektórzy mają pecha,
    > inni nie mają.

    Dokladnie. Tak to bywa w bankach.

    > Czy warto o tym w kółko pisać?. Temat jest o Multi, a nie o Twoim pechu
    > w ING.

    Racja. EOT.

    --
    Mithos

  • 42. Data: 2007-09-07 20:23:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    Mithos pisze:

    > Ja tego nie wiem. W kazdym razie u mnie nie dziala. I co to jest moja
    > wina ? :)

    Ja jestem drugi. Umowa podpisana 21 sierpnia.

    --
    Pete

  • 43. Data: 2007-10-01 21:04:53
    Od: l...@p...onet.pl

    Arbiter bankowy przy ZBP. Polecam.

  • 44. Data: 2007-10-01 22:59:15
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia 1 Oct 2007 23:04:53 +0200, l...@p...onet.pl napisał(a):

    > Arbiter bankowy przy ZBP. Polecam.

    Ale nie dla kwoty ponad 11k USD.
    Jak na razie sprawa poszła do Prokuratury, zobaczymy co będzie dalej.
    PekaoSA dalej udaje Greka.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof