  • 1. Data: 2004-12-07 20:59:16
    Temat: Stan kota w VWBank Direct - koszmar
    Od: "NoreL" <n...@s...pl>

    Witam,

    Mam juz jakis czas (chyba od roku) konto w VWBD i jak do tej pory nie
    narzekalem. Ale dzisiaj (07.12.2004) spotkala mnie niespodzianka, niestety
    raczej niemiła - chcialem sobie zrobic przelew na moje drugie konto (mbank)
    i tam otworzyc lokate (duzo lepiej oprocentowana niz te w VWBD). Ale co sie
    okazalo - lokata ktora miala zakonczyc sie 2 dni temu nadal jest aktywna - a
    system pokazuje mi stan konta aktualny na dzien 4 grudnia i nic nie daje
    odswiezanie klawiszem AKTUALIZUJ. Wyglada to mniej wiecej tak:

    Data początkowa: 06.10.2004
    Data wygaśnięcia: 05.12.2004

    mam wiec zapytanie - czy sytuacja dotyczy tylko mnie czy tez inni posiadacze
    konta w banku (nie)zadowolonych klientow maja takie doswiadczenia.

    Pozdrawiam

    NoreL

  • 2. Data: 2004-12-07 21:17:46
    Temat: Re: Stan kota w VWBank Direct - koszmar
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    NoreL wrote:

    > okazalo - lokata ktora miala zakonczyc sie 2 dni temu nadal jest aktywna - a
    > system pokazuje mi stan konta aktualny na dzien 4 grudnia i nic nie daje
    > odswiezanie klawiszem AKTUALIZUJ.

    W ostatni weekend była jakaś przerwa...
    Ja mam stan z dziś z godz.9
    A poza tym to aktualizacja operacji kartą
    porażająca. Pojawiają sie w ogóle ślady
    w historii? Bo niby środki dostępne się
    zmniejszyły ale w historii ani śladu.

    Pozdrawiam
    Ralf

  • 3. Data: 2004-12-08 08:33:30
    Od: Pies Pankracy <f...@s...com>

    Ja mam stane na 3 gurdnia 2004, na koncie firmowym - sprawdzane przez
    TeleDirect, bo token oczywiście pokazuje OFFa. Zrobiłem przelew mimo
    tego (wiem mniej-więcej ile powinno być kasy) i mam nadzieję że
    pieniądze wyjdą.

  • 4. Data: 2004-12-09 18:58:37
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    NoreL napisał(a):
    > Witam,

    Jakie mogą być stany kota? :-)

  • 5. Data: 2004-12-09 19:13:48
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Thu, 09 Dec 2004 19:58:37 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Jakie mogą być stany kota? :-)

    Moga byc co najmniej dwa: przed waleriana i po walerianie. ;)

  • 6. Data: 2004-12-09 22:47:34
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 09 Dec 2004 19:58:37 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wklepał(-a):

    >Jakie mogą być stany kota? :-)

    Nieoznaczone.

  • 7. Data: 2004-12-10 09:55:52
    Od: "Marcin Sz." <m...@n...poczta.fm>

    Dnia 09-12-2004 19:58, Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Jakie mogą być stany kota? :-)
    Kot żywy. Kot martwy. Kot Schroedingera.