  • 1. Data: 2006-07-27 17:04:25
    Temat: Standartowe raporty BIK- teraz płatne?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Zauważyłem teraz, że BIK za raport standartowy wysłany pocztą życzy sobie
    teraz 10 zł.
    Od dawna tak mają? Wysłałem zapytanie 6 czerwca (AFAIK wtedy raport nie był
    płatny) ale nie fatygowali się za darmo odpowiedzieć ;-).
    Czy ktoś zna podstawy prawne działania i obowiązki BIK? Czy mogą żadać
    pieniędzy od komsumenta pytającego o swoje dane?

    pozdr.
    Bogdan B.

  • 2. Data: 2006-07-27 19:47:06
    Temat: Re: Standartowe raporty BIK- teraz płatne?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Thu, 27 Jul 2006 19:04:25 +0200, "Bogdan B." <b...@w...pl>
    wrote:

    >Zauważyłem teraz, że BIK za raport standartowy wysłany pocztą życzy sobie
    >teraz 10 zł.

    Nie za raport, a za wysłanie.

> [...]
    >Czy ktoś zna podstawy prawne działania i obowiązki BIK? Czy mogą żadać
    >pieniędzy od komsumenta pytającego o swoje dane?

    Za raport nie. Jak przyjdziesz na Pruszkowską w Warszawie, to
    dostaniesz za darmo.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=861112

  • 3. Data: 2006-07-28 01:19:28
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Nie za raport, a za wysłanie.

    Juz dawno o tym pisalem na grupie. Naszczescie dodali opcje platnych raporotw na
    zadanie, bo kiedys to musiales czeskac 6 miechow i mogles ich w dupe pocalowac.

    > Za raport nie. Jak przyjdziesz na Pruszkowską w Warszawie, to
    > dostaniesz za darmo.
    > --

    Oczywiscie, ze za darmo, ale tylko w Warszawie.

    Przekazalem te monopolistyczne praktyki do Rzecznika Praw Obywatelskich i
    odpisali mi, ze sie teraz ta sprawa zajmuja.

    10zl to za duza kwota za wyslanie listem raportu, nawet jak to bedzie polecony
    za potwierdzeniem odbioru i do tego priorytet.

    Maja po kosztach wysylac (jak ich RPOprzekona) do takich dzialan.

  • 4. Data: 2006-07-28 07:12:30
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    a od kiedy ta zmiana, kilka miesiecy temu zlozylem wniosek o raport i
    przeslali mi go zupelnie gratis

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2006-07-28 16:11:31
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie za raport, a za wysłanie.

    Dziękuję za szczegółową informację ;-). Ale nie robi mi to różnicy za co. Do
    zapłaty 10 zł.

    > Za raport nie. Jak przyjdziesz na Pruszkowską w Warszawie, to
    > dostaniesz za darmo.

    Mam daleko.