  • 11. Data: 2009-08-25 09:31:22
    Temat: Re: Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:

    > dlaczego nie może?

    W tych "pseudo instytucjach finansowych" są ponoć osoby odpowiedzialne za
    tzw."jakość obsługi klienta",gdyby one,usłyszały,że słowa takie zostały by
    wypowiedziane w obecności klienta, automatycznie takiego pracownika się
    dyskwalifikuje z szeregiem konsekwencji z tym związanych,ale wszystko
    zależy od kultury danej organizacji - chore ale prawdziwe.
    Na zdrowy rozsądek, mówię za siebie, gdybym wiedział,że system w jakimś
    banku jest dziurawy lub niewydolny,to taki bank nie dostałby ode mnie ani
    grosza-po co mi dodatkowe nerwy i stracony czas na jakieś dziwne przeprawy.
    I właśnie dzięki tej grupie można takich wpadek unikać :-) no ale niektórzy
    muszą poczuć ten dyskomfort na własnej skórze,aby przestrzec innych przed
    popełnieniem takich błędów.

    > ja od pracownika Polbanku usłyszałem (w oddziale, na
    > infolinii), że system jest porażką i rozumieją, że nie mogę się
    > dodzwonić na infolinię, bo oni też nie mogą...

    W oddziale pracownik(blondi/blondi) mógł tak powiedzieć,bo co ma bidula
    zrobić kiedy jest twarzą w twarz z klientem,który niejednokrotnie posiada
    większą wiedzę finansową niż on sam i wszystkie osoby pracujące razem w
    oddziale ;-) wtedy dochodzi do pewnego rodzaju utożsamienia się z Twoim
    problemem, jest Was wtedy dwoje i nie możecie rozwiązać problemu w
    konsekwencji klient zrezygnowany odchodzi z kwitkiem a jak trafi na
    normalną obsługę to weźmie taki pracownik nr tel i oddzwoni do klienta z
    informacją o możliwości rozwiązania problemu jak się nie może
    dodzwonić(rzadkie, ale się zdarza ;-) )
    Taka sytuacja jest w większości placówek "banków",że pracownicy oddziałów
    nie mogą się dodzwonić do swoich suportów...nie komentuje tego,ale daje to
    do myślenia.
    A jeśli chodzi o partyline to tam są nagrywane ponoć rozmowy, a jak są
    nagrywane to są odsłuchiwane,jak ktoś takiego babola walnie no to po prostu
    leży i kwiczy ;-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-08-25 16:31:54
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Np niosąc potwierdzenie przelewu do przykładowo jakiegoś urzędu (niech będzie za
    dowód lub prawko), z pieczatką z banku.
    JaC

    -----

    > Zdrugiej strony trzeba być bardzo "inteligentnym", że by przelew(y) zlecać w
    szeroko rozumianym okienku kasowym w banku.

  • 13. Data: 2009-08-25 16:56:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ąćęłńóśźż" news:h713lr$dnc$1@news.wp.pl

    > Np niosąc potwierdzenie przelewu do przykładowo jakiegoś urzędu (niech
    będzie za dowód lub prawko), > z pieczatką z banku.

    A od czego jest taka funkcja jak drukowanie potwierdzenia wykonania
    przelewu?
    Psim obowiązkiem każdego urzędasa jest przyjęcie takiego potwierdzenia.

    PS.
    Polska to kraj pieczątek.

  • 14. Data: 2009-08-25 17:39:05
    Temat: Re: Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kas=?ISO-8859-2?Q?owa=2E?=
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    MHC Mega pisze:

    > Ech ci klienci, jeszcze się nie nauczyli że przelew to się robi w
    > internecie a nie pracownikom d* zawraca:)

    No właśnie. Poszłam tam do kasy wpłacić pieniądze, a ta pani ze stanowiska
    kasowego trzymała pół godziny (i może dłużej) jakiegoż pana, bo mu rzekomo
    jakiś przelew robiła. Od tego są ewentualnie inne stanowiska, a nie KASA!

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-08-25 17:42:03
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    xbartx pisze:

    > Trochę zrozumienia, to jest grecki bank czyli busy-easy ;)

    Nie szkodzi, ze grecki. Pracownicy polscy i do d* :-(

    --
    animka

  • 16. Data: 2009-08-25 18:40:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > przelewu?
    > Psim obowiązkiem każdego urzędasa jest przyjęcie takiego potwierdzenia.

    Niektórzy urzędnicy są niereformowalni...nie masz papierka z pieczątką -
    nie masz niczego.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2009-08-25 19:03:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Animka" news:h70t20$nfk$1@node1.news.atman.pl

    > Nie szkodzi, ze grecki. Pracownicy polscy i do d* :-(

    Bo to niestety standart w polskiej bankowości. Ludzie z pierwszej łapanki,
    których kompletnie nie cieszy to co robią.
    Zresztą nie raz i nie dwa o tym sobie gaworzyliśmy na grupie.

  • 18. Data: 2009-08-25 19:06:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:h71b7q$1ukj$3@opal.icpnet.pl

    > Niektórzy urzędnicy są niereformowalni...nie masz papierka z pieczątką -
    > nie masz niczego.

    Niestety zgadza się. Kilka razy miałem z tym do czynienia. Trafiłem na
    beton, dla którego czas zatrzymał się w PRLu ale... - prośba o spotkanie z
    przełożonym i udawanie, że dzwoni się do Uwagi w TVNie na całe szczęście
    sprawiało, że dziwnym trafem potwierdzenie wydrukowania przelewu było
    akceptowalne ;)

  • 19. Data: 2009-08-26 07:10:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 21:03:42 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > łapanki, których kompletnie nie cieszy to co robią. Zresztą nie raz i
    > nie dwa o tym sobie gaworzyliśmy na grupie.

    IMO zbytnio przesadzacie. Po jakimś jednym przypadku nie można tak
    generalizować i już nie wiadomo jakich docelowych wniosków wyciągać. Dla
    równowagi polecam przejść się na pocztę polską to szybko Wam przejdzie ;)

    Xenocide

  • 20. Data: 2009-08-26 17:39:25
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 18:56:31 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Psim obowiązkiem każdego urzędasa jest przyjęcie takiego potwierdzenia.

    można przedstawiać wydruki, niektóre instytucje np. sąd rejestrowy,
    ministerstwo sprawiedliwości czy urzędy gmin, paszportowe życzą sobie
    dodatkowo napisane oświadczenie, że przelew ten nie był wykorzystany
    wcześniej.

    > PS.
    > Polska to kraj pieczątek.

    dlatego biznes "wyrób pieczątek" nieźle się trzyma!

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde