  • 21. Data: 2005-03-02 19:07:26
    Temat: Re: mbank - zadnych zmian! ;)
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:d051q7$68h$1@news.onet.pl...

> [...]
    > informacje? Czy po prostu to "brudna robota" konkurencji (lub niefachowo
    > czarny PR (chociaz to oksymoron))
    >
    > Stawiam dolary przeciwko orzechom, ze to pisze ta sama osoba, co juz dwa
    > razy takiego "newsa" tutaj wstawiala. Jesli nie ta sama, to z tego samego
    > podpuszczenia ;)
    > Charaktrystyka - zupelnie nowa osoba, falszywy adres, charakterystyczny
    > temat postu (zawsze mbank i 1 zl za przelew), powolywanie sie na zrodlo
    > pochodzace z banku, brak odpowiedzi na pytania.
    >
    > Ciekawe, kto stoi za ta krecia robota...

    Oto mamy przykład czarnego PR w nieprofesjonalnej formie.

  • 22. Data: 2005-03-02 20:17:27
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>

    > Oto mamy przykład czarnego PR w nieprofesjonalnej formie.

    Wyluzujcie chłopaki !
    Przecież zasieg tej działalności jest minimalny...ot garstka fanatyków !

    MAd Hat
    ter

  • 23. Data: 2005-03-02 20:28:27
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]
    > temat postu (zawsze mbank i 1 zl za przelew), powolywanie sie na zrodlo
    > pochodzace z banku, brak odpowiedzi na pytania.

    Oby dwa posty z neostrady, choć raczej z innego miasta.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 24. Data: 2005-03-03 10:45:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@n...spam.wp.pl> wrote:
    > Wyluzujcie chłopaki !
    > Przecież zasieg tej działalności jest minimalny...ot garstka
    > fanatyków !

    O nie. Tak sie rodza plotki z rodzaju tych "unikaj Galerie Mokotow",
    wypadaja wlosy i tak dalej.
    Bodaj trzeci raz w podobnej formie w ostatnim czasie taki post i wywolywane
    nia przez "naganiacza" dyskusje. To nie jest przypadek IMO.
    A o garstce fanatykow zapomnij - zebys wiedzial, kto pbb podczytuje ;)

  • 25. Data: 2005-03-04 11:21:07
    Temat: Stanowisko mBanku
    Od: "Paulina Rutkowska" <r...@g...pl>

    W imieniu mBanku pragnę sprostować informacje, pojawiające się na tym forum a
    dotyczące podwyższenia opłat za przelewy w mBanku do kwoty 1 zł.
    Od 15 lutego 2004 roku, opłata za dokonanie przelewu zewnętrznego poprzez
    Internet, WAP, IVR i mSIM (dowolnego i zdefiniowanego) wynosi 50 gr. Przelewy
    wewnętrzne (w tym mTRANSFER), przelewy dokonywane w celu zakupu jednostek
    funduszy w Supermarkecie FI oraz przelewy do ZUS i US wykonywane przez
    przedsiębiorców posiadających mBIZNES konto w mBanku, pozostają bezpłatne.
    Dodatkowo w lutym br. mBank zniósł opłaty za przelewy dokonywane pomiędzy
    rachunkami mBIZNES.
    Pełna aktualna Tabela Opłat i Prowizji znajduje się na stronie
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-pelne.html
    .
    Pragnę również wyjaśnić, iż ani podczas konferencji prasowej, ani też przy
    innych okolicznościach, nie informowaliśmy o podwyższeniu opłaty za dokonanie
    przelewu, gdyż taka zmiana nie miała miejsca.

    Pozdrawiam
    Paulina Rutkowska
    Rzecznik Prasowy mBanku

  • 26. Data: 2005-03-04 12:00:09
    Temat: Re: Stanowisko mBanku
    Od: "SzerszeN" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Paulina Rutkowska" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:d09gb2$ub$1@inews.gazeta.pl...

    > Rzecznik Prasowy mBanku

    moze sie czepiam, ale dlaczego rzecznik prasowy banku przy oglaszaniu badz
    co badz oficjalnego komunikatu, nie uzywa wlasnego firmowego konta tylko
    jakiegos gazetowego? :)

  • 27. Data: 2005-03-04 12:18:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 04 Mar 2005 12:00:09 GMT, SzerszeN napisał(a):

    > dlaczego rzecznik prasowy banku przy oglaszaniu badz
    > co badz oficjalnego komunikatu, nie uzywa wlasnego firmowego konta tylko
    > jakiegos gazetowego? :)

    Może nie każdy pracownik zasługuje na to aby mieć konto firmowe.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ogromna większość naszego importu pochodzi spoza naszego kraju."
    George Bush jr

  • 28. Data: 2005-03-04 12:25:57
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d5YVd.103071$2e4.37683@news.chello.at grupowicz SzerszeN
    napisał:

    > moze sie czepiam, ale dlaczego rzecznik prasowy banku przy oglaszaniu badz
    > co badz oficjalnego komunikatu, nie uzywa wlasnego firmowego konta tylko
    > jakiegos gazetowego? :)

    r...@g...pl

    ładny email
    ROTFL

    --
    S pozdravem,
    August

  • 29. Data: 2005-03-04 12:27:29
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *SzerszeN*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    Żeby nie zostało zaspamowane?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek http://plumowski.swistak.pl

  • 30. Data: 2005-03-04 12:30:00
    Od: Piotr <p...@t...pl>

    Dnia Fri, 04 Mar 2005 12:00:09 GMT, "SzerszeN" <s...@s...pl>
    napisał(a):

    >moze sie czepiam, ale dlaczego rzecznik prasowy banku przy oglaszaniu badz
    >co badz oficjalnego komunikatu, nie uzywa wlasnego firmowego konta tylko
    >jakiegos gazetowego? :)

    W ramach oszczędności mBank wynajmuje rzecznika od Gazety ? :))
    A dzięki temu przelewy są po 50 groszy :)

    --
    Piotr