  • 31. Data: 2005-03-04 12:47:58
    Temat: Re: Stanowisko mBanku
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 04 Mar 2005 13:30:00 +0100, Piotr napisał(a):

    > W ramach oszczędności mBank wynajmuje rzecznika od Gazety ? :))
    > A dzięki temu przelewy są po 50 groszy :)

    Raczej nie:
    Mają nie tylko własnego rzecznika ale i komputer dla niego.
    Otwarcie dodatkowego konta pocztowego widocznie wiąże się dodatkowymi
    kosztami, którym bank już nie podołał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ojciec jest najniebezpieczniejszym człowiekiem dla szatana."
    Stanisław Krajski o Tadeuszu Rydzyku

  • 32. Data: 2005-03-04 12:53:01
    Temat: Re: PSEDUOStanowisko mBanku
    Od: "klon" <k...@h...pl>

    > innych okolicznościach, nie informowaliśmy o podwyższeniu opłaty za
    > dokonanie
    > przelewu, gdyż taka zmiana nie miała miejsca.

    Szkoda, że żecznik nie zająkął sie o tym co jest planowane. Przecież nik nie
    mówił że było. Takie radio Erewań.
    Na około wszyscy wiedzą o ona nie? Ciekawe i daje do myślenia.....

    Klonowski

    PS. dla mnie to Żecznik i jusz

  • 33. Data: 2005-03-04 12:57:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Na około wszyscy wiedzą o ona nie? Ciekawe i daje do myślenia.....

    Kim są "wszyscy" :-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 34. Data: 2005-03-04 13:07:42
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    pewnie to wynika z czego innego - ja na konto zalozone dla grup dyskusyjnych
    otrzymuje tony spamu

    pewnie pani rzecznik nie chce sobie "pospuc" normalnego konta e-mail, by nie
    otrzymywac spamu

    swoja droga jednak przydaloby sie moze do komunikacji na grupach jakies inne
    konto w domenie mbank (np. g...@m...pl) a nie jednak na
    gazecie

  • 35. Data: 2005-03-04 14:24:31
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Henryk "Plumski" Plumowski said the following On 2005-03-04 13:27:
    [..]

    > Żeby nie zostało zaspamowane?
    Tak trudno jakiś odspamiacz zrobić ?

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 36. Data: 2005-03-04 14:34:04
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d09qn1$b3o$1@news.onet.pl grupowicz Henryk "Plumski"
    Plumowski napisał:

    > Żeby nie zostało zaspamowane?

    Chce ochronic swoje konto przed spamem zamiast uwiarygodnic sie ze
    rzeczywiscie pisze z banku, by zdementowac wiadomosc wsrod zalozmy 100
    swoich klientow na tej grupie ? . Wstyd ;-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 37. Data: 2005-03-04 14:49:47
    Od: "Paulina Rutkowska" <r...@g...pl>

    Nasze plany nie przewidują zwiększenia opłat za przelewy.

    2005 będzie rokiem dalszego poszerzania oferty, nie tylko depozytowej, ale
    także kredytowej, inwestycyjnej i ubezpieczeniowej oraz doskonalenia i
    zwiększania funkcjonalności kanałów dystrybucji.

    Pozdrawiam
    Paulina Rutkowska
    Rzecznik Prasowy mBanku

  • 38. Data: 2005-03-04 14:57:20
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    swoje:

    > Kim są "wszyscy" :-) ?

    Klon i jego klony?

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 39. Data: 2005-03-04 15:02:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
    > przemyślenia swoje:

    > Klon i jego klony?

    To daje do myślenia :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 40. Data: 2005-03-04 21:29:45
    Temat: Odp: Stanowisko mBanku
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > moze sie czepiam, ale dlaczego rzecznik prasowy banku przy oglaszaniu badz
    > co badz oficjalnego komunikatu, nie uzywa wlasnego firmowego konta tylko
    > jakiegos gazetowego? :)

    Może dlatego, że firmowy serwer mBanku nie obsługuje grup dyskusyjnych?
    Ja też mam adres firmowy, ale na grupy nic się z tego wysłać nie da.
    AS