  • 1. Data: 2004-11-12 12:12:47
    Temat: Stary nr konta
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Czy poczta lyknie wplate na konto ze starym numerem? Do PZU dodzwonic
    sie nie da, a na drugi koniec Polski nie chce mi sie zapylac.

    Skadinad wiem, ze niektore banki takie przelewy robia (np. do Millenium
    przychodza na stary nr).

    Bartol

  • 2. Data: 2004-11-12 14:48:45
    Temat: Re: Stary nr konta
    Od: nod <n...@o...pl>

    > Czy poczta lyknie wplate na konto ze starym numerem? Do PZU dodzwonic
    > sie nie da, a na drugi koniec Polski nie chce mi sie zapylac.

    Wysyłałem dzisiaj karteczkę na poczcie i w okienku obok jakaś kobitka
    chciała wysłać przekaz na konto, ale że miała nr 24 cyfrowy to jej
    babeczka z poczty nie przyjęła. Z rozmowy mimowolnie usłyszanej wiem, że
    brakowało jej cyfr kontrolnych rachunku.

    > Bartol
    nod

  • 3. Data: 2004-11-12 14:56:18
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik nod napisał:

> [...]
    > babeczka z poczty nie przyjęła. Z rozmowy mimowolnie usłyszanej wiem, że
    > brakowało jej cyfr kontrolnych rachunku.

    OK. Dzieki.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-11-12 15:05:32
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 15:48:45 +0100, nod <n...@o...pl> napisał:

    ale że miała nr 24 cyfrowy to jej
    > babeczka z poczty nie przyjęła. Z rozmowy mimowolnie usłyszanej wiem, że
    > brakowało jej cyfr kontrolnych rachunku.

    > nod

    Ale może właśnie nie przyjełą dlatego, że numer był niekompletny. A może
    jednak stare będą przyjmowane.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 5. Data: 2004-11-12 15:20:54
    Od: "free" <n...@A...pl>

    Ewentualnie mozesz pójsc do oddzialu banku, w którym ma rachunek PZU, w
    swoim miescie i tam zapytac. Moze Ci przyjma. Nie wiem, co to za bank, ale
    jesli przelew ma isc wewnatrzbankowo, a nie przez KIR, to jest szansa, ze
    uda Ci sie to puscic.

  • 6. Data: 2004-11-12 22:22:10
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 13:12:47 +0100, Bartol Partol napisal/a:

    > Skadinad wiem, ze niektore banki takie przelewy robia (np. do Millenium
    > przychodza na stary nr).
    podobno np. BZWBK takie robi i przyjmuje ale dodatkowo kasuje za taka
    usługę...

    --
    KrzysiekL

  • 7. Data: 2004-11-13 05:43:45
    Od: nod <n...@o...pl>

    > Ale może właśnie nie przyjełą dlatego, że numer był niekompletny. A
    > może jednak stare będą przyjmowane.

    Pierwsze słowa babeczki z poczty brzmiały: "Ale nie mogę przyjąć tego
    przelewu, bo nie ma 26 cyfr" i dopiero później zaczęło się sprawdzanie
    jakich to cyfr brakuje.