  • 1. Data: 2002-10-26 10:58:57
    Temat: Statystyki Multiczatu
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lubie jak banki podaja takie statystyki :) Szkoda, ze inne tak rzadko to
    robia :(
    Swoja droga - 2500 osob to chyba dosc malo - ciekaw jestem jak to bylo - bo
    ja sam z 4-5 razy korzystalem :) Zapewne wiele osob tez.
    Dziwi mnie jednak - ze walneli czat, a nadal nie ma poczty wewnetrznej itp.

    --------------
    Z MultiBankowego MultiCzatu skorzystało już 2500 osób rozmawiając łącznie
    ponad 31 dni.

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - w lipcu br. na swojej stronie
    internetowej uruchomił pierwszy w Polsce bankowy MultiCzat. Umożliwia on
    kontakt on-line z doradcą bankowym i uzyskanie odpowiedzi na indywidualne
    zapytania dotyczące oferty MultiBanku. Taka forma wirtualnej, osobistej
    komunikacji z bankiem, cieszy się dużym powodzeniem wśród Klientów, a do tej
    pory skorzystało z niej ponad 2500 osób. Typowa rozmowa z doradcą bankowym
    trwa od 20 do 30 minut, a sumując łączny czas czatowania Klienci spędzili
    non stop na witrynie MultiBanku 31 dni.

    Najczęściej MultiCzatu używają mieszkańcy województw mazowieckiego,
    łódzkiego, śląskiego, dolnośląskiego i wielkopolskiego, a najwięcej
    czatujących pochodzi z Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Trójmiasta i Poznania. W
    erze bankowości internetowej MultiCzat umożliwia też wirtualne spotkania z
    doradcami bankowymi Klientom z mniejszych miast jak Konin, Sieradz, czy
    Ostrołęka. Takie rozwiązanie pozwala zapoznać się i skorzystać z oferty
    banku, który niekoniecznie musi mieć siedzibę w miejscu zamieszkania
    Klienta.

    Zgodnie z misją, MultiBank tworzy "Przyjazny Świat Finansów" dostępny w myśl
    zasady 24/7/365, z każdego miejsca na świecie. Funkcjonalność takiej formuły
    bankowej potwierdzają Klienci przebywający za granicą i korzystający z
    MultiCzatu. Ta grupa osób to około 5% wszystkich czatujących. Wśród nich
    68,3% komunikuje się z doradcą MultiBanku z terenu innych państw
    europejskich, 29,3% z Ameryki Północnej, 1,2% z Australii i Oceani i 1,2% z
    Afryki.

    MultiCzat razem z centrum mailingowym, internetowym serwisem informującym
    MultiBank o potrzebie telefonicznego kontaktu z Klientem stanowi rozwinięcie
    możliwości oferowanych przez typowe bankowe Call Center. Zaletą MultiCzatu
    jest formuła komunikacji oparta na bezpośrednim kontakcie typu one to one,
    pomiędzy Klientem a doradcą MultiBanku. Nie występują tu ograniczenia
    czasowe jak w przypadku rozmowy telefonicznej. Z pomocą MultiCzatu można
    uzyskać informacje o MultiKoncie jestem, MultiKoncie ja, MultiKoncie my,
    MultiKoncie Business Class, Business Medicus, Business Expert, Klubie
    Aquarius, kartach kredytowych, Planach Finansowych - WWJ i MultiPlanie, a
    także o innych aspektach oferty MultiBanku.

    Aby skorzystać z MultiCzatu nie trzeba rejestrować się w żadnym systemie,
    ani być Klientem MultiBanku. Wystarczy tylko odwiedzić stronę
    www.multibank.pl i czatować.
    MultiCzat jako internetowy kanał komunikacji jest dostępny z każdego miejsca
    na świecie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku.

    za Krzysztof Druszcz Multibank

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-10-27 10:05:24
    Temat: Re: Statystyki Multiczatu
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Michał pisze:

    > Typowa rozmowa z doradcą bankowym
    > trwa od 20 do 30 minut, a sumując łączny czas czatowania Klienci spędzili
    > non stop na witrynie MultiBanku 31 dni.
    Podobno w "chatlinii" (coś jak infolinia, ale przez chat) zatrudniane
    w pierszej kolejności są osoby doskonale znające się na irc.
    .-)
    --
    ___ .
    /)/)( / /

  • 3. Data: 2002-10-27 10:29:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Podobno w "chatlinii" (coś jak infolinia, ale przez chat) zatrudniane
    > w pierszej kolejności są osoby doskonale znające się na irc.
    > .-)

    hehehehe - to moze nabor przeprowadzjaan na chatach :)
    Trzeba przyznac, ze osoby dosc szybkjo sie zglaszaja, aczkolwiek czasmai
    dosc dlugo trwa zanim dowiem sie tego co chce :)

  • 4. Data: 2002-10-27 14:25:47
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    Szkoda tylko ze co innego widnieje na stronie multibank.pl a co innego
    mowi osoba z czata.
    Chodzi mi o debet w Multikoncie Jestem. Ze strony wynika ze jest o 2x
    wplywow.
    Multiczat poinformaowal mnie ze jest to 100zl niezaleznie czy bede
    wplacal 10k zl czy 50zl.

    Co do innych inoformacji rowniez byly sprzeczne z oferta na stronie. Po
    moich pytaniach dlaczego inaczej jest na stronie, osoba z muliczatu
    zmieniala zdanie i przyznawala mi racje.
    Odnioslem wrazanie ze to ja odpytuje kogos ze znajomosci produktu.

    Czekam na otwarcie placowki w Gliwicach i spytam sie osobiscie.

    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]

  • 5. Data: 2002-10-27 15:01:12
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 27 Oct 2002 15:25:47 +0100, gryz0N <g...@i...pl> wrote:

> [...]
    >wplywow.
    >Multiczat poinformaowal mnie ze jest to 100zl niezaleznie czy bede

    Debet i kredyt w rachunku to dwie rozne sprawy w Multi
    Debet jest wyzej oprocentowany, przyznawany bez dodatkowej umowy i
    specjalnych formalnosci.
    W wypadku MK Jestem to jest właśnie 100 zł.

    Natomiat Ty mowisz o kredycie odnawialnym. Tutaj maksymalna wartosc w
    MK Jestem to 3x wplywy.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 6. Data: 2002-10-27 20:23:34
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki

    > hehehehe - to moze nabor przeprowadzjaan na chatach :)
    > Trzeba przyznac, ze osoby dosc szybkjo sie zglaszaja, aczkolwiek czasmai
    > dosc dlugo trwa zanim dowiem sie tego co chce :)

    A więcej jest kobiet czy mężczyzn? (bo może wartałoby zawiązać w ten
    sposób jakieś bliższe znajomości z kobietką z MultiB.)
    ;-)

  • 7. Data: 2002-10-27 20:24:17
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    Wojtek Frabinski napisał:

    > Debet i kredyt w rachunku to dwie rozne sprawy w Multi
    > Debet jest wyzej oprocentowany, przyznawany bez dodatkowej umowy i
    > specjalnych formalnosci.
    > W wypadku MK Jestem to jest właśnie 100 zł.

    No wlasnie. Tylko ze ze strony jasno to nie wynika a mozna odniesc
    wrazenie ze jest to 2x wplywy. ["Wplacilem 50zl i moglem pobrac 100
    debetu" -lub podobnie ]

    A ze jest to 100zl dowiedzialem sie na multiczacie i to tez po tym jak
    osoba z ktora rozmawialem kilkukrotnie zmieniala zdanie.
    Na grupie jak do tej pory tylko ty powiedziales o tym jasno. Dzieki.

    > Natomiat Ty mowisz o kredycie odnawialnym. Tutaj maksymalna wartosc w
    > MK Jestem to 3x wplywy.

    Dodajac ze minimalne wplywy _musza_ byc powyzej 1000zl. [chodzi o kredyt
    odnawialny]

    Moje wplywy sa ~900zl miesieczne wiec nie zalapie sie na taki kredyt.
    Moga to byc wplywy udokumentowane [renta rodzinna] lub nie :)
    Z doswiadczenia wiem ze wplyw z renty rodzinnej nie jest lubiany przy
    jakimkolwiek debecie/kredycie/kredycie odnawialnym itd.
    Renta jest przyznawana czasowo na okres nauki i na taki okres chcialbym
    moc uzywac debetow/kredytow itd. Mimo to banki odmawiaja.
    Dlatego wole nawet nie mowic ze jest to renta a wplywy wlasne.

    Ale to juz lekko OT

    ps. Dzieki za wyjasnienie.

    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]

  • 8. Data: 2002-10-28 06:07:00
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 27 Oct 2002 21:24:17 +0100, gryz0N <g...@i...pl> wrote:

    >Dodajac ze minimalne wplywy _musza_ byc powyzej 1000zl. [chodzi o kredyt
    >odnawialny]

    W wypadku MK Jestem moga byc mniejsze niz 1kzl.

> [...]

    >moc uzywac debetow/kredytow itd. Mimo to banki odmawiaja.
    >Dlatego wole nawet nie mowic ze jest to renta a wplywy wlasne.

    Kredyt odnawialny przyznawany jest na rok. Jesli renta przyznana jest
    na caly okres nauki i do jej zakonczenia pozostal wiecej niz rok to
    jak najbardziej jest to dobre, udokumentowane zrodlo dochodow do
    kredytu odnawialnego w Multi.

  • 9. Data: 2002-10-28 09:43:48
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    Wojtek Frabinski napisał:

    > W wypadku MK Jestem moga byc mniejsze niz 1kzl.

    Na Multiczacie pytalem sie o to 2 razy - odpowiedz byla ze przy kredycie
    odnawialnym w MK Jestem wplywy miesieczne _musza_ byc powyzej 1000zl.
    Proponujesz isc osobiscie do placowki? [moze w koncu otworza ja w
    Gliwicach:)]

> [...]
    > na caly okres nauki i do jej zakonczenia pozostal wiecej niz rok to
    > jak najbardziej jest to dobre, udokumentowane zrodlo dochodow do

    Problem w tym ze renta jest przyznawana co semestr [tak samo jak kredyt
    studencki] i przedluzana o kolejny w przypadku kontynuowania nauki.
    Do konca nauki pozostalo mi ok. 14 miesiecy.
    Wiec nie bede potrafil udokumentowac dochodow :(

    Dzieki za odpowiedz.

    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]