  • 21. Data: 2010-03-21 21:44:09
    Temat: Re: Stocznie - End of Story.....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > No i co po latach się okazało:
    >
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=721

    [...] a akurat ukazała się informacja nie tylko o Krzysztofie Zanussim, ale
    i o zarejestrowaniu trzech biskupów: Romaniuka, Orszulika i Dąbrowskiego
    oraz księdza prałata Henryka Jankowskiego [...]

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 22. Data: 2010-03-21 22:33:03
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > i o zarejestrowaniu trzech biskupów: Romaniuka, Orszulika i Dąbrowskiego
    > oraz księdza prałata Henryka Jankowskiego [...]
    facet, czy ty naprawdę jesteś niepełnosprytny?... przed chwilą kolega ci to
    tłumaczył, nie po raz pierwszy zresztą... jedyne źródło wiedzy jakie posiadasz
    na ten temat to pierd jedengo z przegranych frustratów którzy są twoimi
    idolami... a ty traktujesz to jako prawdę objawioną i jesteś gotowy za to dac
    się posiekac albo posiekac innych... to jest oznaka ociężałości umysłowej, w
    środku europy koleś który zrobił maturę jest najklasyczniejszym fanatykiem...
    nieprawdopodobne... i nie pisz mi że cię obrażam, bo to ty osobiście się
    obrażasz...

  • 23. Data: 2010-03-23 12:21:39
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Endriu pisze:
    > Kiedys zapodałem tutaj cytat z Gwiazdowskiego który mówił
    > że bodajże 3/4 floty transportowej stoi zacumowana w portach na oceanie
    > spokojnym bodajże....

    Większej bzdury to ja nie czytałem już dawno. Przy takim tekście
    fantazje JKM to jak encyklopedia ;)

    Podaj jeszcze raz ten cytat.

    Kto to ten Gwiazdowski?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 24. Data: 2010-03-23 12:37:31
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    LEPEK <n...@n...net> napisał(a):

    > Większej bzdury to ja nie czytałem już dawno. Przy takim tekście
    > fantazje JKM to jak encyklopedia ;)
    >
    > Podaj jeszcze raz ten cytat.
    >
    > Kto to ten Gwiazdowski?
    >
    > Pozdr,

    Nie było w tym tak wiele przesady

    http://tinyurl.com/lof685

    pozdrawiam

    kc

  • 25. Data: 2010-03-23 13:00:14
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    kc pisze:

    > Nie było w tym tak wiele przesady
    >
    > http://tinyurl.com/lof685
    >
    > pozdrawiam

    Czyli nie Giwazdowski, a Simon Parry.
    Nie obecnie, a we wrześniu 2009.
    Nie 3/4, a 12% (zaiste - drobna różnica).
    Nie floty transportowej, a kontenerowej.

    Niektórzy eksperci oceniają, że w ciągu dwóch lat (od 09.2009)
    wyłączonych z żeglugi może być nawet 25% floty kontenerowej.

    ...to rozdają te samochody na Placu Czerwonym?

    Pozdr,

  • 26. Data: 2010-03-23 13:11:24
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    LEPEK <n...@n...net> napisał(a):

    > Czyli nie Giwazdowski, a Simon Parry.
    > Nie obecnie, a we wrześniu 2009.

    Nie umiesz czytać ze zrozumieniem? a gdzie w poście Endriu była mowa o tym,
    że obecnie?

    > Nie 3/4, a 12% (zaiste - drobna różnica).
    > Nie floty transportowej, a kontenerowej.

    Endriu przywoływał dane "z głowy" (nie chcę powiedzieć, że z niczego), mógł
    również zrobić literówkę, a ty wyjeżdżasz z tekstami.

    Udajesz, że nie znasz R. Gwiazdowskiego, a skrót JKM jest ci bardzo znajomy.

    kc

  • 27. Data: 2010-03-23 13:20:09
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    kc pisze:

    > Nie umiesz czytać ze zrozumieniem? a gdzie w poście Endriu była mowa o tym,
    > że obecnie?

    OK - tu się mogę zgodzić, w tym jednym jedynym miejscu.

    > Endriu przywoływał dane "z głowy" (nie chcę powiedzieć, że z niczego), mógł
    > również zrobić literówkę, a ty wyjeżdżasz z tekstami.

    Bo różnica pomiędzy 75%, a 12% jest... zasadnicza IMO :)
    Jak się coś pisze, to wypada dołożyć odrobinę rzetelności.

    > Udajesz, że nie znasz R. Gwiazdowskiego, a skrót JKM jest ci bardzo znajomy.

    Nie, nie udaję. Ale sprawdziłem sobie i rzeczywiście kojarzę gościa. To
    znaczy rozpoznaję twarz i kojarzę z liberalnymi poglądami.

    Pozdr,

  • 28. Data: 2010-03-24 07:48:27
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > Nie, nie udaję. Ale sprawdziłem sobie i rzeczywiście kojarzę gościa. To
    > znaczy rozpoznaję twarz i kojarzę z liberalnymi poglądami.

    MEA CULPA - AFERA STOCZNIOWA JEDNAK JEST!
    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=686

    Zmusiliście mnie panowie do przeszuaknia archiwum. Oczywiście 12% z nie 3/4.
    Zwracam honor.
    Artykuł z 23 października 2009.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2010-03-24 12:02:56
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

[...]

    Co można sądzić o osobach (z tego forum i nie tylko) które za prawdy objawione
    mają poglądy grupki publicystów i felietonistów UPR (1% poparcia
    wyborców)głoszących, że:

    1) Polska powinna wystąpić z UE i wstąpić do NAFTA.
    2) Polska jest płatnikiem netto UE - dotychczasowy bilans naszej
    przynależności do UE to + 20 mld EUR
    3) Należy zlikwidować system demokratyczny i w jego miejsce wprowadzić
    monarchię konstytucyjną (czyli dyktaturę).
    4) Najbardziej sprawiedliwe podatki to "pogłówne"

  • 30. Data: 2010-03-25 08:05:48
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Endriu pisze:

    > Zmusiliście mnie panowie do przeszuaknia archiwum. Oczywiście 12% z nie 3/4.

    Szczery szacunek za przyznanie się do pomyłki :)
    ...i kawałek świata mamy uporządkowany :)

    Pozdr,