  • 11. Data: 2010-02-10 11:40:24
    Temat: Re: Strajk analityków???
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Nie znam komentarzy BZW, w inwestycjach kieruje się raczej swoja wizją rynku,
    wtedy jeżeli coś spier... to wiem przynajmniej do kogo mieć pretensje :)

  • 12. Data: 2010-02-10 15:53:34
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > mój guru od AT (nauczyłem się od niego wiele) Robert F.

    A co go do pierdla zamknęli, że nie podajesz pełnego nazwiska ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2010-02-10 16:16:06
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 10 Lut, 11:30, "stu" <j...@w...pl> wrote:

    > Czemu akurat nie, komentarze opinie i wszelkie  są idealne do prognozowania
    > zwrotów na rynku, ostatnio sprawdzają się idealnie :).Przykład kiedy spocony
    > anal na CNBC przy KGH na 110 PLN mówił o 130 PLN jako targecie, podobnie jest w
    > przypadku walut...
    > Chłopaki czasem mi pomysły na rynek podają na tacy, albo utwierdzaja w danym
    > przekonaniu.
    >
    > --

    Czasem jak brak mi pomysłu na zabawę podczas nudnej sesji

    wyłączam fonię w ... i widzę ruszające się głowy analnych

    wytrzeszcz oczu

    otyłe czaszki

    same tłuściochy

    dlaczego oni nie dbają o kondycję fizyczną

    sadło nie sprzyja inteligencji

    buhahahahahaha