  • 11. Data: 2009-04-22 20:56:02
    Temat: Re: Strarter mObile i pesel w adresie
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-25, Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam> wrote:
    > Update:
    > Cały czas nie wiedzą o co chodzi i w ogóle czemu ja biję pianę o mój
    > pesel.

    Update kolejny:
    po 30 dniach mBank nadal nie wie o co chodzi, i specjalista nie
    odpowiedział na zgłoszenie, standardowo nie połączą ani nie udostępnią
    kontaktu do specjalisty.
    Pytanie:
    pisać jakieś pismo do KNFu czy jest jakaś inna instytucja (Giodo?) która
    może powiedzieć grupie BRE że mój PESEL jest mój i dałem im tylko w
    celach które wymagają znajomości PESELa a nie do umieszczania na
    kopercie ze zwykłą korespondencją obok adresu i nazwiska?

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 12. Data: 2009-04-23 06:31:18
    Od: " aneczka" <a...@g...pl>

    Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam> napisał(a):
    > pisać jakieś pismo do KNFu czy jest jakaś inna instytucja (Giodo?)

    Giodo, bo szybcy są ;)