  • 101. Data: 2009-02-04 11:12:23
    Temat: Re: Strategia Buy&Hold
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Co 10-ta firma jest klasy Intela?

    Poszukaj wykazu firm wycofanych z GPW, wstawialem ja tutaj kiedys. Uniwersal
    byl jedynie jednym z wielu na tej liscie.

    D.

  • 102. Data: 2009-02-04 17:16:01
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Po akcjach Krosna i Swarzedza doskonale widac ile warta jest ta strategia
    > propagowana przez rozne ksiazki i specjalistow.
    >
    > Swarzedz 1991 r. = 1.7 zł, 2009 r. = 0.05 zł
    > Krosno 1991 r. = 0.4 zł, 2009 r. = 0.37 zł.
    >
    > Pomijam inflacje w obu przypadkach, zeby zupelnie nie dobic wyznawcow tej
    > metody.

    Czy zostaly rowniez wyplacone dywidendy i zysk z tego tytulu?
    (pytam, bo w sumie nie wiem czy spolki przez 18 lat wyplacily cos, ale jesli
    tak, to warto o tym pamietac).

    Pzdr
    RK

  • 103. Data: 2009-02-04 17:24:27
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

> [...]
    > Krosno 1991 r. = 0.4 zł, 2009 r. = 0.37 zł.
    >
    > Pomijam inflacje w obu przypadkach, zeby zupelnie nie dobic wyznawcow tej

    Czy zostaly rowniez pominiete dywidendy i zysk dla inwestora z tego tytulu?

  • 104. Data: 2009-02-06 06:50:56
    Temat: Re: uwielbiam dyskusję z Tobą
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    GZ pisze:
    > są pełne faktów :)
    >
    > Spolka Wedel SA przeksztalcila sie w kilka społek z o.o. Jesli ktos w
    > wymaganym terminie nie dal do odkupu swoich akcji, to w tej chwili mają one
    > wyłącznie wartość sentymentalną

    Ale sprzedal na wezwaniu ... a ty mowisz ze stracil wszystko bo spolka
    zniknela z notowan. I wez tu sie kop z koniem od kontraktow.

    > Troche znudziło mnie kopanie sie z koniem.
    > W kadym razie nie życzę Ci bys kiedykolwiek został z akcjami spolek
    > wycofywanych z rynku i likwidowanych (lub przekształcanych).

    Alez jak jest wycofana akcje moge sprzedac a ty stawiasz teze ze jak
    znika z notowac to juz "ZERO"

  • 105. Data: 2009-02-06 06:53:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:
    > Co 10-ta firma jest klasy Intela?
    >
    > Poszukaj wykazu firm wycofanych z GPW, wstawialem ja tutaj kiedys. Uniwersal
    > byl jedynie jednym z wielu na tej liscie.

    Znowu pierdoły wycofanie spółki z notowań nie oznacza ze właściciel
    akcji stracił JAKIEKOLWIEK pieniądze nie mówiąc o tym ze mogl je oddac w
    wezwaniu lub poza obrotem giełdowym

    Wiec Dieter pierdolisz takie głupoty ze glowa boli

  • 106. Data: 2009-02-06 06:58:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Alkortrade. Robert Krassowski pisze:

    > Czy zostaly rowniez wyplacone dywidendy i zysk z tego tytulu?
    > (pytam, bo w sumie nie wiem czy spolki przez 18 lat wyplacily cos, ale
    > jesli tak, to warto o tym pamietac).

    Oczywiscie ze nie no to 2001 i 2000r.

    Zarząd Krośnieńskich Hut Szkła Krosno SA zaproponuje na walnym
    zgromadzeniu 19 czerwca wypłatę dywidendy w wysokości 1,20 zł na jedną
    akcję - poinformowała spółka w czwartkowym komunikacie.
    W zeszłym roku Krosno wypłaciło dywidendę w wysokości 0,60 zł na akcję.

    2003/2002
    Krosno chce wypłacić 2,5 zł na akcję dywidendy WARSZAWA (Reuters) -
    Zarząd Krośnieńskich Hut Szkła Krosno będzie wnioskował do Walnego
    Zgromadzenia Akcjonariuszy, które odbędzie się w 21 maja, o
    przeznaczenie 6.320.000 złotych na dywidendę dla akcjonariuszy, co w
    przeliczeniu na jedną akcję daje 2,50 złotego, podała spółka w
    czwartkowym komunikacie. W 2002 roku spółka płaciła dywidendę w
    wysokości jednego złotego na akcję.

    W 2004 było 2,45zł

    Ale co tam :) nie pasuje do teorii

    Mamy wiec za 5 lata 2000-2004 dywidende w wysokosci 7,75zł :)