  • 61. Data: 2009-02-03 19:11:14
    Temat: Re: Strategia Buy&Hold
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wtedy przewidzialem zmiane trendu dlugoterminowego USDPLN na lipiec 2008.
    Pozniej po pierwszej fali wzrostowej napisalem, ze rynek poczeka do 6.1.09 i
    wtedy bedzie dalsza jazda w gore.

    D.

  • 62. Data: 2009-02-03 19:18:34
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście teraz rozumiem. B&H to kupowanie w dołku i sprzedawanie na
    > szczycie. Kupowanie w dołku czyli 'kup' potem 'trzymaj' aż do szczytu.
    > Teraz wszystko jasne.

    To był przykład celowo przejaskrawiony, żeby uwypuklić niedorzeczność tezy
    że buy&hold = sprzedaj w dołku.

  • 63. Data: 2009-02-03 19:34:01
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > Pozniej po pierwszej fali wzrostowej napisalem, ze rynek poczeka do 6.1.09

    Nie rob z geby wiekszej dupy niz masz, bo pisales o dolku w okolicach Bozego
    narodzenia....To samo z dolarem......
    A co z ta hossa letnia w sierpniu? Byla...3 dni......Tak jak i ta od 6
    stycznia...2 dni.....

  • 64. Data: 2009-02-03 19:49:18
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Dieter pisze:
    > Na jakiej gotowce siedzisz? Mam nadzieje, ze nie na pln.
    >
    > D.

    nie ma tego duzo (zainwestowalem troche w pewien pomysl), a to co
    zostalo to pln niestety, glupio zrobilem bo w kosciach czulem ze
    euro/pln to okolice 4,5 przebije bez wiekszych problemow... zastanawiam
    sie tylko jak duzo pojdzie w gore...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 65. Data: 2009-02-03 19:56:44
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    I znowu klamiesz:

    Moja wypowiedz na tym forum z 25.10.08:

    "USDPLN - 6.1.09 bedzie waznym dniem dla usdpln jako dolek i do tego czasu
    nie spodziewalbym sie juz fajerwerkow, a jesli tak sie nie stanie, to bardzo
    sie zdziwie. Przypomne rowniez, ze pod koniec pazdziernika 2000 kurs USDPLN
    osiagnal swoje max historyczne na poziomie 4.73 zl (8 rocznica + gawiedz
    masowo wykupujaca dolary w kantorach + artykuly na pierwszych stronach gazet
    o krachu zlotego). "

    Chcesz cos dodac?

    D.

  • 66. Data: 2009-02-03 20:07:08
    Od: "root" <r...@v...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Mozesz opisac w takim razie na czym polega B&H?

    Krotko: kupuj spolki dobre fundamentalnie i trzymaj tak dlugo jak dlugo sa
    dobre fundamentalnie a w szczegolnosci maja perspektywy by pozsotac takimi w
    najblizszych latach.
    A teraz Twoj przyklad: Swarzedz nigdy nie byl spolka fundamentalnie dobra
    (odkad wszedl na gielde zawsze mial problemy), podobnie jak i Krosno.
    Zwlaszcza ta druga byla typowa spolka spekulacyjna. Obie te spolki nigdy nie
    weszlyby do portfela 'wyznawcy' B&H.. Moglyby wejsc do portfela takiego
    'fundamentalnego' spekulanta - ktory liczy ze nagle ich kurs wystrzeli w
    gore po jakiejs niespodziewanie pozytywnej informacji.
    Elektrim? Czym byl Elektrim - dziwolagiem - paru gosci robilo interesiki ot
    i caly Elektrim. Jedynie co sie oplacalo drobnemu w perspektywie lat, to
    byly banki i pare innych przedsiebiorstw stricte prywatnych a nie prywantych
    z nadania.
    Ty manipulujesz dajesz przyklady dziadowskich panstwowych "sprywatyzowanych"
    firm i mowisz z ironia Buy and Hold.

  • 67. Data: 2009-02-03 20:13:06
    Od: "dino" <d...@f...zoo>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > kupno tych walorów w 91 roku i sprzedaż na szczycie hossy w 2007 to też
    > realizacja strategii buy& hold, ciekawe dlaczego tego nie uwzględnisz?

    trzeba bylo to napisac na szczycie hossy 2007 teraz sie osmieszasz

  • 68. Data: 2009-02-03 20:15:32
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Czyli uwazasz, ze wszystkie firmy notowane na poczatku dzialalnosci naszej
    GPW byly slabe? Mysle, ze to jakie firma ma tak naprawde fundamenty widac
    duzo wczesniej na jej wykresie. Z zawartoscia raportow roznie bywa,
    uwazalbym na nie.

    D.

  • 69. Data: 2009-02-03 20:17:35
    Temat: Re: Strategia Buy&Hold, biezacy udany test: "Mewa czy sie uda" kroovka
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl pisze:
    > podam Ci wynik na koniec roku i sie zdziwisz
    > kooovka

    hehe jestem z Toba ;) btw ile mew masz w chodowli ;)?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 70. Data: 2009-02-03 21:05:33
    Od: "marku" <m...@g...pl>

    Dla wszystkich inwestujacych B&H, czy średnia 200 sesyjna przebila 50
    sesyjna.
    Patrzcie na to.
    Kupowac nalezy gdy przebija od dolu 200 50-tke.
    Sprzedawac gdy jest odwrtotnie.
    P.S.
    Spierniczajcie z mbanku, chcialem kupic RCCRUAPOPEN po 7,80 ale kupowalem po
    1, 2 sztuki pod koniec grudnia,
    zlecenie 'zrealizowane, zamkniete ' gdy w arkuszu zlecen bylo 10000 sztuk.
    Pierdole mbank i ich kolesiów, mojej kasy już nie zobaczycie.
    P.S.1. Mbank do tej pory nie odpowiedzial na w/w reklamacje RCCRUAOPEN
    P.S3 Gnoje z mbanku wycofali 3 oferty online a za 1 oferte żadaja teraz
    6,5. Gówno zobaczycie.