  • 1. Data: 2002-12-15 20:34:31
    Temat: Strony tranzakcyjne MultiBanku
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Witam

    Chcialbym sie dowiedziec jak Wam chodzi czesci tranzakcykna Multi? U mnie
    wszytsko laduje się bardzo wolno :(
    Nie jest to wina lacza (do Futuro), gdyz w tym samym czasie mBank chodzi
    dobrze.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2002-12-15 21:15:11
    Temat: Re: Strony tranzakcyjne MultiBanku
    Od: "Piotrek" <p...@n...interia.pl>

    U mnie strona transakcyjna chodzi na tip top
    Ale to chyba inna strona, niż Twoja :-)

  • 3. Data: 2002-12-17 14:05:25
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszytsko laduje się bardzo wolno :(
    > Nie jest to wina lacza (do Futuro), gdyz w tym samym czasie mBank chodzi

    hieh dzisiaj to juz przegiecie :(

    Strona logowania laduje sie z 3-4 mintuty, pozniej jeszcze gorzej,
    sprawdzenie salda i historii zajelo mi z 15 minut :(
    Inne strony, w tym mBank chodza dobrze.

    Pozdrawiam
    Rafal