  • 11. Data: 2010-09-23 10:12:24
    Temat: Re: Struktury - wynik Natural Profits Multibanku
    Od: g...@o...pl

    > E, bez przesady, nie jest ze strukturami aż tak źle. Owszem, sporo z nich kończy
    > się zwrotem kapitału, ale można i zarobić.

    Znacznie łatwiej można stracic niż zarobic.

  • 12. Data: 2010-09-23 18:55:41
    Od: "crc_error" <n...@s...please>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4c9a6441$0$27046$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Moim zdaniem straciłeś netto jakieś 300 zł dzięki inflacji.
    > W porównaniu z lokatą jesteś do tyłu 1000 zł.
    > Gratulacje. :-)

    Wedlug mnie odniesienie sie do inflacji i nazwanie "wyjscia na 0" strata
    jest dosc sporym uogolnieniem. Jesli ktos odklada dajmy na to na mieszkanie,
    ktore to w ostatnim czasie stanialy, to mozna znowu mowic, ze zarobil, bo
    wczesniej bylo go stac dla przykladu na zaledwie 0,70 metra, a teraz na 0,80
    ;)

    Myslac w ten sposob mozna dojsc do wniosku, ze najlepszym sposobem
    uchronienia sie od inflacji jest pojsc do galerii handlowej w dniu wyplaty i
    wydanie wszystkiego co do grosza.

    pzdr,
    crc

  • 13. Data: 2010-09-23 19:48:17
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "crc_error" <n...@s...please> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarobil, bo wczesniej bylo go stac dla przykladu na zaledwie 0,70 metra, a

    Odnieś swoje rozumowanie do inflacji wynoszacej 70% (paręnaście lat temu
    taka była) przy lokatach oferujących 75%.
    Czy w takiej sytuacji dalej nazwiesz to uogólnieniem?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2010-09-23 20:51:27
    Od: "crc_error" <n...@s...please>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4c9baf1f$0$20989$6...@n...neostrad
    a.pl...
> [...]
    > taka była) przy lokatach oferujących 75%.
    > Czy w takiej sytuacji dalej nazwiesz to uogólnieniem?

    Nie zapomnij, ze omawiana sytuacja dotyczy ostatnich 2,5 roku, a nie tego co
    mialo miejsce na poczatku lat 90tych kiedy to drozalo wszystko bez wyjatku.

    crc

  • 15. Data: 2010-09-23 21:06:31
    Od: g...@o...pl

    > Nie zapomnij, ze omawiana sytuacja dotyczy ostatnich 2,5 roku, a nie tego co
    > mialo miejsce na poczatku lat 90tych kiedy to drozalo wszystko bez wyjatku.

    Zatem jeśli ktoś jest w stanie przewidziec ruch inflacji, ma duże szanse wyjśc
    na nominalne zero ze strukturami.

  • 16. Data: 2010-09-23 23:16:04
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    >>
    > Nie zapomnij, ze omawiana sytuacja dotyczy ostatnich 2,5 roku, a nie tego
    > co mialo miejsce na poczatku lat 90tych kiedy to drozalo wszystko bez

    Realny koszt i zysk liczy się zawsze po odliczeniu inflacji.

  • 17. Data: 2010-09-23 23:16:39
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zatem jeśli ktoś jest w stanie przewidziec ruch inflacji, ma duże szanse
    > wyjśc
    > na nominalne zero ze strukturami.

    Albo z lokatami.
    BTW Na przyszły rok szacuje się inflację 3,5%