  • 21. Data: 2010-04-22 19:42:51
    Temat: Re: Strzały ...
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Agaton" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hqpqua$vf3$1@news.onet.pl...

    > jeżeli myślisz o "ni ch..a siebie" tzn coś wręcz przeciwnego. On nie chce
    > opuścić tego miejsca.

    IMO to jest raczej idiom, odpowiednik naszego (zależnie od wyznania) "O ja
    pieeeerdoooolę" albo " O Boooże"

    --
    marfi

  • 22. Data: 2010-04-22 20:03:20
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Agaton" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > IMO to jest raczej idiom, odpowiednik naszego (zależnie od wyznania) "O
> [...]

    W transkrypcji z rosyjskiego "ni huja" to znaczy na nasze "nic", "niczego".
    Natomiast "sjebje" - "sobie".
    Misiu więc biegał z komórką i gadał coś w rodzaju "niezłe", "niczego sobie".
    Jak znacie opisy zachowania ludzi po katastrofach, choćby u nas w Kabatach
    czy po wybuchu Rotundy, to nic specjalnie szokującego.
    I tak dobrze, że nie zapierdalał szukać portfeli itp spraw tylko mamrotał
    "zajebiście" i kręcił film żeby na nim zarobić sprzedając zaraz mediom.

  • 23. Data: 2010-04-22 20:44:12
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    ..
    > I tak dobrze, że nie zapierdalał szukać portfeli itp spraw tylko mamrotał
    > "zajebiście" i kręcił film żeby na nim zarobić sprzedając zaraz mediom.

    Wczuj się w sytuację - myślałbys o "sprzedaży" czy byłbyś raczej w szoku?
    Co innego za 6 godzin, za dzień, za dwa, za rok, za trzy... lecz chyba nie w
    tej chwili.

    --
    marfi

  • 24. Data: 2010-04-22 20:55:56
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]
    > szoku?
    > Co innego za 6 godzin, za dzień, za dwa, za rok, za trzy... lecz chyba nie

    Ale ja pisałem przecież, bo wiem co ludzie wyrabiali w kabatach i pod
    rotundą.
    Było szukanie kas, portfeli, zbieranie na pamiatke kawałków samolotu.
    To sa fakty i nie widzę powodu, żeby mentalność sie pod tym wzgledem
    zmieniła.
    Misiu wiedział ze zaraz go przepędzą, to chyba normalne że jak najszybciej
    słuzby ogrodzą teren i wypedzą gapiów.
    juz raz zadeptano miejsce tego typu, ale to było u nas; oni raczej nie
    pozwalają.
    Natura ludzka pcha do takich miejsc, a nie odpycha.

    Tu banalny przykład z życia: lezy trup i tylko jedna osoba jest podłamana,
    reszta by wlazła ile sie da blizej.
    To przeciez normalne.
    http://www.fotogrupa.com/photo/show/photo_id/6489

  • 25. Data: 2010-04-22 21:12:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Natura ludzka pcha do takich miejsc, a nie odpycha.

    Mnie odpycha więc pewnie stąd inny pogląd.
    --
    marfi

  • 26. Data: 2010-04-23 04:47:41
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 22-04-2010 22:03, skippy pisze:

    > W transkrypcji z rosyjskiego "ni huja" to znaczy na nasze "nic", "niczego".
    > Natomiast "sjebje" - "sobie".

    sjebje = niczego = nic

    sjebja = siebie

  • 27. Data: 2010-04-23 04:53:50
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > sjebje = niczego = nic
    >
    > sjebja = siebie

    http://pl.wiktionary.org/wiki/%D1%81%D0%B5%D0%B1%D0%
    B5

  • 28. Data: 2010-04-23 06:31:22
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    >>

    > Mnie odpycha więc pewnie stąd inny pogląd.
    > --

    kurcze mnie tez odpycha, ale większość ludzi po prostu lezie tam gdzie coś
    sie stało i rozjebało natomiast sp...dala albo zalicza glebe jak strzelają.
    a ten misiu dokładnie odwrotnie??? biega, filmuje kaszaniastą komórką i
    zadowolny posapuje. przeciez to oczywiste.

  • 29. Data: 2010-04-23 06:35:31
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 23-04-2010 06:53, skippy pisze:

    > Użytkownik "Agaton" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://pl.wiktionary.org/wiki/%D1%81%D0%B5%D0%B1%D0%
    B5

    http://www.slovoborg.ru/definition/%D0%BD%D0%B8+%D1%
    85%D1%83%D1%8F+%D1%81%D0%B5%D0%B1%D0%B5

  • 30. Data: 2010-04-23 11:33:53
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    "[...] Dzis nie ma juz Ryszarda Kaczorowskiego. Zabil go nie Moskal
    strzalem
    w tyl glowy w Katyniu [...]"

    Czy aby na pewno jesteś tego pewien Fatso ?.

    SMOLEŃSK STRZAŁY WIDOCZNE SYLWETKI !!!! analiza
    http://www.youtube.com/watch?v=Sppv6S9aHI4&feature=r
    elated

    Jesteś tego pewien że nikt nie dobijał tych, którzy się tam jakoś
    cudem uratowali ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

    *
    http://www.youtube.com/watch?v=XxdOnSsPV9I

    Fonoskopia do filmu

    12(sekunda) - pierwszy cichy strzał
    - uspokój się
    - patrz mu w oczy
    15,03 - 17,0 chcesz popatrzeć?
    17,5 - 18,8 - tera was sprawdzim!
    19 - 20,4 pogadasz i co...(ofiara)
    20,2 - 23 - poległ za... - uderzenie, odgłos zachłyśnięcia
    - uspokój się !
    22,8 - drugi cichy strzał
    26,0 - 28,7 - osoba 1:tak szprochasz? osoba 2 (ofiara): tyle krwi! Osoba
    3(ofiara): Jezu!
    30,0 - 30,8 pabieriać - pobierać przyjmować
    30,3 - 31,3 - a gdzie tato - głos kobiecy
    31,6 - 32, 7 - wiernujsia (wracaj) - głos męski
    34,4 - 35,6 - nic nie słyszę - kobieta napastniczka w dźwięku syreny
    38, 75 - trzeci cichy strzał
    41,5 - 43,65 Uważaj Jasiuk, uważaj! - głos kobiety
    43,65 - repetowanie broni
    44,12 - czwarty cichy strzał
    44,9 - 45,8 Anders palieg - Anders zginął (m)
    45,6 - 46,85 Prażno szapki jadał - kobieta
    46,8 - 48,3 Dawaj riebiata ch..ja - dawajcie chłopaki ch..ja (m)
    47,76 - piąty cichy strzał
    48,22 - 49,7 - iwidiria żywa - odgłos uderzenia (m)
    48.91 - szósty cichy strzał
    49,35 - siódmy cichy strzał
    50,3 - 51,32 szkoda rumu - (m)
    51,28 - 53,7 chwatit - nie jest priełożena - rozmowa 2 osób
    - co jest ? - głos Lecha
    56 - pierwszy głośny strzał
    59 - 1,06 ni ch..ja siebia: to wam nie ujdzie - wulgaryzm - autor nagrania
    głośno
    60,02 - 60,024 - odgłos repetowania broni
    60,075 - drugi głośny strzał
    65,6 - 68,7 ..sientiabria priliczicie.. - ..wrzesień doliczycie.. -pytający
    naiwny głos kobiecy
    67,03 - 70,07 - chóralny wybuch śmiechu
    70,08 - 72,06 - ja wam dam oktabria (głos kobiety - świadka)
    - nie mam żalu, puść Lecha
    72,02 - trzeci głośny strzał
    74,05 - czwarty głośny strzał
    77,03 - 78,08 adios - pa żydu!: adios - po żydzie - gniewny głos kobiecy
    79,01 - 79,06 - kłada - kłoda - triumfujący głos kobiecy
    79,06 - 81 - ni ch..ja tiebia (autor filmu)

    *
    cytat:
    Autor słynnego filmiku ze Smoleńska nie żyje.
    Osoba która ten filmik wrzuciła jako pierwsza na szybko go usunęła i jego
    konto
    też zostało usunięte! Autorem tego filmu był Adriej Mendierej, któremu wbito
    nóż w okolicach Kijowa 15 kwietnia 2010. Został przywieziony w tragicznym
    stanie do szpitala w Kijowie gdzie odłączono aparaturę!

    *