  • 11. Data: 2011-02-17 14:27:56
    Temat: Re: "Stukanie" w Citi...
    Od: luc <b...@g...net>

    On 17 Lut, 15:21, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Dla pierwszych testerów bank powinien też jakieś flaszki polskiej wódki
    > sponsorować aby stukanie szło bardziej naturalnie i sprawnie hi hi.

    No ja się nie stuknę, bo mam tam tylko KK. Znaczy się flaszką mogę ;-)

  • 12. Data: 2011-02-17 14:55:14
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    On 02/17/2011 07:29 AM, luc wrote:
    > Czego to nie wymyślą:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rewolucja-w-Citi-Mob
    ile-2289359.html

    > Ciekawe, czy zadziała przelew z Iphone'a na coś androidowego?
    >

    > pzdrwm
    > luc
    >
    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    > http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...
    Ale przeciez przelew nie robisz na telefon tylko z konta na
    konto.Telefon udostepnia tylko interfejs. Nio chyba ze cos przegapilem.

  • 13. Data: 2011-02-17 16:19:01
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 06:27:56 -0800 (PST), luc napisał(a):

    > No ja się nie stuknę, bo mam tam tylko KK. Znaczy się flaszką mogę ;-)

    A jak stuknę smartfonem w telefon stacjonarny to zapłaci mi się faktura TP?
    :)

    AK

  • 14. Data: 2011-02-17 16:39:44
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    On 02/17/2011 09:55 AM, mk wrote:
    ile-2289359.html

    > Ale przeciez przelew nie robisz na telefon tylko z konta na
    > konto.Telefon udostepnia tylko interfejs. Nio chyba ze cos przegapilem.
    >
    > Pozdrawiam
    A jednak przegapilem. Masz racje rodzaj OS na telefonie moze tu miec
    znacznie :).