  • 41. Data: 2009-02-19 08:46:37
    Temat: Re: Sukces polskiej interwencji ;)
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gnj5ut$5pu$1@news.onet.pl...

    > Myslisz, ze to jedynie wymyslanie nieistniejacych zagrozen?

    Tak właśnie myślę.

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3866 (20090218) __________

    http://www.eset.com

  • 42. Data: 2009-02-19 08:53:45
    Temat: Odp: Sukces polskiej interwencji ;)
    Od: "emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Tak właśnie myślę.

    Zazdroszcze Ci takiego optymizmu :)

    Pozdrawiam
    Emka

  • 43. Data: 2009-02-19 09:00:48
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Zazdroszcze Ci takiego optymizmu :)

    Jesli myślisz inaczej kupuj EUR, USD i CHF bo przecież wzrosną. I
    przewalutuj kredyt na PLN. :DDD

  • 44. Data: 2009-02-19 09:06:21
    Od: "emka" <e...@o...eu>

    "MarekZ" <m...@i...pl> napisał

    > Jesli myślisz inaczej kupuj EUR, USD i CHF bo przecież wzrosną. I
    > przewalutuj kredyt na PLN. :DDD

    Nie, to nie o to chodzi. Ja nie ironizuję (bo może tak to odebrałeś).
    Naprawdę zazdroszczę takiego podejścia, bo ja jestem raczej cykor i szybciej uwierzę
    w złe, niż w dobre info ;-)

    Pozdrawiam
    Emka

  • 45. Data: 2009-02-19 09:21:49
    Temat: Re: Odp: Sukces polskiej interwencji ;)
    Od: MM <n...@i...pl>

    emka pisze:
    > (...) bo ja jestem raczej cykor i szybciej uwierzę w złe, niż w dobre info ;-)

    Cudowna postawa. Oby rządy miały więcej takich obywateli.

    btw, co by premieru Tusku bez tych kryzysów zrobił? Pewnie by musiał
    dotrzymać wyborczych cudownych obietnic. A tak, szast prast, i mamy
    zbawienny kryzys i waluta zagrożona, no świetnie po prostu...

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl

  • 46. Data: 2009-02-19 09:30:52
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Nie, to nie o to chodzi. Ja nie ironizuję (bo może tak to odebrałeś).
    > Naprawdę zazdroszczę takiego podejścia, bo ja jestem raczej cykor i
    > szybciej uwierzę w złe, niż w dobre info ;-)

    Podlinkowany artykuł to pierdoły obliczone na zbudowanie napięcia
    sytuacyjnego.

    To państwo ma o wiele gorszy problem niż jakieś rzekome Skoordynowane Akcje
    Złych Światowych Spekulantów Przeciwko Rezerwom NBP. A jest nim sytuacja i
    perspektywy FUS. Tutaj z kolei ja widzę to naprawdę źle. Może tym razem Ty
    mnie pocieszysz? :-)

  • 47. Data: 2009-02-19 11:03:21
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 10:30:52 +0100, MarekZ napisał(a):

    > perspektywy FUS. Tutaj z kolei ja widzę to naprawdę źle. Może tym razem Ty
    > mnie pocieszysz? :-)

    Może ja? Nie przejmuj się, masz jakieś 50% szans, że umrzesz przed lub tuż
    po przejściu na emeryturę, więc ten problem nie będzie ciebie dotyczył ;o)

    T.

  • 48. Data: 2009-02-19 11:12:47
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Może ja? Nie przejmuj się, masz jakieś 50% szans, że umrzesz przed lub tuż
    > po przejściu na emeryturę, więc ten problem nie będzie ciebie dotyczył ;o)

    Ja to na emeryturę sobie już dawno zarobiłem samodzielnie, a państwowej
    emerytury nie będę miał żadnej. Chodzi mi o efekty makroekonomiczne.

    Śmiejcie się śmiejcie, zobaczycie co z tego będzie. :P

    3867 (20090219) __________

    http://www.eset.com

  • 49. Data: 2009-02-19 11:26:16
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Ja się śmieję? Też raczej nie liczę na państwową emeryturę...

    T.

  • 50. Data: 2009-02-19 11:51:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Końrad N.S." gnipda$1erb$...@o...icpnet.pl

    > poczekajmy dobę-dwie.

    Moja wróżka też ma nawał roboty i wróży z opóźnieniem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'