  • 51. Data: 2009-02-19 11:52:01
    Temat: Re: Sukces polskiej interwencji ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sorden" gnichs$m2f$...@m...internetia.pl

    > A tyle wplynelo ? ;)

    Tyle Tusk miał do rzucenia. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2009-02-19 12:56:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" gnj8gl$d5j$...@s...cyf-kr.edu.pl...

    > Podlinkowany artykuł to pierdoły obliczone na zbudowanie napięcia sytuacyjnego.

    > To państwo ma o wiele gorszy problem niż jakieś rzekome Skoordynowane Akcje Złych
    > Światowych Spekulantów Przeciwko Rezerwom NBP. A jest nim sytuacja i perspektywy
    > FUS. Tutaj z kolei ja widzę to naprawdę źle. Może tym razem Ty mnie pocieszysz? :-)

    Ja Cię pocieszę. :) IMO masz rację. :) IMO gospodarka tego kraju chwieje się
    a perspektywy są smutne. Czy silni i zdrowi zadepczą słabszych, aby odebrać
    im ich dobra? IMO raczej tak. Chyba, że słabych obroni interwencja niebios.

    Pawlakowy projekt ;) dofinansowania kredytobiorców jest właśnie taką próba
    przelania pieniędzy biednych i słabych (bez zdolności kredytowych) do
    kieszeni bogatych (ze zdolnością kredytową) i silnych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2009-02-19 13:01:26
    Od: g...@o...pl

    > Ja to na emeryturÄ&#65533; sobie juĹź dawno zarobiĹ&#65533;em samodzielnie, a
    paĹ&#65533;stwowej
    > emerytury nie bÄ&#65533;dÄ&#65533; miaĹ&#65533; Ĺźadnej. Chodzi mi o efekty
    makroekonomiczne.

    Jak ci się udało wykręcic z emerytury??

  • 54. Data: 2009-02-19 13:09:00
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak ci się udało wykręcic z emerytury??

    Po prostu od dawien dawna nie posiadam i nie zamierzam posiadać w
    przyszłości żadnego tytułu do ubezpieczenia przymusowego a dobrowolnym nie
    jestem zainteresowany.

    Nawet gdybym w odległej przyszłości chciał zmienić zdanie nic to
    prawdopodobnie nie da, bo chyba są jakieś minima okresów składkowych i
    bezskładkowych żeby państwowa emerytura była wypłacana.

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3867 (20090219) __________

    http://www.eset.com

  • 55. Data: 2009-02-19 13:42:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MarekZ pisze:

    > Po prostu od dawien dawna nie posiadam i nie zamierzam posiadać w
    > przyszłości żadnego tytułu do ubezpieczenia przymusowego a dobrowolnym
    > nie jestem zainteresowany.

    Wyedukowany na telewizji człowiek mógłby Ci współczuć, że musisz co
    miesiąc tyle pieniędzy przepijać (jak wiadomo, jedynym ujściem
    zaoszczędzonych na ZUS pieniędzy jest gardło, stąd przymus ubezpieczeń:)

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2009-02-19 13:46:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 18 Feb 2009 17:43:33 +0100, "gasper" <n...@m...pl> wrote:

    >wg mnie złotówka kosztuje teraz zamiast 5 zł 4,79 więc różnica spora
    złotówka kosztuje 5 zł?

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 57. Data: 2009-02-19 13:49:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    WAM pisze:

    > złotówka kosztuje 5 zł?

    Przeczytaj raz jeszcze.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2009-02-19 13:55:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 19 Feb 2009 14:49:33 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Przeczytaj raz jeszcze.
    czytam. i wciąż widze wartość złotówki podaną w złotówkach.

    WAM

  • 59. Data: 2009-02-19 13:57:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    WAM pisze:

    > czytam. i wciąż widze wartość złotówki podaną w złotówkach.

    Widać to ja niedokładnie czytałem - dokonując podświadomej poprawki :)

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2009-02-19 14:21:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gasper" gnhdrn$rvd$...@i...gazeta.pl

    Eneuel, cytując za radiem> się, i to aż o 03 grosze!!

    > wg mnie złotówka kosztuje teraz zamiast 5 zł 4,79 więc różnica spora

    http://www.money.pl/pieniadze/forex/waluty/

    W ciągu ostatnich 6 miesięcy euro spadał siedmiokrotnie w podobny
    sposób, ale bez interwencji Tuska.

    -=-

    Jeśli istotnie mamy do czynienia z załamaniem tendencji -- chyba pójdę
    na zakupy i wywalę nawisy budżetowe. Niestety nie jestem optymistą
    w tej materii.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'