  • 1. Data: 2005-10-21 13:15:57
    Temat: Super bank ;)
    Od: "Outluk" <t...@j...adres.dla.spamerow>

    Witam.

    Potrzebuję założyć konto firmowe. Rodzaj działalności to bar. Musi
    umożliwiać przelewy przez internet. Nie jestem w stanie powiedzieć jakie
    będą obroty na tym koncie ale póki co do najbogatszych nie należę i zależy
    mi na tym aby było w miarę tanie. Który bank wybrać?

    Pozdrawiam Maciek T.

  • 2. Data: 2005-10-21 13:47:46
    Temat: Re: Super bank ;)
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Outluk" <t...@j...adres.dla.spamerow> napisał w wiadomości
> [...]
    > będą obroty na tym koncie ale póki co do najbogatszych nie należę i zależy
    > mi na tym aby było w miarę tanie. Który bank wybrać?

    Wybierz tani mbank, a szlag Cię trafi gdy będziesz chciał wpłacić utarg.
    Tobie potrzebny bank z tanim wpłacaniem gotówki i blisko.
    Internet mają prawie wszystkie.
    Napisz jakie banki masz "po drodze"
    Przejdź do kilku z nich i zapytaj o cennik

    Chyba, że jesteś z DC:-(

  • 3. Data: 2005-10-21 13:57:44
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Outluk" <t...@j...adres.dla.spamerow> napisał w wiadomości
    >

    > Wybierz tani mbank, a szlag Cię trafi gdy będziesz chciał wpłacić utarg.

    Jeśli bar będzie prowadził nie jako spólka zo.o. czy inna osoba prawna, lecz
    jako osoba fizyczna, to rachunkiem firmowym może być mBank, a utarg może
    wpłacać przez najtańszy dostępny z kasami ROR w innym banku dostępnym przez
    internet, by potem przelać go na firmowe w mBanku. W przypadku Superkonta
    PKO BP może się nawet pokusić o awaryjne przelewy firmowe z tego konta, gdyż
    ustawa już nie zabrania, a regulamin i umowa Superkonta jeszcze nie ;-))

  • 4. Data: 2005-10-21 17:51:00
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > będą obroty na tym koncie ale póki co do najbogatszych nie należę i zależy
    > mi na tym aby było w miarę tanie. Który bank wybrać?

    nordea - efirma
    opłata miesięczna 9 zl
    przelew 60 gr
    wplaty gotowki 0,35%
    sprawdz tylko czy jest oddzial w twoim miescie bo ich troche malo niestety.
    sebastian

  • 5. Data: 2005-10-21 17:56:26
    Od: "Outluk" <t...@j...adres.dla.spamerow>

    > Napisz jakie banki masz "po drodze"
    > Przejdź do kilku z nich i zapytaj o cennik

    Właśnie. I tu jest problem. Knajpa jest położona ok. 15km od Kielc. W
    miejscowości gdzie się znajduje jest odział banku spółdzielczego. W samych
    Kielcach w zasadzie to wszystkie są "po drodze".

    Pozdrawiam Maciek T.

  • 6. Data: 2005-10-21 17:58:37
    Od: "Outluk" <t...@j...adres.dla.spamerow>

    > sprawdz tylko czy jest oddzial w twoim miescie bo ich troche malo
    > niestety.
    > sebastian

    Niestety nie ma - Kielce :(

    Pozdrawiam Maciek T.

  • 7. Data: 2005-10-21 19:04:36
    Od: Perek <p...@p...neostrada.pl>

    > W miejscowości gdzie się znajduje jest odział banku spółdzielczego

    zainteresuj się tym spółdzielczym może maja sgb24 jeśli należą do SGB
    za prowadzenie biorą bodaj 7 zł, za wpłaty 0,15%, a przelew przez
    inernet 1zł czyli myśle że nie najgorzej

  • 8. Data: 2005-10-22 16:36:56
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Niestety nie ma - Kielce :(

    To sprawdz Inteligo (nie mylic z PKO Inteligo).
    Wplaty we wszystkich placowkach PKO VBP (z Agencjami wlacznie) za 0,00zl
    Zakladasz do tego ROR w Inteligo (0,99zl/mc) i z niego wyplaty tez za free
    (w bankomatach i Agencjach PKO BP)

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2005-10-22 18:25:41
    Od: "Outluk" <t...@j...adres.dla.spamerow>

    Bardzo wszystkim Wam dziękuję.

    Pozdrawiam Maciek T.

  • 10. Data: 2005-10-24 07:33:52
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

> [...]
    > będą obroty na tym koncie ale póki co do najbogatszych nie należę i zależy
    > mi na tym aby było w miarę tanie. Który bank wybrać?

    Heh, ja też mam bar i konto w Inteligo. Jak narazie sprawdza się. Nie wiem,
    jak u Ciebie, ale umnie przez nie robię praktycznie tylko przelewy
    ZUS/US/prąd/telefon itp. Karty nie użyłem ani razu. Wpłaty przy okazji
    wizyty w pobliskim mieście, gdzie jest oddział PKOBP.

    Grzexs