  • 1. Data: 2011-05-05 19:44:59
    Temat: Świat Wyższej Kultury Bankowości
    Od: Bartek <b...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś wie, jakie to niedozwolone znaki nie pozwalają wysłać e-maila
    w ramach bankowości internetowej Alior banku?

    Próbuję wysłać maila, niestety nie daję rady, bo pojawia się
    komunikat, że "Wprowadzono niedozwolony znak".
    Ma ktoś jakiś pomysł - może to pytajnik, wykrzyknik, spacja,
    przecinek, może polskie litery im wadzą?

    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2011-05-05 20:28:06
    Temat: Re: Świat Wyższej Kultury Bankowości
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-05 21:44, Bartek pisze:
> [...]
    > Ma ktoś jakiś pomysł - może to pytajnik, wykrzyknik, spacja,
    > przecinek, może polskie litery im wadzą?

    Pytajniki i wykrzykniki.

  • 3. Data: 2011-05-05 23:34:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bartek" 1...@j...goo
    glegroups.com

    : Ma ktoś jakiś pomysł

    Jakikolwiek? :) Należy olewać takie banki, które kreują :) problemy. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-05-06 00:25:53
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Pytajniki i wykrzykniki.

    Nie wolno zadawac im pytan / krzyczec na nich? :)

  • 5. Data: 2011-05-06 16:47:30
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Bartek"
    > 1...@j...goo
    glegroups.com

    > : Ma ktoś jakiś pomysł
    >
    > Jakikolwiek? :) Należy olewać takie banki, które kreują :)
    > problemy. :)

    Swego czasu wywalczyłem w VW podanie informacji jakie to znaki są
    niedozwolone - co prawda podali w bardzo pokrętny sposób, ale
    jednak...

    witrak()

  • 6. Data: 2011-05-06 22:07:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" iq17b7$8gk$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Swego czasu wywalczyłem w VW podanie informacji jakie to
    > znaki są niedozwolone - co prawda podali w bardzo pokrętny
    > sposób, ale jednak...

    A mnie waleczność nudzi -- nie jestem bezpłatnym wychowawcą pracowników
    banków. Jeśli banki chcą ze mną współpracy -- możemy pogadać, ale jeśli
    chcą szarpać się ze swoimi klientami, niech poszukają innych chętnych. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'