eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiŚwiatowy poziom usług Inteligo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 11. Data: 2002-11-28 21:46:24
    Temat: Re: Światowy poziom usług Inteligo
    Od: o...@p...onet.pl

    > Jeśli ktoś chce sprawdzić światowy poziom usług nowego serwisu transakcyjnego
    > inteligo (zgodny z wiodącymi światowymi przedsięwzięciami i standardami ...)
    > wystarczy kilkakrotnie kliknąć na jakikolwiek link serwisu.
    > Gwarantowane wyrzucenie z serwisu i do tego z mylnym wyjaśnieniem.
    >

    Mam zupełnie inny problem .
    Gdy wejdę w przelew jednorazowy to widzę pole do wpisania nr konta i obok małą
    ikonkę ze znakiem zapytania . Dawniej było tam wyjaśnienie jak ten numer
    wpisywać . To była przyzwoita pomoc :))
    Obecnie gdy tam kliknę to natychmiast zamykają mi się wszystkie okna
    przeglądarki z moim serwisem transakcyjnym włącznie .
    Taka pomoc do przyzwoitych nie należy :(
    Nie na wszystkie ikonki pomocy tak reaguje ale i nie wszystkie sprawdzałem .
    Spotkał się ktoś z Was z tym zjawiskiem ? MIE6 na WIN XP .
    Duuuuży plus jednak za szybkie działanie serwisu .

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 12. Data: 2002-11-28 21:47:04
    Temat: Re: Światowy poziom usług Inteligo
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Po przeczytaniu opisu 'jak zrobic' stwierdzam, ze u mnie tez tak jest. Ale
    przychylam sie do zdania Szymona nizej. Bo w koncu jak dwa razy nacisniesz
    na ikonce w komputerze, to tez jest inne dzialanie niz jak raz, prawda ?
    ;))))))

    Seb



  • 13. Data: 2002-11-28 22:00:51
    Temat: Re: Światowy poziom usług Inteligo
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:666c.00000e54.3de68eaf@newsgate.onet.pl...
    > Obecnie gdy tam kliknę to natychmiast zamykają mi się wszystkie okna
    > przeglądarki z moim serwisem transakcyjnym włącznie .
    > Taka pomoc do przyzwoitych nie należy :(

    Widocznie uwazaja ze jak nie wiesz to lepiej jak w ogole nie bedziesz
    korzystal ;)


    --

    Kazimierz
    GG1213856
    A slucham sobie: Winamp stopped

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)



  • 14. Data: 2002-11-28 22:51:21
    Temat: Re: Światowy poziom usług Inteligo
    Od: o...@p...onet.pl

    > Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:666c.00000e54.3de68eaf@newsgate.onet.pl...
    > > Obecnie gdy tam kliknę to natychmiast zamykają mi się wszystkie okna
    > > przeglądarki z moim serwisem transakcyjnym włącznie .
    > > Taka pomoc do przyzwoitych nie należy :(
    >
    > Widocznie uwazaja ze jak nie wiesz to lepiej jak w ogole nie bedziesz
    > korzystal ;)
    >
    > --
    >
    > Kazimierz
    > GG1213856
    > A slucham sobie: Winamp stopped
    >
    > Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)
    >
    >
    Chciałem tylko sprawdzić czy nie zrobili błędów :)) Taka zwykła ludzka
    ciekawość
    Swoją drogą to nie jest dobrze gdy są miejsca gdzie można a nie powinno się
    wejść , czy też może na odwrót , sam już nie wiem :(

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 15. Data: 2002-11-29 09:05:25
    Temat: Re: Światowy poziom usług Inteligo
    Od: o...@o...pl

    >
    >
    > Wojciech Nawara wrote:
    >
    > > Muszę potwierdzić.
    > > Loguję się, po zalogowaniu klikam dużo razy w jakiś konkretny link, aż
    > > przeglądarka się buntuje i nie wskakuje na daną stronę. Wtedy klikam na
    > > jakikolwiek inny link - jestem wyrzucany do strony logowania.
    >
    > a moze to ma zwiazek z bezpieczenstwem, w normalnych warunkach chyba
    > takie sytuacje nie powinny zachodzic...

    W takim razie powinien być odpowiedni komunikat wyjaśniający ile razy można
    kliknąć i w jakiej sekwencji (jest taki komunikat od dawna dla innych
    sytuacji). Mimo wszystko wieloklik można zrobić z przyzwyczajenia i wyrzucenie
    po takiej akcji jest moim zdaniem nieprzyjazne dla użytkownika.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 16. Data: 2002-11-29 09:17:44
    Temat: Re: Światowy poziom usług Inteligo
    Od: o...@o...pl

    >
    > <o...@o...pl> wrote:
    >
    > > Jeśli ktoś chce sprawdzić światowy poziom usług nowego serwisu
    transakcyjnego
    > [...]
    >
    >    A może to specjalnie zrobiono?
    >
    >    Jeśli system wykryje wysłaną zbyt częstą ilość zapytań
    > do serwera, to Cię wylogowuje, broniąc się przed czymś,
    > co *nie jest naturalne*.
    >
    >    W niczym nie przeszkadza to Tobie w korzystaniu, a może
    > wyeliminować próby floodu, jakiegoś DOS, czegoś w tym
    > rodzaju.
    >
    >    Szy.
    >
    Zgodziłbym się na różne wersji wyjaśnienia gdyby nie to, że
    - nawet dwukrotne szybkie kliknięcie na link np. na liście rachunków powoduje,
    że nie wywołuje mi się żadana strona (tak jakby drugie kliknięcie anulowało
    pierwsze),
    - po takim dwukrotnym kliknięciu (co nie jest w środowisku graficznym czymś
    szczególnym) wystarczy wybrać inny link i ląduje się na ekranie logowania.

    Może pownienem mieć po prostu inną myszkę, która zablokuje mi szybki dwuklik;-)
    Jest to jakieś rozwiązanie.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1