  • 1. Data: 2010-08-12 06:10:32
    Temat: Świnska grypa nas nie imała-SUKCES PO lski i ministra zdrowia
    Od: k...@p...onet.pl

    Afera coraz wieksza a PO nie dało sie nabrać i nie ponieślismy strat
    miiardowych jak na świecie.

    PO dało przyklad rozsądku - brawo!

    Dochodzenie w Stanach i krajach europejskich pokazuje jak inne kraje POza
    POlską ida na postronku przemysłu farmaceutycznego.

    Kubuś Puchatek nie w każdym kraju dał się nabrać prosiaczkowi

    kroovka

  • 2. Data: 2010-08-12 09:59:00
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie ciesz sie tak. WHO wlasnie oglosila, ze na swiecie zaczyna szalec
    Goraczka Zachodniego Nilu i to nie zart. Jesienia bedzie ladowania gawiedzi
    ciag dalszy.

    http://www.rynekzdrowia.pl/Uslugi-medyczne/Goraczka-
    Zachodniego-Nilu-przyszla-do-USA-z-Grecji,100678,8.h
    tml

    D.

  • 3. Data: 2010-08-12 10:14:03
    Od: k...@p...onet.pl

    PIS-walnę w te bakterie i nie bedzie pandemii.

    Na tym forum juz chyba nie wolno PISać inaczej?

    PO tym komunikacie o 3 czy 4 przypadkach choroby nie można mówic o
    zagrożeniu...to przemysł farmaceutyczny szykuje nowe bajki dla durnych krajów
    UE i dla Stanów, dla odciagniecia uwagi od rzeczy ważniejszych.

    Ty D. masz głowe na karku, wiec nie POddawaj sie tej smiesznocie. PISac mozesz
    bo Ciebie to też bawi, mnie też.

    Zobacz jaka jest teraz znowu groxna gruźlicas na swiecie a my ja olalismy,
    mamy ja w D. Sorry, to nie jest wycieczka osobista..hehe

  • 4. Data: 2010-08-12 10:35:49
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Najlepsze jest to, ze znowu ludzie sie na to zlapia, podobnie jak na szalone
    krowy, SARS, swinska, ptasia grype i pyly wulkaniczne.

  • 5. Data: 2010-08-12 10:37:33
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zapomnialem o globalnym ociepleniu, dziurze ozonowej i corocznej tresurze
    pt. przestawianie zegarkow.

    D.