  • 41. Data: 2009-01-24 20:30:09
    Temat: Re: Sygma eksperyment
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Słyszałem, że Poznaniak to Szkot deportowany ze Szkocji za
    > skąpstwo..;-)

    tak mawiają złośliwcy ;-)

    ale skoro karta mi nic nie daje to na co mi ona? a za 20 zeta kupię
    sobie kilka browarów i będzie wiele radości! ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 42. Data: 2009-01-24 20:38:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 21:30, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    >
    > ale skoro karta mi nic nie daje to na co mi ona? a za 20 zeta kupię
    > sobie kilka browarów i będzie wiele radości! ;-D

    Nie gniewaj się Robercie, lubię Twój Poznań, trochę mojej rodziny tam
    mieszka, ja jestem wawiak, a z pewnością wiesz, że na wschód od Konina
    Azja się zaczyna (zasłyszane w Poznaniu)..;-)

  • 43. Data: 2009-01-25 09:44:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie gniewaj się Robercie, lubię Twój Poznań, trochę mojej rodziny tam
    > mieszka, ja jestem wawiak, a z pewnością wiesz, że na wschód od Konina
    > Azja się zaczyna (zasłyszane w Poznaniu)..;-)

    nie gniewam się, za chwilę obdędę "podróż na wschód" (uwielbiam ten
    kawałek Armii) = jadę do Wawy, mieszkałem tam przez kilka lat
    (musiałem), ale już nie chcę... ;-D

    wolę swoich lokalnych "Szkotów"

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 44. Data: 2009-01-25 16:02:05
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > są, tam tylko cash, ale może kiedyś zmiękną i zaczną akceptować karty ;-)

    Nie postawią, bo wtedy trudniej fiskusa oszukiwać. Kasy fiskalne można
    przeprogramować, ale acquirera już trudno...

    k.

  • 45. Data: 2009-01-26 20:49:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" gli1lm$9dr$...@n...interia.pl

    > Nie postawią, bo wtedy trudniej fiskusa oszukiwać. Kasy fiskalne można
    przeprogramować, ale acquirera już trudno...

    Dlatego płacenie surowcami wtórnymi w sklepach powinno być zabronione. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2009-01-27 07:22:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Sty, 09:51, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > mam kartę kerfur, reala już się pozbyłem, ale tesco i auchan jeszcze nie
    > miałem więc (przy niewielkim wysiłku) do klubu wstąpić mogę...;-D
    >
    > generalnie to chciałbym zdobyć karcianą "koronę"
    >
    > real, kerfur, tesco i auchan...taki zestaw jest naprawdę mocny, w każdym
    > lokalu zrobiłbym furorę ;-D

    Jakby jeszcze wprowadzili Goldy przy przedluzeniach dla dobrych
    klientow - to mialbys lepszego Golda niz Gold Eurobanku :)))

    Te pytania scenicznym szeptem w lokalu - "Nie bedzie przeszkadzalo,
    jesli zaplace moja zlota karta kredytowa" - na stol Gold tesco z
    limitem 1500zl :)))

  • 47. Data: 2009-01-27 08:41:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 3...@q...goo
    glegroups.com

> [...]

    : Te pytania scenicznym szeptem w lokalu - "Nie bedzie przeszkadzalo,
    : jesli zaplace moja zlota karta kredytowa" - na stol Gold tesco z

    Szpan ;) jest, ale jakim kosztem?!
    Niechciane ubezpieczenia (Sygma i Lukas),
    niezapowiedziane wydatki (Lukas) brak podglądu w necie...
    Na dodatek chyba tylko w pierwszym roku bez opłat...
    (więc te złote, dla stałych klientów byłyby płatne)

    Dla mnie za drogo... Nie stać mnie na taką ekstrawagancję...
    Niby kusi, ;) ale jednak za drogo...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'