  • 1. Data: 2012-05-31 13:39:13
    Temat: SygmaBank - burdel albo proba wyludzenia...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Ręce opadają...

    W kwietniu kupowałem parę rzeczy w Praktikerze... Część transakcji
    rozłożyłem na 5 rat 0% (bo w sumie były niewielkie i nie łapały się na
    limit na 20x0%) a dwie - na 20 rat 0%.

    Pojawia się wyciąg - 600zł zamiast 430zł. Co się okazuje? Dwie co miały
    być na 20 rat (na kwitkach kod jest prawidłowy) rozłożyli na 5 rat.

    OK, błądzić rzecz ludzka - pojechałem przy okazji zakupów do ich punktu
    w tym samym Praktikerze, odbębniliśmy papierkologię, reklamacja na obie
    transakcje złożona... dziś dzwonię i poprawili tylko jedną, tę mniejszą.

    No żesz k*.*a!!! Radośnie radzą mi jechać jeszcze raz reklamować... Czy
    oni mają aż taki burdel u siebie, czy też to celowe działanie, żeby
    wyłudzić jakieś "opłaty karne"??

    Mam dość - wpłacę tyle, ile powinno być, a jak będą coś fikać, to
    powiadomię nadzór bankowy i prokuraturę. Niech się tłumaczą przed organami!

    Ktoś jeszcze miał z nimi podobny problem?

  • 2. Data: 2012-05-31 14:02:43
    Temat: Re: SygmaBank - burdel albo proba wyludzenia...
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Ktoś jeszcze miał z nimi podobny problem?

    Przecież od dawna wiadomo, że Sygma jest dla tych, którzy szukają kłopotów.

  • 3. Data: 2012-05-31 14:09:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2012 14:02, wiatrak pisze:

    > Przecież od dawna wiadomo, że Sygma jest dla tych, którzy szukają kłopotów.

    Cóż, póki co od paru lat nie miałem problemów - raz tylko coś parę lat
    temu kombinowali z rzekomo nieterminowymi płatnościami (księgowali u
    siebie po 4 dniach), ale zmyłem im głowę, zagroziłem prokuraturą i się
    uspokoili.

  • 4. Data: 2012-05-31 22:00:38
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > oni mają aż taki burdel u siebie, czy też to celowe działanie, żeby
    > wyłudzić jakieś "opłaty karne"??

    Moim zdaniem tak.

    > Mam dość - wpłacę tyle, ile powinno być, a jak będą coś fikać, to
    > powiadomię nadzór bankowy i prokuraturę. Niech się tłumaczą przed
    > organami!

    Zaplacisz a oni w lipcu przysla Ci pismo z kara,
    ze oplaciles, owszem, ale rate czerwcowa a majowej nie
    i masz kare - wiem, ze to nie do uwierzenia,
    ale tak wlasnie miala z nimi moja ciotka.
    Kupila sobie na raty kabine prysznicowa w Praktikerze :)
    a ratami "zajal sie" ten dziwny "bank".

    > Ktoś jeszcze miał z nimi podobny problem?

    Poczytaj na sieci - oni naprawde wyludzaja kase,
    i to w bardzo prostacki, trudny do uwierzenia sposob.
    Chyba trzeba naslac na nich TVN czy inne takie tam...

  • 5. Data: 2012-05-31 23:22:12
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > No żesz k*.*a!!! Radośnie radzą mi jechać jeszcze raz reklamować... Czy
    > oni mają aż taki burdel u siebie, czy też to celowe działanie, żeby
    > wyłudzić jakieś "opłaty karne"??

    To celowe działanie banku.

    > Mam dość - wpłacę tyle, ile powinno być, a jak będą coś fikać, to
    > powiadomię nadzór bankowy i prokuraturę. Niech się tłumaczą przed
    > organami!

    Do KNF zawiadomienie, do UOKiK zawiadomienie, ewentualnie do Arbitra skarga,
    jak już naliczą te opłaty. Prokuratura nic do tego nie ma - strata czasu.