  • 1. Data: 2012-10-30 23:43:33
    Temat: [Sync] Przelewy natychmiastowe - moje testy
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    Przedstawiam Wam wynik moich testów, dziś po 23-cie wykonałem testowo
    przelewy natychmiastowe z Sync do banków jak poniżej:

    Bank czy przelew, salda zm., widoczne księgowanie

    Mille przelew nie, saldo nie, księgowanie nie
    BGŻ przelew tak, saldo tak, księgowanie nie
    Merit przelew tak, saldo nie, księgowanie nie
    mBank przelew tak, saldo tak, księgowanie tak

    Dodatkowo zauważyłem, że w tytule przelewu nie może być ",.:" albo tylko
    wybranego z tych znaków.
    Gdy był ",. lub :", to Sync nie sypał żadnym błędem, ale po zatwierdzeniu
    przelewu pokazywał się komunikat:
    "Przelew natychmiastowy nie może być wykonany na wskazane konto, Bank
    Odbiorcy odrzuca możliwość realizacji przelewu. Czy chcesz zrealizować
    przelew jako zwykły przelew krajowy?"

    Jeśli ktoś z Was wykonywał podobne testy, to proszę o podzielenie się
    wynikami na grupie.
    [sas]

  • 2. Data: 2012-10-31 00:06:02
    Temat: Re: [Sync] Przelewy natychmiastowe - moje testy
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 30.10.2012 o 23:43 [sas] <n...@e...com> pisze:

> [...]
    > BGŻ przelew tak, saldo tak, księgowanie nie
    > Merit przelew tak, saldo nie, księgowanie nie
    > mBank przelew tak, saldo tak, księgowanie tak

    jest już i w Merit:
    Merit przelew tak, saldo tak, księgowanie tak

  • 3. Data: 2012-10-31 00:07:04
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 30 Oct 2012 23:43:33 +0100, [sas] napisał(a):

    > Przedstawiam Wam wynik moich testów, dziś po 23-cie wykonałem testowo
    > przelewy natychmiastowe z Sync do banków jak poniżej:

    Ja tydzień temu, ok. godz. 16-tej zleciłem przelew natychmiastowy do BGŻ
    i kasa dotarła dopiero pierwszą sesją KIR następnego dnia.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2012-10-31 07:50:49
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 30 października 2012 23:43:37 UTC+1 użytkownik [sas] napisał:
    > Przedstawiam Wam wynik moich testów, dziś po 23-cie wykonałem testowo
    >
    > (...)
    > Jeśli ktoś z Was wykonywał podobne testy, to proszę o podzielenie się
    > wynikami na grupie.

    Wiele razy probowalem do Mille i nigdy nie poszlo :(

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2012-10-31 09:47:42
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu środa, 31 października 2012 07:50:50 UTC+1 użytkownik ls napisał:

    > Wiele razy probowalem do Mille i nigdy nie poszlo :(

    Do Millennium (jak i do innych banków) przelew natychmiastowy działa tylko w
    godzinach określonych na stronie: https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 6. Data: 2012-10-31 13:55:19
    Od: MarcinK <m...@g...pl>

    > Jeśli ktoś z Was wykonywał podobne testy, to proszę o podzielenie się
    > wynikami na grupie.
    > [sas]

    BPH jest po kilku minutach
    ING jest po kilku minutach

    przelewy dzisiejsze

  • 7. Data: 2012-11-01 10:57:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 30 Oct 2012 23:43:33 +0100, [sas] napisał(a):

    > BGŻ przelew tak, saldo tak, księgowanie nie

    BGŻO to nawet za dnia nie przechodzi od razu i w sumie nie miałem nigdy
    czasu żeby sprawdzić po jakim czasie pojawia się księgowanie.

    --
    xbartx