-
1. Data: 2013-02-21 17:51:16
Temat: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
Od: xbartx <b...@h...net>
Pisałem już na grupie o mojej reklamacji transakcji kartą w tym półbanku,
że po 60 dniach roboczych (sic!), ktoś się w końcu ogarnął i nią
zainteresował i przysłał mi papiery do wypełnienia. W końcu dostałem
odpowiedź i co się dowiaduję? Że bank po całym tym czekaniu, cholera wie
po co, wysłał mi w końcu niezbędny papier, która mam wypełnić. Jako, że
półbank w końcu otrzymał "wszelkie informację i dokumentację" w te pędy
wziął się do roboty. Co za profesjonalizm. Co za szybkość.
Cóż, po prostu zwykła żenada w czystej niezmąconej postaci. Bardziej się
ośmieszyć już chyba nie da. Oj coś czuję, że te 5% mnie tam długo nie
przytrzyma. Tata straszy "wielką dejtą" a synek, okazuje się zwykłym
półbankiem.
=====
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na reklamację z dnia 11.02.2013r. dotyczącą terminu
rozpatrzenia reklamacji przekazujemy następujące wyjaśnienia.
Wyjaśniamy, że po otrzymaniu Pana reklamacji szczegółowo
przeanalizowaliśmy zgłoszenie. Informujemy, że zgodnie z obowiązującym
Regulaminem Obsługi Produktów Alior Sync:
,,Reklamacje §61.
3. Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, jednakże termin może ulec
przedłużeniu w przypadku Operacji zagranicznej lub z innych ważnych
przyczyn niezależnych od Banku. Klient zostanie poinformowany o
przedłużającym się ponad 30 lub 60 dni (w przypadku Kart) roboczych
terminie rozpatrywania reklamacji.
(...)5. Klient zobowiązany jest dostarczyć Bankowi wszelkie informacje
oraz dokumentację dot. reklamacji i współpracować z Bankiem do czasu
zakończenia rozpatrywania reklamacji."
W tym miejscu pragniemy podkreślić, że Bank rozpoczął proces reklamacyjny
niezwłocznie po otrzymaniu niezbędnych dokumentów. Informujemy, że
rozpatrzenie reklamacji z dnia 23.11.2012r. przewidziane jest na termin
około 14.04.2013r. Zapewniamy, że czas oczekiwania na rozpatrzenie
reklamacji nie wynika ze złej woli Banku, a konieczności procesowania
reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami. Jednocześnie
przepraszamy, jeśli w Pana odczuciu, czas realizacji reklamacji jest zbyt
długi.
Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą wystarczające.
Z poważaniem
Pełnomocnik
Zespół Reklamacji i Skarg
Departament Jakości i Innowacji
Alior Sync
=====
--
xbartx
-
2. Data: 2013-02-21 19:01:10
Temat: Re: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
Od: wiatrak <w...@y...pl>
> Informujemy, że
> rozpatrzenie reklamacji z dnia 23.11.2012r. przewidziane jest na termin
> około 14.04.2013r.
>
> Pełnomocnik
> Zespół Reklamacji i Skarg
> Departament Jakości i Innowacji
> Alior Sync
"Departament Jakości i Innowacji"
Zgadzam się. Przewidywany termin rozpatrywania reklamacji w okolicach 5
miesięcy to rzeczywiście niebywała Jakość i Innowacja.
-
3. Data: 2013-02-21 20:25:42
Temat: Re: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
Od: Goblin <g...@b...pl>
xbartx <b...@h...net> wrote:
> Pisałem już na grupie o mojej reklamacji transakcji kartą w tym półbanku,
> że po 60 dniach roboczych (sic!), ktoś się w końcu ogarnął i nią
> zainteresował i przysłał mi papiery do wypełnienia. W końcu dostałem
> odpowiedź i co się dowiaduję? Że bank po całym tym czekaniu, cholera wie
> po co, wysłał mi w końcu niezbędny papier, która mam wypełnić. Jako, że
> półbank w końcu otrzymał "wszelkie informację i dokumentację" w te pędy
> wziął się do roboty. Co za profesjonalizm. Co za szybkość.
> Cóż, po prostu zwykła żenada w czystej niezmąconej postaci. Bardziej się
> ośmieszyć już chyba nie da. Oj coś czuję, że te 5% mnie tam długo nie
> przytrzyma. Tata straszy "wielką dejtą" a synek, okazuje się zwykłym
> półbankiem.
>
>
> =====
> Szanowny Panie,
>
> W odpowiedzi na reklamację z dnia 11.02.2013r. dotyczącą terminu
> rozpatrzenia reklamacji przekazujemy następujące wyjaśnienia.
>
> Wyjaśniamy, że po otrzymaniu Pana reklamacji szczegółowo
> przeanalizowaliśmy zgłoszenie. Informujemy, że zgodnie z obowiązującym
> Regulaminem Obsługi Produktów Alior Sync:
>
> ,,Reklamacje §61.
> 3. Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, jednakże termin może ulec
> przedłużeniu w przypadku Operacji zagranicznej lub z innych ważnych
> przyczyn niezależnych od Banku. Klient zostanie poinformowany o
> przedłużającym się ponad 30 lub 60 dni (w przypadku Kart) roboczych
> terminie rozpatrywania reklamacji.
> (...)5. Klient zobowiązany jest dostarczyć Bankowi wszelkie informacje
> oraz dokumentację dot. reklamacji i współpracować z Bankiem do czasu
> zakończenia rozpatrywania reklamacji."
>
> W tym miejscu pragniemy podkreślić, że Bank rozpoczął proces reklamacyjny
> niezwłocznie po otrzymaniu niezbędnych dokumentów. Informujemy, że
> rozpatrzenie reklamacji z dnia 23.11.2012r. przewidziane jest na termin
> około 14.04.2013r. Zapewniamy, że czas oczekiwania na rozpatrzenie
> reklamacji nie wynika ze złej woli Banku, a konieczności procesowania
> reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami. Jednocześnie
> przepraszamy, jeśli w Pana odczuciu, czas realizacji reklamacji jest zbyt
> długi.
>
> Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą wystarczające.
>
> Z poważaniem
>
> Pełnomocnik
> Zespół Reklamacji i Skarg
> Departament Jakości i Innowacji
> Alior Sync
> =====
>
Napisz do KNF, powolaj sie na uchwalone przez z nich w 2011 terminy
rozpatrywania reklamacji, niech ktos w koncu utrze nosa temu Aliorowi.
--
Goblin
-
4. Data: 2013-02-21 21:40:52
Temat: Re: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:25:42 +0000, Goblin napisał(a):
> Napisz do KNF, powolaj sie na uchwalone przez z nich w 2011 terminy
> rozpatrywania reklamacji, niech ktos w koncu utrze nosa temu Aliorowi.
U arbitra mam sprawę już grubo od ponad roku to i w KNF mogę mieć ;)
Poszła skarga, także zobaczymy co to da.
--
xbartx
-
5. Data: 2013-02-22 04:07:53
Temat: Re: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Goblin" kg5sbk$s8i$...@n...task.gda.pl
> Napisz do KNF, powolaj sie na uchwalone przez z nich w 2011 terminy
> rozpatrywania reklamacji, niech ktos w koncu utrze nosa temu Aliorowi.
Jak Ci nie wstyd?! Dzieci chcesz bić?!? SyneCek
dorośnie i będzie OK... zaczekaj cierpliwie brutalu!
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....