  • 1. Data: 2012-09-26 13:51:49
    Temat: Sync i przelew natychmiastowy
    Od: ls <l...@w...pl>

    Chcialem sobie kolo 13.45 zrobic przelew natychmiastowy na moje konto w Mille,
    dostalem komunikat: Przelew natychmiastowy nie moze byc wykonany na wskazane konto,
    Bank Odbiorcy odrzuca mozliwosc realizacji przelewu". System proponuje zrobic go
    normalnie.
    Co zrobilem nie tak?

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2012-09-26 14:04:47
    Temat: Re: Sync i przelew natychmiastowy
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 04:51:49 -0700 (PDT), ls napisał(a):

> [...]
    Bank Odbiorcy odrzuca mozliwosc realizacji przelewu". System proponuje zrobic go

    Ty - nic, Sync robi problemy. Odczekasz trochę (może do jutra) i będzie OK.

    Ak

  • 3. Data: 2012-09-26 19:00:21
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-26 14:04, Andrzej Kubiak pisze:

> [...]
    normalnie.

    > Ty - nic, Sync robi problemy. Odczekasz trochę (może do jutra) i będzie OK.

    Też tak miałem przy próbie wysłania do Mille i po tym komunikacie
    jeszcze raz zleciłem natychmiastowy i poszedł bez problemów.

  • 4. Data: 2012-09-26 20:41:08
    Od: "C." <c...@g...com>

    Robiłem dzisiaj z Synca dwa przelewy natychmiastowe. Ten na mniejszą kwotę poszedł,
    ten większy dwa razy kończył błędem i propozycją wysłania normalnie i w końcu poszedł
    faktycznie normalnie.

    C.