  • 11. Data: 2013-10-21 10:00:15
    Temat: Re: Sync nagrzebal w haslach SMS
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 09:51:32 UTC+2 użytkownik boa napisał:

    > link nie działa - ręczne wyszukiwanie 'sms key tm' też nic nie daje...

    Sorry, linkowałem do tego, co mam zainstalowane w telefonie. Okazało się, że gość już
    przestał rozwijać aplikację, ale udostępnił kod:

    http://forum.android.com.pl/f40/sms-key-tm-341138/

    pzdrwm
    luc

  • 12. Data: 2013-10-21 22:38:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2013 23:52:41 +0200, m napisał(a):

    > Właśnie, jaki to czas jest? Bo jeżeli liczony w minutach to mi by bardzo
    > takie udogodnienie utrudniło życie jakby to wprowadzili w mBanku.

    Tak normalnie to chyba pokazuje sie dlugo - do jakiejs reakcji.

    > A to dlatego że sobię lubię najpierw zrobić Xnaście operacji (nie tylko
    > przelewy, ale np. kasowanie/modyfikacja listy odbiorców/przelewów
    > przyszłych) i używać "potwierdź potem", a potem masowo/taśmowo
    > potwierdzać jedno po drugim.

    No to zaczniesz lubic co innego :-)
    Akurat tego upodobania to trudno racjonalnie uzasadnic.

    Jesli ktos tu moze narzekac, to ci co obsluguja z telefonu - przyjdzie
    taki sms w trakcie roboty, pokaze sie albo i nie, zniknie po
    przypadkowym dotknieciu ...

    J.

  • 13. Data: 2013-10-22 19:32:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.10.2013, 21:43, neoniusz pisze:
    > Wlasnie robilem przelew i co widze? Ze to juz nie jest zwykly sms tylko
    > flash SMS, ktory sie nie zapisuje w skrzynce. Brawo, idiotyczny pomysl.

    HEHE. Jestem "zagranico" i wlasnie mi przyszedl zwykly sms jako
    potwierdzenie. Zmienili z powrotem czy tak ma byc?

  • 14. Data: 2013-10-23 08:07:21
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 22 Oct 2013 19:32:36 +0200, neoniusz napisał(a):

    > HEHE. Jestem "zagranico" i wlasnie mi przyszedl zwykly sms jako
    > potwierdzenie. Zmienili z powrotem czy tak ma byc?

    Wczoraj dostałem już normalny SMS.
    Pewnie zalała ich fala niezrozumienia "względów bezpieczeństwa naszych
    klientów" na infolinii :-)
    Ja się ciesze z powrotu do normalności.

    --
    Franc