  • 1. Data: 2013-06-14 13:30:48
    Temat: Sync - ostatnie duże 5%
    Od: luc <b...@g...de>

    Właśnie dał. Co do grosza.

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-06-14 13:35:27
    Temat: Re: Sync - ostatnie duże 5%
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "luc" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Właśnie dał. Co do grosza.

    U mnie też co do grosza. Spoczywaj w pokoju Syncu. :)

  • 3. Data: 2013-06-14 14:28:00
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-14 13:35, MarekZ pisze:
    Spoczywaj w pokoju Syncu. :)

    Amen

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2013-06-14 15:08:27
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 04:30:48 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > Właśnie dał. Co do grosza.
    RIP.
    Co dalej. Gdzie iść, jak żyć...

    --
    Franc

  • 5. Data: 2013-06-14 15:35:55
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 15:08:27 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > RIP.
    >
    > Co dalej. Gdzie iść, jak żyć...

    Spokojnie, jeszcze 200 do wyciągnięcia, zatem 4 miesiące :)

  • 6. Data: 2013-06-14 18:17:18
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    luc wrote:
    > Właśnie dał. Co do grosza.

    jest 200... zostalo jeszcze 200

  • 7. Data: 2013-06-14 18:31:44
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 04:30:48 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > Właśnie dał. Co do grosza.

    Tak na marginesie, wypłacał komuś maksymalne kwoty po różnych wesołych
    operacjach? Bo przede mną stanął otworem (wiadomo, którym), ale gdy
    zmniejszyłem apetyt do 700/duszę, grzecznie wypłacał do końca.

    AK

  • 8. Data: 2013-06-14 18:47:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    > Tak na marginesie, wypłacał komuś maksymalne kwoty po różnych wesołych
    > operacjach? Bo przede mną stanął otworem (wiadomo, którym), ale gdy
    > zmniejszyłem apetyt do 700/duszę, grzecznie wypłacał do końca.

    Ja brałem lekko niższe kwoty i nigdy nie miałem żadnej niezgodności na
    niekorzyść (raz na moją korzyść 1 grosz). Były to realne transakcje plus
    bill. Jakichś wielkich kombinacji nie uskuteczniałem.

  • 9. Data: 2013-06-15 16:19:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 18:47:51 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Ja brałem lekko niższe kwoty i nigdy nie miałem żadnej niezgodności na
    > niekorzyść (raz na moją korzyść 1 grosz). Były to realne transakcje plus
    > bill. Jakichś wielkich kombinacji nie uskuteczniałem.

    Ja to raczej średnio przez cały okres, dopiero w końcówce jak doszedł
    bill to miałem lepsze plony. Ostatni miesiąc mnie na tyle mocno
    zmobilizował, że aż wystukałem prawie maksa, oczywiście bez
    uskuteczniania jakiś kombinacji, co mnie niewątpliwie zdziwiło i po
    podliczeniu wyszło, że dostałem w bonusie na koniec 1 grosz więcej.
    Dzisiaj wykonałem telefon i zamknąłem rachunki oraz umowę ramową. Mają
    tylko zadzwonić i to potwierdzić. Koniec przygody z synkiem.

    PS zobaczyłem też odpowiedzi na moje reklamacje tak jak wiem po średnio 3
    m-c odpowiedź, pod tym względem to bank porażka i nikomu nie życzę aby
    musiał tam coś reklamować, bo Golgota przy tym to pikuś ;)

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2013-06-15 17:21:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    xbartx napisał(a) :

    > PS zobaczyłem też odpowiedzi na moje reklamacje tak jak wiem po średnio 3
    > m-c odpowiedź, pod tym względem to bank porażka i nikomu nie życzę aby
    > musiał tam coś reklamować, bo Golgota przy tym to pikuś ;)

    Żeby chociaż w temacie i wyjaśniająca spór, to przeżyłbym te 3
    miesiące. Ale u mnie odpowiedź na obie reklamacje pomieszane w dwu
    odpowiedziach i na dodatek bzdury i błędy matematyczne oraz systemowe.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF