  • 11. Data: 2012-11-01 10:46:17
    Temat: Re: Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 31 Oct 2012 19:39:36 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Komentarz raczej zbyteczny, poniżej lista nowych warunków. (...)

    W sumie to myślałem, że od nowego roku całkowicie to zniosą albo zrobią
    limit typu nie więcej niż 10/30/50 zł miesięcznie. No ale wychodzi, że
    postanowili inaczej.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2012-11-01 16:18:53
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 listopada 2012 10:46:17 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
    > W sumie to myślałem, że od nowego roku całkowicie to zniosą albo zrobią
    > limit typu nie więcej niż 10/30/50 zł miesięcznie. No ale wychodzi, że
    > postanowili inaczej.

    Nie jest tak źle. Jeżeli ktoś ma tam promocyjną lokatę to póki co się łapie. Później
    wystarczy tam przelać 1500 żeby leżało i nadal będzie się łapał.

  • 13. Data: 2012-11-01 16:43:25
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr Hołda napisał(a) :

    > Nie jest tak źle. Jeżeli ktoś ma tam promocyjną lokatę to póki co się łapie.
    Później wystarczy tam przelać 1500 żeby leżało i nadal będzie się łapał.

    Eeeeetam. Interes do d... Te 1500 leżąc na BGŻO z ich 5,8% da 70,47
    netto. Musiałbym wydawać miesięcznie na zakupy w Necie co najmniej
    1410 żeby wyszło na to samo. Do tego bać się, czy łaskawie MCC
    będzie im odpowiadało. Za dużo fatygi. Inni są mniej problemowi,
    więc głosujemy jednym klikiem i wyprowadzamy pieniążki do innego
    banku. Żegnaj Synek :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 14. Data: 2012-11-01 16:52:49
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 01 Nov 2012 16:43:25 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Eeeeetam. Interes do d... Te 1500 leżąc na BGŻO z ich 5,8% da 70,47
    > netto.

    Uhm. Rocznie.

    > Musiałbym wydawać miesięcznie na zakupy w Necie co najmniej
    > 1410 żeby wyszło na to samo.

    Jeśli przez pozostałe 11 miesięcy nie będziesz już nic kupował, to tak.

    AK

  • 15. Data: 2012-11-01 17:11:55
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-11-01 10:46, xbartx pisze:
    > W sumie to myślałem, że od nowego roku całkowicie to zniosą albo zrobią
    > limit typu nie więcej niż 10/30/50 zł miesięcznie. No ale wychodzi, że
    > postanowili inaczej.

    Dla mnie warunki są akceptowalne. Poza tym pozostałe kwestie jak
    karta/bezpłatne bankomaty nadal pozostaję więc jako drugie konto Sync
    nadal się sprawdzi.

    Mr. Owl.

  • 16. Data: 2012-11-01 17:38:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a) :

    > Uhm. Rocznie.

    He, racja.

    > Jeśli przez pozostałe 11 miesięcy nie będziesz już nic kupował, to tak.

    Ale ile można kupować? Chatę mam za małą :-)
    Tu 1410, tam 2000, tam ileśtam, itd.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 17. Data: 2012-11-01 18:15:55
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Pan Sowa" napisał w wiadomości grup

    > Dla mnie warunki są akceptowalne. Poza tym pozostałe kwestie jak
    > karta/bezpłatne bankomaty nadal pozostaję więc jako drugie konto Sync
    > nadal się sprawdzi.

    Dla mnie od biedy też są akceptowalne. Ja tam zamierzam po prostu w razie
    potrzeby przelewać w najgorszym razie 46500 zł na jeden dzień, czy tam 23250
    na dwa dni, jeżeli w danym miesiącu (pod jego koniec) uznam to za opłacalne
    oraz ewentualnie kumulować moneyback co drugi miesiąc. Dla tych, którzy
    brali maksymalny moneyback w każdym miesiącu (ja do nich nie należę) te
    warunki nie pogarszają istotnie oferty. Jest to pogorszenie, ale o wiele
    groźniejsze są panoszące się wyłączenia.

  • 18. Data: 2012-11-01 19:05:48
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 01 Nov 2012 17:38:08 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Ale ile można kupować? Chatę mam za małą :-)
    > Tu 1410, tam 2000, tam ileśtam, itd.

    1410 rocznie? Tyle to się załatwi fakturami za internet/telefon :)

    AK

  • 19. Data: 2012-11-01 19:31:01
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-11-01 18:15, MarekZ pisze:
> [...]
    > nie należę) te warunki nie pogarszają istotnie oferty. Jest to
    > pogorszenie, ale o wiele groźniejsze są panoszące się wyłączenia.

    Teraz znalazłem, że Sync ma coś takiego :

    Konto oszczędnościowe możesz powiązać ze swoim kontem osobistym!

    Dzięki usłudze auto-uzupełniania zyskasz na oprocentowaniu wolnych
    środków i zaoszczędzisz czas na kontrolowaniu salda rachunku! Wystarczy,
    że określisz kwotę, którą chcesz zawsze mieć na koncie osobistym. Gdy
    wystąpi na nim nadwyżka środków, zostanie ona przelana na Twoje konto
    oszczędnościowe. Jeśli jednak środki na Twoim koncie osobistym będą
    niewystarczające, uzupełnimy je korzystając z Twojego konta
    oszczędnościowego. W zależności od Twoich potrzeb sprawdzenie salda i
    przelew środków może odbywać się z częstotliwością dzienną, tygodniową
    lub miesięczną. Minimalna kwota przelewu w ramach usługi wynosi 50 zł.

    Czy to nie jest taka sama usługa jaką ma Raiffeisen ?
    W przypadku konta "zapasowego" to właściwie super sprawa, no i to 1500
    zł wymaganego salda będzie na siebie pracowało.

    Mr. Owl.

  • 20. Data: 2012-11-01 19:37:56
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 1 Lis, 17:38, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Ale ile można kupować? Chatę mam za małą :-)
    > Tu 1410, tam 2000, tam ileśtam, itd.

    Wiesz, sam rachunek za gaz u mnie wyrabia ten limit z nadwyżką.

    mucher