  • 21. Data: 2012-09-27 17:39:56
    Temat: Re: Syncowi znudziło się dopłacanie...
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-27 08:57, lolekanabolek pisze:

    > mobilet ma chyba kod 4111, więc by odpadło
    > ale zawsze można go zasilić przez PayU, powinno wtedy przejść

    ja zwykle zasilam przez niebieskiego a ten ma 4814 więc jest ok

  • 22. Data: 2012-09-27 22:31:50
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 06:01:25 -0700 (PDT), eisenberg napisał(a):

    > U mnie "Transakcja kartą debetową;obciążenie 4111 POL WARSZAWA ZASILENIE MPAY S.A."
    Czyli też wypadnie po 24.10.

    A nikt nie korzystał z "Płacę z Alior Sync"?
    Bo najpierw zrobiłem doładowanie komórki przez blue.pl, potem zapłaciłem
    za towar na Allegro, a w systemie ani śladu jakichkolwiek kodów MCC bądź
    promocyjnych punktów.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2012-09-27 22:39:35
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-27 22:31, Chris94 pisze:

    S.A." Czyli też wypadnie po 24.10.

    > A nikt nie korzystał z "Płacę z Alior Sync"?

    Korzystał, ale przy przelewach nie ma kodu.

    > Bo najpierw zrobiłem doładowanie komórki przez blue.pl, potem zapłaciłem
    > za towar na Allegro, a w systemie ani śladu jakichkolwiek kodów MCC bądź
    > promocyjnych punktów.

    Zwrot jest do 5 dnia roboczego następnego miesiąca więc wtedy sobie
    wyliczyć które punkty są promocyjne ;) Alior Ci tego (w prost) nie powie ;)

  • 24. Data: 2012-10-01 21:29:57
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 16:49:28 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > 24 października zmiana regulaminu, już nie będzie tak łatwo kasować co
    > miesiąc 1125*liczba dobrych znajomych.
    >
    > AK

    ciekawe, że wpadli na to dopiero teraz, a nie wtedy jak wymyślali te 5%

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow6.php

  • 25. Data: 2012-10-02 07:47:01
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 1 Oct 2012 21:29:57 +0200, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) napisał(a):

    > ciekawe, że wpadli na to dopiero teraz, a nie wtedy jak wymyślali te 5%

    Jako że idioci tam raczej nie siedzą, pewnie właściwa liczba
    zaprzyjaźnionych osób musiała legalnie skasować swoje - coś jak promocja
    innej instytucji, gdzie w pierwszej edycji kto żyw, mógł dostać iPada2 za
    nieco ponad dwieście złotych :)

    AK

  • 26. Data: 2012-10-02 14:04:35
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 09:15:58 -0700 (PDT), Michal Pl napisał(a):

    > Szanowni Państwo,
    >
    > Uprzejmie informujemy, że od 24 października 2012 r. obowiązywać będzie nowy
    "Regulamin obsługi produktów Alior Sync*. Poniżej przedstawiamy najważniejsze zmiany
    dotyczące Cashback i karty debetowej.

    > Z usługi Cashback, polegającej na zwrocie 5% wartości zakupów internetowych,
    wyłączone zostały:

    > 1. kody MCC:
    >
    > - 4111, określający m.in. usługi transportowe,
    >
    > - 6012, określający instytucje finansowe,
    >
    > -6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
    >
    > -6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
    >
    > - 4629, określający internetowe przekazy pieniężne.
    >
    > 2. płatności ,Płacę z Alior Sync* w punktach korzystających z wyżej wymienionych
    kodów MCC.

    Pytanie trochę OT:
    Jak ten tekst skopiowałeś z sytemu transakcyjnego? (Chyba go nie
    przepisywałeś?)
    Bo ja pod Firefoxem nie byłem w stanie zaznaczyć tekstu do kopiowania,
    mogłem co najwyżej zrobić screenshota, nic więcej.

  • 27. Data: 2012-10-02 17:48:04
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-02 14:04, Chris94 pisze:
    > Pytanie trochę OT:
    > Bo ja pod Firefoxem nie byłem w stanie zaznaczyć tekstu do kopiowania,
    > mogłem co najwyżej zrobić screenshota, nic więcej.

    Ja używam do tego dodatku dla webmasterów FireBug ;) Możesz też użyć
    opcji 'zbadaj element' z menu kontekstowego (po prawym klikiem) i po
    wybraniu elementu zrobić w dodatkowym menu pod strzałką masz 'kopiuj
    wewnętrzny html' ale wtedy możesz mieć trochę śmieci (zależy jaki
    element zaznaczysz).

  • 28. Data: 2012-10-03 17:29:28
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Bank dla lamerów to to nie jest :)

  • 29. Data: 2012-10-03 17:32:37
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Bank dla lamerów to to nie jest :)

    Hahaha, dobre, naprawdę dobre! :)

  • 30. Data: 2012-10-03 20:37:59
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-03 17:29, Piotr Hołda pisze:
    > Bank dla lamerów to to nie jest :)

    Należy się cieszyć, że nie ma okienka do wpisywania zapytań do bazy
    danych wyciągających informacje o naszych transakcjach ;) Optymistycznie
    zakładam, że dostęp mamy tylko do rekordów z naszymi operacjami :)