  • 1. Data: 2012-10-30 14:06:41
    Temat: SyneC dwakroć mniej łaskawy niż dawniej...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    5 dych za konto w SynCu.

    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/Alior-Sync/1
    1935583?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_304&a=1661

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-10-31 10:45:45
    Temat: Re: SyneC dwakroć mniej łaskawy niż dawniej...
    Od: Jarosław Kuter <k...@g...com>

    Oświećcie mnie proszę czy jeszcze warto korzystać z cashbacka w alior
    sync?
    Dodam, że nie zamierzam nacinać banku na jakieś lewe transfery
    pieniędzy. Po prostu chodzi mi o typowe korzystanie z tej karty do
    zakupów w internecie. Z drugiej strony nie chciałbym się zastanawiać
    przy każdej transakcji czy aby na pewno MCC uprawnia do zwrotu. Skąd
    wogóle mam wiedzieć jaki jest mcc skoro przynajmniej w mbanku nie
    wynika to nawet z historii transakcji?

    kuternochal

  • 3. Data: 2012-10-31 12:46:25
    Od: j...@o...pl

    To juz druga odslona tej polowicznej promocji. Drugie 50pln odbiera grupon.

  • 4. Data: 2012-10-31 13:32:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jarosław Kuter napisał(a) :
    > Oświećcie mnie proszę czy jeszcze warto korzystać z cashbacka w alior
    > sync?

    Chodzi o MONEYback? Tylko czasami money to cash ;-)

    > Z drugiej strony nie chciałbym się zastanawiać
    > przy każdej transakcji czy aby na pewno MCC uprawnia do zwrotu.

    Nie chcesz się zastanawiać? Nie bierz. Proste. Chyba, że lubisz
    dreszczyk emocji do 10-tego dnia roboczego następnego miesiąca :-)

    > Skąd
    > wogóle mam wiedzieć jaki jest mcc skoro przynajmniej w mbanku nie
    > wynika to nawet z historii transakcji?

    Zwykle wynika to wyłącznie ze szklanej kuli.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2012-10-31 14:41:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." k6r5ou$kvg$...@n...news.atman.pl

    > Nie chcesz się zastanawiać? Nie bierz. Proste. Chyba, że lubisz dreszczyk emocji do
    10-tego dnia roboczego następnego miesiąca :-)

    W razie czego (złego MCC) straty nie są duże.

    Jeśli mi SyneC nie da 5% to chyba zrezygnuję z jego usług.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'