  • 11. Data: 2012-06-23 19:20:17
    Temat: Re: Synek i payU
    Od: "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?wac=B3aw?= <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Ostatnio kupowałem coś na allegro.
    > Jako forma zapłaty przepisywałem nr karty debetowej do przedstawionej formatki
    > (zdaje się, że było to PayU).
    > Rozumiem, że to nie jest Płace z Alior Sync i z takiej transakcji nie będzie 5%
    >
    > zwrotu?

    Będzie zwrot.

    > Jak w takim razie płaci się z Alior Sync?

    Wybrać nie płatność kartą tylko "Płacę z Alior Sync" ;)

  • 12. Data: 2012-06-23 19:25:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.06.2012 19:08, wacław pisze:
> [...]
    > zwrotu?
    > Jak w takim razie płaci się z Alior Sync?

    Czytanie chyba za bardzo boli, nie?

    "Robisz zakupy kartą przez Internet albo wykonujesz błyskawiczne
    płatności, korzystając z opcji ,,Płacę z Alior Sync", a my zwracamy Ci 5%
    ich wartości."

  • 13. Data: 2012-06-23 21:43:56
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tomek <t...@g...com> wrote:

    > Ja niestety dopiero dziś kartę dostałem i czekam na rozliczenie ;-)

    Aby zaplacic przez PayU nie trzeba juz miec fizycznie karty, jest
    'place z sync' i podobno tez zwracaja 5%.

    a.

  • 14. Data: 2012-06-24 01:24:54
    Od: Tomek <t...@g...com>

    W dniu sobota, 23 czerwca 2012 19:25:36 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

    > Czytanie chyba za bardzo boli, nie?
    >
    > "Robisz zakupy kartą przez Internet albo wykonujesz błyskawiczne
    > płatności, korzystając z opcji "Płacę z Alior Sync", a my zwracamy Ci 5%
    > ich wartości."

    Jako ciekawostkę dodam iż przy płatności prowizji allegro, nie ma jeszcze możliwości
    płatności z Alior Sync.

    Ja płaciłem właśnie prowizję - 3 razy po 1,01 - i musiałem przeklepywać numery karty.

  • 15. Data: 2012-06-24 01:54:06
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Po około 17-tu godzinach dostałem potwierdzenie dostarczenia pieniędzy do
    odbiorcy. I to w sobotę, cały piatek to było za mało.

    pozdrawiam

    MichalL

  • 16. Data: 2012-06-24 11:44:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 23 Jun 2012 16:24:54 -0700, Tomek napisał(a):

    > Jako ciekawostkę dodam iż przy płatności prowizji allegro, nie ma
    > jeszcze możliwości płatności z Alior Sync.
    >
    > Ja płaciłem właśnie prowizję - 3 razy po 1,01 - i musiałem przeklepywać
    > numery karty.

    No ale chyba tylko raz, bo później to już ctr+c/v. Fakt, że można też
    zaprzęgnąć do tego innych pomocników.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2012-06-24 16:23:35
    Od: " wacław" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > tki
    > ie 5%
    >
    > Czytanie chyba za bardzo boli, nie?

    Skąd, lubię czytać. Boli natomiast zawiłość regulaminów i zasad + szukanie
    tzw. gwiazdek.

  • 18. Data: 2012-06-24 22:33:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.06.2012 16:23, wacław pisze:

    > Skąd, lubię czytać. Boli natomiast zawiłość regulaminów i zasad + szukanie
    > tzw. gwiazdek.

    WOW! To nawet nie byly gwiazdki, to jest na glownej stronie. Gratulacje.

    http://www.sync.pl/produkt/Konto+osobiste/Szczeg%C3%
    B3%C5%82owe+informacje

  • 19. Data: 2012-06-25 18:47:41
    Od: " wacław" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > WOW! To nawet nie byly gwiazdki, to jest na glownej stronie. Gratulacje.
    >

    > http://www.sync.pl/produkt/Konto+osobiste/Szczeg%C3%
    B3%C5%82owe+informacje

    Kolego uprzejmy :)
    Informacji ze strony głównej nigdy nie przyjmuję za stan rzeczywisty. Jest
    dużo stron głównych, których wytłuszczoną treść weryfikuje potem drobny druk w
    regulaminie. I stąd moje wątpliwości próbuję rozwiać na pbb.
    Rozumiem jednak frajdę z prześmiewczej ironii, więc skoro pomaga to się cieszę
    :)

  • 20. Data: 2012-06-25 18:51:57
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.06.2012 18:47, wacław pisze:
    > Informacji ze strony głównej nigdy nie przyjmuję za stan rzeczywisty. Jest
    > dużo stron głównych, których wytłuszczoną treść weryfikuje potem drobny druk w
    > regulaminie. I stąd moje wątpliwości próbuję rozwiać na pbb.

    Czyli jestes po prostu leniwy, ok.