  • 1. Data: 2002-01-24 18:14:20
    Temat: System Bankier i problemy
    Od: "Mariusz A. Jasinski" <m...@p...onet.pl>

    Bank, w ktorym mam kredyt mieszkaniowy, posiada system Bankier,
    bank powoli przechodzi na inny system, ale jeszcze jest na starym.

    Pierwszy harmonogram, jaki dostalem, byl calkiem w porzadku,
    wszystkie raty rowne wg umowy.

    Po zmianie oprocentowania otrzymalem nowy harmonogram, raty dalej
    powinny byc rowne, tylko nizsze. Tymczasem bank sobie przyjal
    jakis nowy model rat: ROSNACE !!!

    Najpierw sie zdenerowalem i z rozmowy nic nie wyniklo, poza tym
    ze tak musi byc, a w umowie nic nie mam zagwarantowane.

    Przy drugiej rozmowie juz udalo mi sie spokojnie dowiedziec,
    ze system Bankier przy kolejnych harmonogramach nie potrafi ich
    za dobrze wyliczyc i troche sie gubi, a Pani sie do tego
    nawet przyznala.

    Prosze specjalistow od Bankiera o komentarz ...
    Dzieki za wszelkie uwagi.

    Jako ciekawsotke podam, ze w tym kredycie przewidziano
    dwa modele rat: STALE I MALEJACE, a o rosnach nikt wczesniej
    sie nawet nie zajaknal.

    MJ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-01-24 19:50:34
    Temat: Re: System Bankier i problemy
    Od: KrzysiekPP <n...@c...pl>

    > Prosze specjalistow od Bankiera o komentarz ...
    > Dzieki za wszelkie uwagi.

    Mialem z tym systemem do czynienia 2 lata i teraz sie ciesze, ze juz nie
    mam ;)

    --
    Krzysztof Pułapa <j...@c...pl>
    http://www.ceti.pl/~jimi, http://www.prk.prv.pl