  • 1. Data: 2010-10-23 07:35:13
    Temat: System Bankier.pl.
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    Gdzie można znaleźć założenia systemu z Bankier.pl o którym wspomniał Totus
    (z małej litery) w wątku "Sprzedawaj na Rosz ha-Szana" ?.

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/msg/580
    831220a9f525f?hl=pl

    "[..] Przykładem jest system bankiera. Jest publiczny ale ja nie znam nikogo
    kto by z niego korzystał. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-10-23 08:14:52
    Temat: Re: System Bankier.pl.
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    >
    > "[..] Przykładem jest system bankiera. Jest publiczny ale ja nie znam
    > nikogo kto by z niego korzystał. [...]".

    Można znaleźć w sieci. Tam ja znalazłem.

  • 3. Data: 2010-10-23 08:42:52
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Można znaleźć w sieci. Tam ja znalazłem.

    Czy to jest mniej więcej to ?.

    http://www.bankier.pl/forum/temat_re-system-tygodnio
    wy-fw20-sygnaly,6205859.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-10-23 09:37:22
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Czy to jest mniej więcej to ?.
    >
    > http://www.bankier.pl/forum/temat_re-system-tygodnio
    wy-fw20-
    sygnaly,6205859.html

    Tak to jest mniej więcej to. Określenie "mniej więcej" jest tu bardzo
    uzasadnione bo publikowane sygnały różnią się od wyliczonych w/g tej
    formuły. Różnicę Paweł Rejczak tłumaczył własną pomyłką.

  • 5. Data: 2010-10-23 09:41:30
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Tak to jest mniej więcej to. Określenie "mniej więcej" jest tu bardzo
    > uzasadnione bo publikowane sygnały różnią się od wyliczonych w/g tej
    > formuły. Różnicę Paweł Rejczak tłumaczył własną pomyłką.

    A mógłbyś naprowadzić - bo w/w formuła/wzór to - rozumiem (nie wiem czy
    dobrze)- sygnała wejścia. A gdzie wyjście ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-10-23 10:46:43
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > A mógłbyś naprowadzić - bo w/w formuła/wzór to - rozumiem (nie wiem czy
    > dobrze)- sygnała wejścia. A gdzie wyjście ?.

    Te sygnały to sygnały odwrotu. System jest zawsze na rynku. Nie ma
    założonego zysku. Projektant wychodził z założenia, że albo rośnie albo
    spada. Nie ma sytuacji "nie wiem co się dzieje więc będę poza rynkiem".
    System jest symetryczny. Czyli sygnał kupna i sygnał sprzedaży jest oddalony
    o ta samą ilość punktów od otwarcia. Innymi słowy liczysz w/g formuły ilość
    punktów i jeżeli masz pozycję L to od otwarcia danego dnia odejmujesz tę
    ilość punktów i składasz zlecenie na sprzedaj na podwójną ilość kontraktów.
    Przy pozycji S działasz odwrotnie. Operację robisz raz dziennie na otwarciu.
    I to cała maszyna do robienia pieniędzy. Od razu Ci powiem. Nie dasz rady
    handlować tym systemem za liczące się dla Ciebie pieniądze. Od 1.01.2010 do
    ostatniej transakcji, która była 21 bm system zarobił 246 pkt brutto bez
    prowizji.

  • 7. Data: 2010-10-23 11:18:14
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Innymi słowy liczysz w/g formuły ilość
    > punktów i jeżeli masz pozycję L to od otwarcia danego dnia odejmujesz tę
    > ilość punktów i składasz zlecenie na sprzedaj na podwójną ilość
    > kontraktów.

    Swego rodzaju piramida widzę ...
    Przypomina to system na przegraną lidera tabeli w zakładach bukmacherskich w
    ligach w których od lat wygrywają ci sami (liga szkocka Galsgow,Celtic). Z
    tego co pamiętam obstawiało sie od początku sezonu przegraną potencjalnego
    lidera tabeli. Z kolejki na kolejke obstawiało si 2 * większą stawkę. Przy
    wysokich wspólczynnikach za przegraną system dawał zyski.
    Były tylko dwa ale - nie zawsze lider musiał przegrać w kolejce, oraz
    piramida dośyć mocno rosła i kwoty zakładu były dosyć spore ....

    Czysty hazard.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-10-23 11:36:53
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Nic nie kumasz Endriu, totus pisał, że składasz zlecenie na podwójną ilość
    kontraktów mając na myśli reweres pozycji, nie podwajanie.
    DJ

  • 9. Data: 2010-10-23 11:39:40
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > zyski. Były tylko dwa ale - nie zawsze lider musiał przegrać w kolejce,
    > oraz piramida dośyć mocno rosła i kwoty zakładu były dosyć spore ....

    Nic nie rozumiesz. Nie wiesz jak handluje się kontraktami. Jesteś zbyt
    emocjonalny do handlu na giełdzie. Zajmij się kazaniami.

  • 10. Data: 2010-10-23 12:14:30
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Nic nie kumasz Endriu, totus pisał, że składasz zlecenie na podwójną ilość
    > kontraktów mając na myśli reweres pozycji, nie podwajanie.

    A czy to nie jakaś tam forma piramidy ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/