  • 11. Data: 2010-10-23 12:30:19
    Temat: Re: System Bankier.pl.
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Nic nie rozumiesz. Nie wiesz jak handluje się kontraktami. Jesteś zbyt
    > emocjonalny do handlu na giełdzie. Zajmij się kazaniami.

    Coś tam wiem pogrywając wirtualnie na bankierze wedla jakiegoś tam systemu:
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/portfele/pf_value
    .html?pf_id=150676

    A własnie odnośnie kontraktów (i poniekąd opcji walutowych chyhba też). Z
    kim potencjalny kupiec zakłada się, że rynek wzrośnie albo spadnie. Z biurem
    Maklerskim ?.

    No bo weźmy taką sytuację (czysto hipotetyczną), że przyszłą hossa i 100%
    kupców trafnie zakupiło kontrakty na LONG. Z kim kupcy się zakładają ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2010-10-23 13:46:31
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > A czy to nie jakaś tam forma piramidy ?.

    Jak na rewersie nie pójdzie w tą stronę co trzeba ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2010-10-23 13:54:16
    Od: "walter" <w...@t...wenus>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > No bo weźmy taką sytuację (czysto hipotetyczną), że przyszłą hossa i 100%
    > kupców trafnie zakupiło kontrakty na LONG...

    :)))))))))))))))))

    Na grupie jesteś dawno, ale czy Ty w ogóle grasz???
    Takie bzdury to tylko kompletny leszcz może napisać.

  • 14. Data: 2010-10-23 14:02:38
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > :)))))))))))))))))
    >
    > Na grupie jesteś dawno, ale czy Ty w ogóle grasz???
    > Takie bzdury to tylko kompletny leszcz może napisać.

    Bardzo mni przykro, że nie wiem, ale tego akurat naprawdę nie wiem. Co by
    się stało gdyby 100% grających obstawiło poprawnie przy hossie long (i tylko
    przy jednej transakcji kupna na całą serie kontraktów). Kto wtedy musi
    wyłożyć kasę (biuro maklerskie, czy ki diabeł) ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2010-10-23 14:27:24
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

> [...]
    > tylko przy jednej transakcji kupna na całą serie kontraktów). Kto wtedy
    > musi wyłożyć kasę (biuro maklerskie, czy ki diabeł) ?.

    O matko. ;-)
    Postaram sie wytłumaczyć Tobie o co chodzi z tymi kontraktami.
    Aby zakład został otowarty muszą się zawsze spotkaćdwie strony.
    Jeden co kupuje i drugi co sprzedaje. Np. jeśli Endriu sądzi że będzie rosło
    to wystawia zlecenie kupna 1 kontraktu (+1) po 2647. A Archangell uważa, że
    będzie spadać
    i wystawia zlecenie sprzedaży 1 kontraktu (-1) (na koncie maklerskim
    sprzedane kontrakty figurują
    jako wielkości ujemne). Nasze zlecenia się spotykają pobrana zostaje
    prowizja od każdego zlecenia na rzecz biura
    maklerskiego i zakład zostaje zawarty. Zawsze jest taka sama ilość pozycji
    kupionych (tzw Longów)co pozycji
    sprzedanych (tzw. szortów). LOP czyli liczba twartych pozycji na kontraktach
    w wysokości np 100 000 oznacza,
    że jedna strona kupiła 100 000 kontraktów a druga strona sprzedała 100 000
    kontraktów.
    Jaśniej już?

    Arch

  • 16. Data: 2010-10-23 15:59:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-10-23 14:30, Endriu pisze:

> [...]
    >
    > No bo weźmy taką sytuację (czysto hipotetyczną), że przyszłą hossa i 100%
    > kupców trafnie zakupiło kontrakty na LONG. Z kim kupcy się zakładają ?.

    Poczytaj o bazie....

  • 17. Data: 2010-10-23 17:38:48
    Od: "walter" <w...@t...wenus>

> [...]
    > tylko przy jednej transakcji kupna na całą serie kontraktów). Kto wtedy
    > musi wyłożyć kasę (biuro maklerskie, czy ki diabeł) ?.

    Nikt nie musi
    Możesz postawić kupno longów po lewej i beda tak stać do usr. śmierci,
    jesli nikt z prawej nie sypnie.
    Jak bedziesz chciał PKC to weźmiesz tyle, i po takiej cenie, jak są po
    prawej.

    A BM ch obchodzi czy kupisz czy nie kupisz, co oni mają do tego???
    Kupisz, wezmą prowizje, nie kupisz wezmą opłate.

    Chyba, że są animatorem, ale to delikatnie inny temat i poza tym przeskok w
    tym Elementarzu ze strony nr 3 na strone nr 333; darujmy sobie w tym
    układzie.

    Czy w ogóle zapoznałeś się z pojęciem "oferty i "arkusz zleceń"???

    Zamiast pisać te wszystkie brednie, poducz sie w temacie grupy bo jestes jej
    głównym spamerem a jak sie okazuje nic nie wiesz o absolutnych podstawach
    traderki.

    Weź sie w garść, chłopie.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-10-23 17:55:11
    Od: "walter" <w...@t...wenus>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    .html?pf_id=150676

    > Poczytaj o bazie....

    o jakiej bazie?
    w kontekście pytania, jakie zadał chyba nie chodzi Ci o bazę fut-bazowy, bo
    co niby to ma wspólnego z jego pytaniem?

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-10-23 18:52:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-10-23 19:55, walter pisze:

    > o jakiej bazie?
    > w kontekście pytania, jakie zadał chyba nie chodzi Ci o bazę fut-bazowy,
    > bo co niby to ma wspólnego z jego pytaniem?

    A skad sie bierze baza na futach jak nie z tego ze wszyscy mysla iz
    bedzie wyzej/nizej. Jesli cena rownowagi transakcyjnej jest rozna od
    indeksu to jest wlasnie przyklad iz wiekszosc mysli ze wzrosnie/spadnie

  • 20. Data: 2010-10-23 19:32:01
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" napisał w wiadomości

    > A skad sie bierze baza na futach jak nie z tego ze wszyscy mysla iz bedzie
    > wyzej/nizej. Jesli cena rownowagi transakcyjnej jest rozna od indeksu to
    > jest wlasnie przyklad iz wiekszosc mysli ze wzrosnie/spadnie

    Taaa, a np. dywidendy papierów z kasowego nie mają tu nic do rzeczy?

    Uczył Marcin, Marcina...

    DJ