  • 21. Data: 2010-10-23 19:39:32
    Temat: Re: System Bankier.pl.
    Od: "walter" <w...@t...wenus>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:i9vatk$b9v$1@news.onet.pl...

    > A skad sie bierze baza na futach jak nie z tego ze wszyscy mysla iz bedzie
    > wyzej/nizej. Jesli cena rownowagi transakcyjnej jest rozna od indeksu to
    > jest wlasnie przyklad iz wiekszosc mysli ze wzrosnie/spadnie

    Przeciez on pytał kompletnie o co innego.
    Pytał, kto ma obowiązek zajmować przeciwstawną pozycję, jeśli wszyscy będą
    chcieli się zapakować w longi, w sczególności czy BM ma taki obowiązek i
    ustawowy nakaz.

    Endriu:

    co z tym ma baza wspólnego:)))

  • 22. Data: 2010-10-23 20:07:01
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Możesz postawić kupno longów po lewej i beda tak stać do usr. śmierci,
    > jesli nikt z prawej nie sypnie.

    Szybka , rzeczowa i konkretna odpowiedź bez zbędnego pierdolenia.
    Dzięki.

    P.S. Iście szatańska zabawa na te kontrakty jakby się tak dobrze przyjrzeć.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2010-10-23 20:13:12
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Szybka , rzeczowa i konkretna odpowiedź bez zbędnego pierdolenia.
    > Dzięki.
    >
    > P.S. Iście szatańska zabawa na te kontrakty jakby się tak dobrze
    > przyjrzeć.

    Mówię to w takim kontekście, że sam lewar juz mnie trochę przytłacza. Gdy
    sobie człowiek pomyśli ,że po drugiej stornie siedzi mniej więcej podobnego
    typu cwaniak wpatrzony w wykresy, któremu akurat startegia pokazała
    dokładnie co innego .... :).

    Ech... szatańska zabawa.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2010-10-23 20:56:01
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    >Zamiast pisać te wszystkie brednie, poducz sie w temacie grupy bo jestes
    >jej głównym spamerem a jak sie okazuje nic nie wiesz o absolutnych
    >podstawach traderki.

    P.S. Badrzo się podniecasz przy tłumaczeniu ludziom trywialnie prostych
    faktów. Spieniłeś się jakbyś pozjadał wszystkie rozumy.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 25. Data: 2010-10-23 21:01:45
    Od: "walter" <w...@t...wenus>

> [...]
    > Dzięki.
    >
    > P.S. Iście szatańska zabawa na te kontrakty jakby się tak dobrze

    szatańskie to są zabawy na różnych śmieciach, gdzie jak sie zapakujesz
    poważną kwotą to sie okazuje, że byle jaką jej częścią zawalisz taki
    wynalazek na widły
    jest wiele takich spółek i powyższy opis jest zupełnie realny

    co do kontraktów to płynność jest bdb i teoria na wyrost, ale postawiłeś
    pytanie teoretyczne (co by było gdyby) i taka sama była odpowiedź, w
    szczególności nikt nie ma obowiązku od Ciebie nic kupić ani Ci sprzedać, a
    już szczególnie po wymyślonej przez Ciebie cenie

    na fucie nie grasz z makrelem, on nie jest stroną walki (pomińmy przypadki
    szczególne będące naruszeniem prawa) w sensie jaki tu przedstawiałeś
    grasz anonimowo przeciw innym anonimowym, którzy tym obracają

  • 26. Data: 2010-10-23 21:04:30
    Od: "walter" <w...@t...wenus>

> [...]
    > sobie człowiek pomyśli ,że po drugiej stornie siedzi mniej więcej
    > podobnego typu cwaniak wpatrzony w wykresy, któremu akurat startegia

    lewar to dobrodziejstwo a nie obligo
    nikt Ci nie każe go uzywać
    wręcz przeciwnie, możesz (jak zaserwował Jan S) mieć na rku 26k na konia i
    wtedy efekt gry jak na kasowym
    z o wiele mniejszą prowizją

  • 27. Data: 2010-10-23 21:05:52
    Od: "walter" <w...@t...wenus>

    --

    > P.S. Badrzo się podniecasz przy tłumaczeniu ludziom trywialnie prostych
    > faktów. Spieniłeś się jakbyś pozjadał wszystkie rozumy.

    Jak tak, to przepraszam:)

  • 28. Data: 2010-10-23 21:07:48
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > A BM ch obchodzi czy kupisz czy nie kupisz, co oni mają do tego???
    > Kupisz, wezmą prowizje, nie kupisz wezmą opłate.

    Znaczy się za samo zlecenie bez realizacji też biorą opłatę ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2010-10-23 21:14:16
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Jak tak, to przepraszam:)

    Niemniej dziękuję, czasami człowiek nie doczyta lub źle sens zrozumie....
    Czytałem o futach (posiadam nawet konto Futowe w Bosiu) jakieś parę lat
    temu, brakło -jak widać - jednego postu na pl.biznes.wgpw z konkretnym
    wyjaśnieniem.
    Podejrzewałem mniej więcej że to tak wygląda, jak widzisz w tej całej
    układance brakowało mi pewnego (niebanalnego jak się okazało) szczegółu.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 30. Data: 2010-10-23 21:18:02
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Podejrzewałem mniej więcej że to tak wygląda, jak widzisz w tej całej
    > układance brakowało mi pewnego (niebanalnego jak się okazało) szczegółu.

    Reasumując - czyli jak Charlie Delta coś ugra na futach to ma prawo się
    podniecić, i stwierdzić , że "wydymał panienkę " :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/