  • 11. Data: 2009-03-24 13:18:08
    Temat: Re: System Internetowy Aliora nagrodzony w konkursie Gazety Bankowej
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 24 Mar, 11:16, BK <b...@g...com> wrote:

    > Czyli tak - nie korzystasz z systemu [ew. korzystasz ale go nie znasz
    > skoro pytasz o jego funkcjonalnosci] ale i tak wiesz, ze uczciwie nie
    > mogl dostac takiej nagrody? :) :) :)
    >
    > Swoja droga gazeta bankowa to organ prasowy SKOK'ow, ostatnia rzecza o
    > jaka bym ja podejrzewal jest wspolpraca marketingowa z bankami i
    > robienie "walkow" na korzysc bankow.

    System internetowy Polbanku tez kiedys wygral jakis ranking - serio :)

  • 12. Data: 2009-03-24 13:22:19
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 24, 2:18 pm, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

    > System internetowy Polbanku tez kiedys wygral jakis ranking - serio :)

    A to nawet calkiem naturalne, mogl wygrac np. ranking na najbardziek
    niekonwencjonalny system :)

  • 13. Data: 2009-03-24 13:23:37
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 24, 2:18 pm, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:
    > System internetowy Polbanku tez kiedys wygral jakis ranking - serio :)

    A tak serio - nie no rozumiem, z wiarygodnoscia rankingow bywa roznie.
    Tego nie kwestionuje.

    Dziwi mnie jednak jesli ktos kto nie zna systemu tak stanowczo i
    bezwzglednie stwierdza, ze to stek klamstw, ze ten system jest dobry.

  • 14. Data: 2009-03-24 13:27:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Na pewno warto ich pochwalić za:
    Zbudowanie systemu mobilnego, który z powodzeniem można stosować na
    komputerach stacjonarnych.
    Duże możliwości przeszukiwania historii rachunku.
    Dobry widok dla kart a jak jeszcze dorobią podgląd blokad to już w ogóle
    elegancja francja.

    a czy to się nadaje na jakieś pierwsze miejsce? Trochę na ten marketing i
    reklamę wydali, więc ekefty są ;)

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2009-03-24 13:57:49
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 24 Mar, 09:27, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > a czy to się nadaje na jakieś pierwsze miejsce? Trochę na ten marketing i
    > reklamę wydali, więc ekefty są ;)

    Moim skromnym zdaniem, po wejsciu na strone Alior Bank powinno sie
    slyszec slynny przeboj: "Jestem cudowny, najlepszy, wspanialy. Zawsze
    powtarzal bede ci to..." - gdyby, oczywiscie, ktos mial jeszcze
    watpliwosci. ;) Technicznie do zrobienia, prawda? :)

  • 16. Data: 2009-03-24 16:18:15
    Od: "Zenon" <z...@w...pl>

    Użytkownik "tomasz" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > informacja ze strony Alior:
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=65,System-Bankowosc
    i-Internetowej-Alior-Banku-nagrodzony-w-konkursie-Ga
    zety-Bankowej

    > Alior Bank otrzymał prestiżowe wyróżnienie "Gazety Bankowej" w kategorii
    > "Bankowość elektroniczna i e-finanse".

    Po zalogowaniu na konto Alior bank mając zainstalowaną nową przeglądarkę
    Internet Explorer 8 konto nie działa. To samo w Windows 7.

    Zenek

  • 17. Data: 2009-03-24 18:00:59
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Wemif <w...@a...pl> had the courage to write:
    > W Aliorze 'stadardowy' interfejs dziala we flashu, dlatego zrobili drugi
    > dla komórek. Muszę przyznać, że często korzystam z tego komórkowego
    > logując się normalnie komputerem. Działa bardzo szybko i do sprawdzenia
    > przychodzących przelewów jest jak znalazł.
    > a.

    Alior nie jest we flashu, to standardowy HTML + AJAX.
    Flasha w całej krasie ma Rajfi.

    k.

  • 18. Data: 2009-03-24 18:08:53
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Zenon <z...@w...pl> had the courage to write:
> [...]
    > Po zalogowaniu na konto Alior bank mając zainstalowaną nową przeglądarkę
    > Internet Explorer 8 konto nie działa. To samo w Windows 7.

    Potwierdzam. IE8 nie uzyskuje dostępu do katalogu /hades/js/dojo na serwerze
    aliora.
    k.

  • 19. Data: 2009-03-24 22:29:51
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Potwierdzam. IE8 nie uzyskuje dostępu do katalogu /hades/js/dojo na
    > serwerze aliora.
    > k.
    Brawo Alior! Przynajmniej on nie toleruje najnowszego bullshitu od
    Microshitu.

  • 20. Data: 2009-03-25 06:15:41
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 23 Mar, 23:07, "tomasz" <t...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    ormacyjne/aktualnosci/w...

    > Alior Bank otrzymał prestiżowe wyróżnienie "Gazety Bankowej" w kategorii

    Pewnie za wszechobecne kółka ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus