  • 1. Data: 2003-04-13 14:22:46
    Temat: Systemy operacyjne w bankach
    Od: "Nowak" <k...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jeśli ktoś wie, jakich systemów operacyjnych używa się w polskich bankach,
    niech podzieli się swoją wiedzą. Może jakies linki itp.? TIA

    Regards

    Nowak

  • 2. Data: 2003-04-13 16:24:11
    Temat: Re: Systemy operacyjne w bankach
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    "Nowak" <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Jeśli ktoś wie, jakich systemów operacyjnych używa się w polskich bankach,
    > niech podzieli się swoją wiedzą. Może jakies linki itp.? TIA

    Tzn chodzi Ci o systemy operacyjne czy bankowe ?
    Jeśli bankowe to zobacz np. www.sanchez.com (Profile)
    Chodzi na wielu platformach systemowych

    ICBS: http://www.istisharat.com/istisharat/product_icbs.ht

    A jeśli o operacyjne na stacjach lokalnych to najczęściej chyba NT4 i
    Win2000.

  • 3. Data: 2003-04-13 17:29:37
    Od: "Nowak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz Bajoński" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > [...]

    Dzięki. Idzie mi o platformy systemowe. Pewnie masz rację co do
    NT4 i Win2000. Ale, ZTCW, przynajmniej jeden z polskich banków
    stosuje UNIX. A co w "temacie" sieci m. bankowych?

    Regards

    Nowak

  • 4. Data: 2003-04-13 18:30:38
    Od: "rmrmg" <i...@s...atu.re>

    in <b7brrh$p8r$1@news.onet.pl> from Nowak

    > Jeśli ktoś wie, jakich systemów operacyjnych używa się w polskich
    > bankach, niech podzieli się swoją wiedzą. Może jakies linki itp.? TIA

    nmap do ręki sprawdzaj

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 5. Data: 2003-04-13 19:14:14
    Od: "Nowak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jelen" <j...@j...prv.pl> napisał w wiadomości

    THX. O KB nie wiedziałem, PKO BP jak najbardziej.

    Regards

    Nowak

  • 6. Data: 2003-04-13 20:44:12
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    Nowak wypstrykal:

    > Dzięki. Idzie mi o platformy systemowe. Pewnie masz rację co do
    > NT4 i Win2000. Ale, ZTCW, przynajmniej jeden z polskich banków
    > stosuje UNIX. A co w "temacie" sieci m. bankowych?

    do niedawna jeszcze KB i chyba nadal PKO BP
    --
    pozdrawiam,
    jelen