  • 41. Data: 2009-05-25 20:17:35
    Temat: Re: Sytuacja banków w Polsce
    Od: k...@o...pl

    On 25 Maj, 09:31, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:

    > O ile wiem, państwo polskie (każde kolejne) nie ogłaszało bankructwa.
    > Nawet hitlerowskie Niemcy (w pewnym zakresie) uszanowały prawo własności
    > Polaków. Przejmując majątek państwa przejmuje się zobowiązania. Inaczej
    > mamy do czynienia z bandytyzmem i rabunkiem jak w '45.
    Pewna forma "rabunku" zawsze będzie. Nawet w "państwie minimum" będzie
    "rabunek minimalny".
    Jest jednak pewna różnica miedzy tym co było i co jest. znaczna
    różnica.
    Były takie czasy po wojnie kiedy Państwo nie przestrzegało nawet
    własnego (bandyckiego juz i tak) prawa.

    > Powinno się im powiedzieć, że zostali oszukani, pomóc osobnym funduszem a
    > nie ze wspólnej kasy i PRZESTAĆ oszukiwać obecnie pracujących. Bo zarówno
    > emeryci są oszukani obietnicą za wysokiej emerytury, jak i obecnie pracujący
    > są oszukani jeszcze BARDZIEJ niemoralnymi zasadami wspomagania zupełnie
    > obcych osób na podstawie zupełnie niesprawiedliwych motywów.
    Obecnym trzeba zapewnić to co juz mają niestety....
    Osobny fundusz trzeba mieć. Ostatecznie i tak bedzie to "wspólna kasa"
    tylko inaczej (może lepiej) wydawana.
    Przyszłym trzeba powiedziec w skrócie, że lepiej dla nich bedzie jesli
    bedą sami oszczędzać.

  • 42. Data: 2009-05-25 22:07:37
    Od: jack <n...@s...pl>

    > Widzisz, rzecz w tym, że górnicy, stoczniowcy i inni dostają ogromne
    > odprawy podczas, gdy jak ktoś zwolni normalnego pracownika albo upadnie
    > mała firma to nikt nie dostaje nawet 1 PLN. To jest chore.

    W Polsce panuje prawo piesci, kto moze zrobic rozpierduche, wyrzucic gnoj
    pod urm-em, ten ma.

  • 43. Data: 2009-05-26 09:28:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > Jak definiujesz panstwo totalitarne?

    Ze słownika JP PWN:

    totalitaryzm m IV, D. -u, Ms. ~zmie, blm
    polit. <<system organizacji państwa polegający na ingerencji
    władz we wszystkie dziedziny życia politycznego, społecznego
    i kulturalnego oraz na sprawowaniu nad nimi kontroli; totalizm>>

    Zapewne to takie państwo, w którym:

    -- kultywuje się wolność słowa typu: <<możesz mówić, obywatelu
    to, na co Ci zezwala (zezwolenie --> od wolności) ,,władza''>>

    -- ,,władca'' odbiera hołd od ,,poddanych'' jak od swoich wasali,
    nie zaś zapewnia ich (swymi czynami i swymi słowami) o tym,
    iż całym swym sercem, całym swym umysłem, całą swą wolą itd.
    pragnie służenia tymże ,,poddanym'', czyli społeczeństwu

    -- obywatele nie czują się gospodarzami, lecz intruzami
    zmuszonymi (gospodarką czy polityką, czy czymkolwiek)
    do wegetacji w danym systemie/państwie

    -- nie należy do dobrego tonu zauważanie, że ,,aby totalitaryzm
    mógł [na nowo] się zacząć, musi się najpierw skończyć''...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 44. Data: 2009-05-26 09:41:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" gvdc1r$vjc$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > W zasadzie ewolucja wtym kierunku odbywa się na naszych oczach od około roku 2001.

    Napisz jeszcze, że od pierwszej połowy kwietnia 2001 roku. ;)

    (wtedy to rozpoczęła się jawna :) wojna prowadzona
    przeciwko mnie wytrwale ;) dłuugimi latami)

    IMO kryzys gospodarczy odsunie od ,,rządów'' głupoli
    i pozwoli Rozumowi na panowanie. :) A dlatego tak
    uważam, iż wiem z doświadczenia o tym, że ludzie
    pokornieją w obliczu śmierci czy innego ;) kataklizmu.

    (akurat ja nie ,,pokornieję'', bo dobrze mi w pobliżu śmierci)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2009-05-26 15:59:09
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl>

    > Zmień już płytę, co? Nudny jesteś z tym swoim banki to złodzieje,
    > banki to, banki śmo. Wymyśl sobie jakąś nową obsesję. :-)

    To nie obsesja ale prawda.
    Ja ci nie bronie zyc w swiecie iluzji, ale nie zabraniaj innym zyc w realnym
    swiecie.

    A co to ma do banku?

  • 46. Data: 2009-05-26 16:05:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-26, donald <d...@k...corporation.pl> wrote:

    [...]

    > To nie obsesja ale prawda.
    > Ja ci nie bronie zyc w swiecie iluzji, ale nie zabraniaj innym zyc
    > w realnym swiecie.

    Ależ oczywiście. TTST. :-)

    > A co to ma do banku?

    Dokładnie to samo co Twoje:
    "i zostac tancerzem baletowym w wieku 50 lat..prawda?"
    Ale widze, że poza obsesją to jeszcze Ci szwankuje czytanie
    z kontekstem. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 47. Data: 2009-05-26 17:07:58
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
    > On 2009-05-26, donald <d...@k...corporation.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ależ oczywiście. TTST. :-)

    Sadzisz, ze jak sluchasz TVN to juz jestes inteligetny?

    > Dokładnie to samo co Twoje:
    > "i zostac tancerzem baletowym w wieku 50 lat..prawda?"
    > Ale widze, że poza obsesją to jeszcze Ci szwankuje czytanie
    > z kontekstem. :-)

    Polecam mniej TVN to zaczniesz wreszcie rozumiec.
    Sprawa dotyczyla przekretu jaki robi rzad antypolski Po i PiS (aws-uw) ktory
    ludzi traktuje jak smieci.
    I raz im mowi, zostan nauczycielem, strazakiem etc, a pojdziesz na
    wszesniejsza emeryture a tera mowi ty naciagacz jestes - zpierdalaj do 65
    roku zycia, jak nazawc taki rzad? Chyba tylko rzad skurwysynow i zlodzieji.
    Zrezszta wczesniejsze emerytury wprowadzilo PO i PiS ale pod innym szyldem,
    wowczas nazywali sie PC, KLD, ZChN, KPN, UD - cos pominolem to przepraszam.
    Tak czy owak mordy zlodziejskie tdokladnie te same choc tylko szyld
    wymieniony.
    Odpocznij troche od TVN to sam zobaczysz jak robia cie na szaro.
    Naprawde by byc inteligetnym wcale nie trzeba sluchac TVN-u. Powiedzial bym
    raczej wrecz przeciwnie, TVN u sluchaja osoby z trudnosciami logicznego
    wyciagania wnioskow i myusza miec wszystko podane na tacy.

  • 48. Data: 2009-05-26 17:33:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-26, donald <d...@k...corporation.pl> wrote:

    [...]

    > Sadzisz, ze jak sluchasz TVN to juz jestes inteligetny?

    No ba.

> [...]
    > roku zycia, jak nazawc taki rzad? Chyba tylko rzad skurwysynow i zlodzieji.

    No patrz. A podobno to banki są złodziejiami. :)

> [...]
    > wowczas nazywali sie PC, KLD, ZChN, KPN, UD - cos pominolem to przepraszam.
    > Tak czy owak mordy zlodziejskie tdokladnie te same choc tylko szyld

    I gdzie jeszcze węszysz spisek? :)

> [...]
    > raczej wrecz przeciwnie, TVN u sluchaja osoby z trudnosciami logicznego
    > wyciagania wnioskow i myusza miec wszystko podane na tacy.

    Wszystko super, tylko powiedz mi jeszcze jak się TVN wyłącza jak się
    nie ma TV. I już sobie pójde nieoglądać. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 49. Data: 2009-05-26 18:09:11
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Wojciech Bancer wrote:

    (...)

    > Wszystko super, tylko powiedz mi jeszcze jak się TVN wyłącza jak się
    > nie ma TV. I już sobie pójde nieoglądać. ;)

    Aby wylaczyc TVN jak sie nie ma TV, nalezy wlaczyc Radio Ojca Prowadzacego.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 50. Data: 2009-05-26 20:51:19
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl>

    > On 2009-05-26, donald <d...@k...corporation.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No ba.

    Naprawde.

    > No patrz. A podobno to banki są złodziejiami. :)

    A zadales sobie choc maly trud by sprawdzic skad PO i PiS czerpie pieniadze
    na kampanie wyborcza?
    Sprawdz, a kopara ci opadnie...

    > I gdzie jeszcze węszysz spisek? :)

    Jaki spisek? O czym ty chloptasiu mowisz?
    Zobacz na zyciorys polityczny Tuska, Kaczynskiego, Dorna, Ziobre, Jurka,
    Buzka, Rokity, i calej masci zlodziejskiej bandy. To nie zaden spisek ale
    fakt. To wladza postsolidarnosciowa z tych parti wymienionych czyli obecnego
    PO i PiS (mordy te same szyldy onne, nie patrz na szyldy tylko na mordy)
    uchwalila emrytury pomostowe i wczesniejsze...
    Sprawdz! Moze skoro nie masz telewizora czy go nie wlaczasz - to sprawdz w
    internecie, tylko nie na stronach TVN czy gazety. Poszukaj na stronach
    sejmu, jest tam wyszukiwarka archiwalnych dokumentow.

    > Wszystko super, tylko powiedz mi jeszcze jak się TVN wyłącza jak się
    > nie ma TV. I już sobie pójde nieoglądać. ;)

    Ty juz wiesz jak.